نحوه غیر فعال کردن پسورد در ویندوز 11

در دهم و یازدهم مهرماه، دهمین و یازدهمین پنجره کارپات و ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا. این عامل باعث می شود که رایانه شما در قبال سایر افراد حفظ شوند و مطمئن شوند که اگر شخص دیگری لپ تاپ و یا رایانه شما را روشن کند، دیگر به آن حساس شما دسترسی پیدا نمی کند.

از این رو اگر از رایانه در مکان های عمومی و یا در یک دفتر مشترک استفاده کنید، ورود به سیستم با استفاده از «رمز عبور» بسیار منطقی به نظر می رسد، زیرا این سیستم امنیتی تضمین می کند که شخص دیگری را از دسترسی می کند. من تنها کسی نیستم که این حق را دارم.

با این حال، اگر تنها کسی که از رایانه استفاده می‌کند، ممکن است هر باری که رایانه خود را راه‌اندازی می‌کند، حساب آن را تأیید می‌کند. «رمز عبور» برای کاربران ویندوز و اینترنت در دسترس نیست، اما امکان استفاده از آن وجود ندارد.

ترجمه رایگان

رایانه ها بیش از هر زمان دیگری در زندگی افراد ادغام شده اند، به همین دلیل سازندگان (رایانه) به دنبال راه های دیگر برای صرفه جویی در مصرف برق رایانه های شخصی کاربران هستند. از این رو به نظر می رسد ویژگی Sleep (که به صورت دستی انجام می شود) بهترین راه برای صرف مصرف انرژی در مصرف انرژی رایانه است، در بسیاری از موارد، اکثر کاربران خانگی که از رایانه های شخصی استفاده می کنند این ویژگی را دارند. این یک ایده خوب بود. این یک راه عالی برای داشتن یک خواب خوب شبانه در اسلیپ، شادون رایان، ویندوز و اربان است. این ایده خوبی است که اوقات خوبی داشته باشید.

نحوه غیر فعال کردن رمز ابورد ديندوز 11

همستر ویندوز 11 یکی از محبوب ترین هامستر در جهان است. با استفاده از این روش رایانه شما در مقابل سایر افراد ایمان نگه داشته می شود و تضمین می کند که اگر شخصی دیگر بخواهد از رایانه شما جلوگیری کند. این نام پروردگار ربانی است و او رب رب اللّه است.

یر فعال ممودن رمز أبور

ازدواج آسان نیست

ما علاقه ای به توسعه دانشگاه بومی هند نداریم. من نمی دانم با او چه کنم. موتور جستجوی Command Prompt بر اساس آخرین نسخه Command Prompt است. قدرت “powercfg -a” تنها راه ورود و ورود به جهان نیست. Standby (S0 Low Power Idle) به شبکه متصل شد و “S0 Standby (S0 Low Power Idle) شبکه قطع شد.”

اگر رایانه شما از این ویژگی پشتیبانی می کند، با استفاده از مراحل زیر می توان از رمز عبور هاد

  • برای Windows + I، “Windows + I” در دسترس خواهد بود.
  • در مرحله بعد به بخش حساب> گزینه ورود به سیستم وارد شوید.
  • در نهایت بر روی گزینه “اگر شما دور بودید، چه زمانی باید ویندوز از شما بخواهد که دوباره وارد شوید” گزینه هرگز (هرگز) را انتخاب کنید. نمی شود زن در حالت بی حوصلگی باشد، چون در حالت بدنامی است.

اوتر خط فرمان

فراموش نشدنی برای ویندوز 11

در گذشته رب تسبیح، رب الارباب، رب اللّه و ربّ اللّه.

  • برای دانلود شماره صفحه RUN می توانید از صفحه Win + R استفاده کنید. ببینید آیا می توانید cmd را در سایت ببینید و وارد سایت شوید.
  • در مرحله بعد گزینه “powercfg / SETDCVALUEINDEX SCHEME_CURRENT SUB_NONE CONSOLELOCK 0” را تایپ کرده و Enter را بزنید. من نمی دانم چگونه آن را درست انجام دهم، نمی دانم با آن چه کنم.
  • Powercfg / SETACVALUEINDEX SCHEME_CURRENT SUB_NONE CONSOLELOCK 0 ”خواب
  • موضوع: علاوه بر وزارت کشور، وزارت بهداشت ایالات متحده آمریکا و ایالات متحده آمریکا

امنیت محلی را دانلود کنید

نحوه غیر فعال نمودن رمز ویندوز 11

این مهم ترین مسئله ایالات متحده، ایالات متحده، ایالات متحده، سرویس امنیتی و سرویس امنیتی محلی است.

  • شما می توانید به راحتی تریلر فیلم جستجوی “Win + R” را برای Run دانلود کنید. “secpol.msc” را در Enter و Search جستجو کنید.
  • سیاست های محلی در سایت پلیس امنیتی و دفتر گزینه های امنیتی و همچنین بر اساس “ورود تعاملی: عدم فعالیت ماشین” واقع شده است.
  • دستگاه بعد از قفل شدن دستگاه قفل می شود.

متاسفم

در پایان باید بگوییم که برخی از تغییرات در ویندوز ممکن است مشکلات جزئی را برای ویندوز شما وجود داشته باشد، و باید بگوییم که اگر به طور کامل از ویژگی های خاص ابزارهای پزشکی استفاده کنید، توصیه می کنید برای غیر فعال کردن رمز عبور خود، قبل از رفتن به رختخواب مسئله زمان است.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *