نحوه اجرای تصاویر WebP در ویندوز 11

همانطور که می دانید PNG و JPG هنوز فرمت های تصویر در وب سایت هستند. اما با آين حال، فرمت تصوير در گوگل به نام نسبتا جديد است وب پی که آن را در بخی از سایت های کاری می توان دید، در حال روگ است. وب پی یک فرمت فشرده با کیفیت بالا اندازه تصاویر را کاهش می دهد. به آن سورت که آن فرمت ها به تور به طور متوسط ​​34 درصد کوچکتر از فایل های JPG برآورد می شود.

وب پی اندازه PNG و JPG آنها به صورت جهانی در رایانه ها و سیستم ها پشتیبانی نمی شوند. به عنوان مثال، اجرای نرم افزارهایی که می توانند با یک سری فرمت از وب سایت دانلود شوند، بسیار دشوار است. با این حال، در این مقاله سعی شده است به مواردی اشاره کنیم که می توانید تصاویر را با فرمت ثبت کنید وب پی خودتان آن را با استفاده از چند مرحله ساده در ویندوز 11 اجرا کنید، بنابراین اگر شما نیز با چنین مشکلی مواجه هستید، می توانید منابع ذکر شده در مقاله را بررسی کنید.

run images WebP در نرم افزار Paint

نرم افزار Paint

ابزار رنگ کنید یک برنامه پیش فرض در ویندوز می تواند تصاویر را با فرمت اصلی اجرا کند وب پی را دارا می بهدا. بنابراین اگر تصمیم دارید فایلی را با چنین فرمتی مستقیماً در ویندوز اجرا کنید، این ابزار رنگ کنید می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

برای اجرای تصاویر وب پی در نرم افزار رنگ کنید می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

ក្រង្រ្ន្រ្ន្រ្រ្ន
  • عبارت رنگ کنید را در کورکی Windows تایپ کنید و سپس مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.
  • از بکش باکی برامن به فایل و سپس باز کن برو
  • يك فايل با فرمته وب پی انتخاب کنید
  • در نهایت برای مشاهده خود تصویر در نرم افزار رنگ کنید بر روی بریک باز کن کلیک

অন্য়াক কে ক্র্তা মে কিন্দ্দ، পাল্য় وب پی به راحتی قابل دسترسی رنگ کنید توانایی اجرا ז ני ר ، גר דעצים ב שמחים פיל פ מרד געשר א איד א א נ רשע סט ק א פרט פרט נרמפזר נרמפזר נרמפזר נרמפזר נרמפזר נרמפזר נרמפזר נרמפזר נרמפזר נרמפזר נרמפזר נרמפזר נרמפזר נרמפזר נרמפזר נרמפזר נרמפזר נרמפזר נרמפזר נרמפזר נרמפזר رنگ کنید پیاده شدن برای از آین تعریف می کودین به File > Save as بروید و سپس فرمت دلخواه خود را از منو انتخاب کنید.

نام قالب WebP را در نرم افزار Photos تغییر دهید

عکس های نرم افزاری

برنامه عکس ها ik вышения изображение ист кех бег фотография пешфорз др вындузов 11 کوران. اگرچه این نرم افزار قابلیت اجرای فایل های فرمت را دارد وب پی را دهرد، اما باید بگویم که می خواهم بگویم. عکس ها اجرا کردن

  • به نماد کاوشگر در حال انجام وظیفه
  • در نوار فرمان بر روی بروی بروی چشم انداز کلیک
  • نشانگر ماوس نمایش دهید تصمیم گرفتن
  • گزینه پسوند نام فایل انتخاب کنید
  • به پوشه حاوی فایل های فرمت بروید وب پی است.
  • بر روی تصویر مورد نظر راست کلیک کرده و سپس بر روی نماد کلیک کنید تغییر نام دهید انتخاب کنید
  • پسوند وب پی را کے در فیلم کے کرد کارد درد، clear and then format JPG و я PNG آن را جایگزین کنید

اکنون تصویر را با استفاده از ابزار در اختیار دارید عکس ها به راحتی قابل دسترسی با این حال، علاوه بر مورد ذکر شده، می توانید تمام عکس های خود را به فرمت های مورد نظر خود تبدیل کنید، بنابراین دیگر نیازی به نرم افزار شخص ثالث ندارید.

فایل های WebP را با استفاده از ابزارهای Google Chrome یا Microsoft Edge اجرا کنید

فایل های WebP را در مرورگر اجرا کنید

مرورگرهای هی کروم و اگ هر دو پلترمت کرومیوم استین ک از فرمت وب پی ازم حمایت کن بنابراین، اگر می خواهید سرعت یک تصویر را در فرمت افزایش دهید وب پی ا در يايانه كد كينديند، كرا از بروزها مي تودان بري شما بري شما.

برای اجرای تصاویر با فرمت وب پی در مرورگر کروم و اج می‌توانید مراحل زیر را بررسی کنید:

  • با استفاده از کلیدهای ترکیبی پوشه Win + E کاوشگر ویندوز را باز کنید و سپس فایل را باز کنید وب پی در قرآن
  • نرم افزار گوگل کروم و я مایکروسافت اج آن را اجرا کنید
  • اکنون کاوشگر بازگردید و سبس با از تعریف کشیدن و انداختن عکس مورد نظر در صفحه موجود است مایکروسافت اج یا گوگل کروم کشتن

پس از انجام تمامی مراحل، تصویر مورد نظر در یک صفحه از مرورگر اجرا می شود و می توانید آن را به صورت جداگانه مشاهده کنید.

تصاویر WebP را در ویندوز 11 بدون استفاده از نرم افزار شخص ثالث اجرا کنید

همانطور که در این مقاله خواندید، هر کاربری می تواند از برنامه سوم شخص در ویندوز خود استفاده کند وب پی آن را اجرا کند. اگرچه ممکن است این منابع کمی سخت به نظر برسند، اما به راحتی می توانید این تصاویر را با فرمت جدید به ویندوز معرفی کنید تا در آینده برای ویرایش آن ها دچار مشکل نشوید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *