نکات مهم هنگام انتخاب و خرید دسته های هوشمند

دسته هوشمند یک راه حل پیشرفته و ایده آل برای از بین بردن قفل های مکانیکی سنتی و جاکلیدی های بزرگ است. با کمک این دستگیره ها می توان امنیت در را افزایش داد و ورود و خروج در را از راه دور کنترل کرد. تا چند سال پیش از این دستگیره ها فقط برای قفل خودرو استفاده می شد اما امروزه از این دستگیره ها برای تامین امنیت و آسایش کاربران ساختمان های تجاری، مسکونی و اداری استفاده می شود. قفل رمز عبور درب دارای یک سنجاق برای قفل کردن درب است و ارتباطی مطمئن بین قاب و در ایجاد می کند ، اما سیستم قفل و باز کردن قفل با قفل های مکانیکی متفاوت است.

در دسته هوشمند، حرکت زبانه به صورت الکترونیکی با شناسایی رمز، کارت، اثر انگشت یا سیگنال الکترونیکی از راه دور انجام می شود. دسته ها انواع مختلفی دارند و هر کدام مزایای خاص خود را دارند. به عنوان مثال ، برخی از دسته ها از باتری استفاده می کنند. برخی از آنها به شبکه برق ساختمان متصل هستند. برخی با کارت باز و بسته می شوند و برخی برای باز کردن قفل نیاز به رمز عبور دارند. البته این دسته های الکترونیکی معمولاً می توانند به صورت مکانیکی باز شوند تا در مواقع اضطراری مشکلی ایجاد نکنند.

دکمه های هوشمند بخرید

چرا دسته هوشمند بهتر از مکانیکی است؟

هر کدام از روش هایی که برای باز و بسته کردن درب استفاده می کنیم، مزایا و معایب خاص خود را دارد. برای اینکه بتوانیم این دو دستگاه را با هم مقایسه کنیم ، باید با مکانیزم این دو آشنا شویم. برای باز کردن قفل‌های سنتی از کلید سنتی استفاده می‌شود و با وارد کردن فشار صحیح به سیلندر، کلید در را باز می‌کند. این قفل ها معمولاً مشکلات و معایب زیادی دارند که از جمله آنها می توان به حمل کلید زیاد، نگرانی از فراموشی کلید، سهولت باز شدن و امنیت ناکافی اشاره کرد.

اما قلم هوشمند از گذرواژه ها ، نقشه ها ، پارامترهای بیومتریک (مانند اثر انگشت و تشخیص چهره) و کنترل از راه دور استفاده می کند. علاوه بر این، با این دسته های الکترونیکی می توانید به راحتی روش بازگشایی یا رمز عبور را تغییر دهید. با این حال ، برای جایگزینی قفل مکانیکی ، باید هزینه بالایی بپردازید. علاوه بر این ، امنیت این قفل ها بسیار بیشتر است و قفل تنها در صورتی باز می شود که رمز به درستی وارد شود. البته می توان از دکمه های الکترونیکی و مکانیکی به طور همزمان استفاده کرد ، اما در این مورد مشکلاتی که در پاراگراف قبلی ذکر کردیم هنوز وجود دارد.

دکمه های هوشمند بخرید

نکات مهم هنگام انتخاب و خرید دسته های هوشمند

عملکردهای دکمه هوشمند آن را محبوب و کاربردی کرده است. همانطور که در بالا ذکر شد ، انواع مختلفی از دکمه های الکترونیکی با مارک های مختلف وجود دارد که ویژگی های متفاوتی دارند. برخی از آنها با رمزهای عبور متفاوت باز می شوند، برخی به اینترنت متصل هستند، برخی از راه دور کنترل می شوند، برخی عبور افراد مختلف را ضبط می کنند. برای خرید بهترین دستگیره هوشمند باید چند نکته مهم را رعایت کنید و به برخی از ویژگی های آن توجه کنید. در اینجا به برخی از این ویژگی ها اشاره می کنیم:

عملکرد دسته هوشمند

دستگیره های هوشمند موجود در بازار به کمک موتور الکترونیکی باز و بسته می شوند. این نوع دستگیره از قطعات الکترونیکی استفاده می کند تا کنترل بیشتری روی دسته داشته باشد. بنابراین ، مصرف برق آنها زیاد است و شما باید باتری آنها را اغلب عوض کنید. موتور این دسته ها قدرتمند است ، اما احتمال آسیب دیدگی بیشتر است.

اما در مدلهای دیگر دسته موتور ندارد و برای حرکت زبان باید اهرم را بچرخاند. در واقع با این مدل دسته تکان می خورد و موتور سعی نمی کند در را باز کند و فقط قفل را تنظیم می کند. این قفل ها کمتر می شکنند و انرژی کمتری مصرف می کنند.

کلید مکانیکی

گاهی ممکن است قطعات الکترونیکی دسته هوشمند خراب شده یا باتری آن تمام شود ، در این صورت باید به درب دسترسی داشته باشید. گاهی اوقات ممکن است رمز عبور خود را فراموش کنید و مجبور شوید در را باز کنید. بنابراین ، بسیاری از مارک ها و دسته های هوشمند نیز از کلید مکانیکی با قفل الکترونیکی برای بازکردن قفل در مواقع اضطراری استفاده می کنند. اگر دسته انتخابی شما این ویژگی را ندارد ، گاهی اوقات می توانید پشت درب بمانید.

انرژی اضطراری

تمام دسته های الکترونیکی برای تامین انرژی از باتری های قلمی استفاده می کنند. این دکمه ها با توجه به عملکرد خود مقدار مشخصی از برق را مصرف می کنند و به کاربر هشدار می دهند که در صورت کم بودن باتری ، باتری را تعویض کند. نکته مهم این است که باتری داخل درب است و شما نمی توانید آن را در خارج تعویض کنید. اما بسیاری از دکمه های دیجیتال دارای محفظه باتری اضطراری هستند ، بنابراین می توانید با خاموش شدن دکمه را فعال کرده و سپس باتری اصلی را وارد کنید.

مواد با کیفیت

مهمترین وظیفه دسته هوشمند محافظت از امنیت فضای داخلی شماست و برای این امنیت باید از کیفیت عالی برخوردار باشد. منظور ما در این بخش کیفیت مواد محفظه و دسته آن است که باعث می شود مقاومت خوبی در برابر ضربه ، گرما و فشار داشته باشد. دسته هایی که دارای بدنه فلزی قوی هستند ، به راحتی قابل حمل نیستند و نفوذ آنها دشوار است. به خاطر داشته باشید که جنس بدنه نیز می تواند بر زیبایی آن تأثیر بگذارد و مطمئنا دسته ای که محکم است ظاهر شیک تری دارد. ج دستگیره درب بخرید گارانتی معتبر کیفیت HTN Prime را از فروشگاه آریا یراق صنعت دریافت کنید.

دکمه های هوشمند بخرید

میز کنار تخت خواب داخلی

یکی از ویژگی های یک دستگیره الکترونیکی خوب این است که دارای دسته است و در تاریکی یافت می شود. این ویژگی به شما کمک می کند تا در شب بدون استفاده از لامپ به دسته دسترسی داشته باشید و از آن استفاده کنید.

رمز عبور خیالی

یک ویژگی جالب دکمه هوشمند جدید این است که یک رمز عبور خیالی را می کشد. با استفاده از این ویژگی ، می توانید رمز عبور خود را در وسط یک رمز چند رقمی قرار دهید تا باز شدن آن برای دیگران دشوار شود. به عنوان مثال، اگر رمز عبور شما 555555 است (البته توصیه می کنیم از رمز عبور قوی استفاده کنید)، می توانید آن رمز عبور را در یک عدد 20 رقمی قرار داده و با وارد کردن هر عددی که رمز عبور شما را در بر دارد، سایر رمزها را وارد کنید. گیج کردن. به عنوان مثال ، می توانید از رمز عبور 132334255555577765 برای بازکردن درب استفاده کنید.

گارانتی و خدمات پس از فروش

شما باید یک دسته هوشمند از مغازه ای خریداری کنید که ضمانت کیفیت و خدمات پس از فروش محصول شما را دارد. این ویژگی به شما کمک می کند تا در صورت خرابی دستگاه را به راحتی تعمیر کرده و از خدمات تعمیر و نگهداری برای راهنمایی استفاده از محصول استفاده کنید. دستگیره درهای اتاق را می فروشم ارائه شده توسط شرکت آریا یراق صنعت با گارانتی. با این گارانتی می توانید مطمئن باشید که یک دسته هوشمند با کیفیت خریداری کرده اید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *