معرفی 4 دوربین برتر بدون آینه با لرزشگیر تصویر

اگر می خواهید عکس ها و فیلم های واضح و بدون تاری ایجاد کنید دوربین بدون آینه گرفتن دوربین با لرزشگیر تصویر یک سرمایه گذاری ایده آل است. بر خلاف فیلم ها ، تثبیت تصویر دیگر کار گران قیمت نیست و در دوربین ها در همه رنج قیمت موجود است.

بهترین بخش در مورد SLR ها با لرزشگیر تصویر این است که یکی از آنها را دریافت کنید لنزها ویژه متصل نمی شود. صرف نظر از لنز ، همچنان می توانید از تثبیت کننده تصویر استفاده کنید. علاوه بر این ، تصاویر واضح و واضح دریافت می کنید ، حتی زمانی که ISO در پایین قرار دارد. و سلام ، آنها قوی و سبک هستند ، این یک امتیاز است.

همانطور که قبلاً ذکر شد ، دوربین های SLR با عملکردهای تثبیت کننده تصویر در محدوده های مختلف قیمت و تنظیمات ترجیحی دوربین در دسترس هستند. و در این پست لیستی از همه دوربین ها با عملکرد ذکر شده را گردآوری می کنیم.

  • در اینجا بهترین سه پایه با سر مایع برای عکس و فیلم ثابت است
  • این مانیتورهای ویرایش عکس 4K IPS را بررسی کنید

دوربین پاناسونیک Lumix GH5 II

دوربین پاناسونیک Lumix GH5 II

  • اندازه سنسور: 17.3 در 13 میلی متر وضوح تصویر: 5184 در 3888
  • تثبیت کننده تصویر: تثبیت کننده 5 محوره
  • نوع سنسور: CMOS

Panasonic Lumix GH5 II جایگزینی بسیار محبوب برای GH5 است پاناسونیک و تقریباً اشکال و اندازه های یکسانی دارد. با این حال ، مقرون به صرفه است و برخلاف برخی از همتایان خود ، به جیب شما نفوذ نمی کند. همچنین ، ویژگی هایی مانند فوکوس خودکار ، تثبیت کننده داخلی و حالت پخش زنده به او کمک می کند تا از سایر افراد متمایز شود.

به موسسه خیریه مرجع کمک کنید

مورد دوم به ویژه مهم است اگر شما خالق محتوا هستید و می خواهید برخی از کارهای خود را مستقیماً با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. Lumix GH5 II از طریق Wi-Fi و برنامه ها به تلفن شما متصل می شود.

این دوربین بدون آینه به دلیل پشتیبانی از حالت تثبیت کننده آنامورفیک تصویر ستایش می شود. همچنین از انواع مختلفی از فرمت ها ، نرخ فریم ، وضوح و نرخ بیت پشتیبانی می کند. GHS II انواع مختلفی از فیلمسازی را ارائه می دهد که تنوع آن را تکمیل می کند.

ذخیره سریع و سریع تصویر. اگر بخواهیم از اعداد صحبت کنیم ، می تواند تصاویر با وضوح کامل با سرعت 12 فریم بر ثانیه ثبت کند. باز هم ، عمر باتری خوب است و می توانید انتظار داشته باشید که با یکبار شارژ حدود 400 عکس بگیرید. خوب ، ما می گوییم.

دوربین Canon EOS R5

دوربین Canon EOS R5

  • اندازه سنسور: 36 در 24 میلی متر وضوح تصویر: 5464 در 8192
  • تثبیت کننده تصویر: 5 نفر
  • نوع سنسور: CMOS

اگر به دنبال یک دوربین SLR متوسط ​​، سبک و قدرتمند هستید که بتواند تصاویر فوق العاده را ثبت کند ، باید Canon EOS R5 را در نظر بگیرید. طراحی شده برای تیراندازان حرفه ای و مبتدی ، دارای کیفیت تصویر عالی است. این محصول دارای صفحه نمایش OLED روشن ، فیلمبرداری 8K و تثبیت کننده 8 مرحله ای است.

سنسور 45 مگاپیکسلی EOS R5 تصاویر واضح ، واضح و تکرارپذیری عالی رنگ را ارائه می دهد. در عین حال ، فایل های RAW جزئیات کافی را ضبط می کنند و برای پس پردازش مناسب هستند.

در همین حال ، EOS R5 یکی از اولین ها است دوربین های کانن که دارای لرزشگیر داخلی است. این کار نه تنها تصویری تار به شما می دهد ، بلکه با تثبیت کننده 8 درجه ، می توانید بدون تثبیت کیفیت ، لنزهای دیگر را بدون تثبیت کننده به کیت خود اضافه کنید.

بدنه سبک و جمع و جور ، عکاسی و عکاسی را آسان می کند. علاوه بر این ، دکمه ها و کنترل ها شبیه بیشتر است دوربین های DSLR آنها Canon هستند. باتری به شما این امکان را می دهد که بعد از حدود 4 ساعت کارکردن با EVF (یا منظره یاب الکترونیکی) یکدیگر را ببینید.

مهمتر از همه ، EOS R5 به عنوان مخزن ساخته شده است و می تواند مورد استفاده قرار گیرد. همچنین می توانید در هر شرایطی ، چه سرد و چه گرم و مرطوب ، عکس بگیرید.

دوربین سونی A1

دوربین سونی A1

  • اندازه سنسور: 35.9 در 24 میلی متر وضوح تصویر: 5760 x 8640
  • تثبیت کننده تصویر: تثبیت کننده 5 محوره
  • نوع سنسور: BSI-CMOS

سونی A1 کمی گرانتر از موارد بالا است و سلول را پر می کند. مانند تصویر بالا ، می تواند با وضوح 8K عکاسی کند و برای تیراندازان حرفه ای طراحی شده است. این دوربین با یک دوربین 50 مگاپیکسلی کار می کند و می تواند هم صلح و هم فیلمبرداری کند. مهمتر از همه ، دوربین رنگهای دقیق و رنگ های واقعی پوست را ارائه می دهد و این یک مزیت است.

با ویژگی هایی مانند فوکوس خودکار ، EVF ، مدل جمع و جور ، پردازنده سریع مانند بالا سروکار دارد. پردازنده سونی A1 با EOS R5 مقایسه می شود. می تواند 155 فایل RAW فشرده را قبل از پر شدن بافر بارگذاری کند.

مزیت اصلی این دوربین EVF (یا آشکارساز الکترونیکی) آن است. OLED تصاویر واضحی را نشان می دهد. تناقض اصلی این است که بدون ظاهر معمول خوب عمل خواهید کرد.

EOS R5 و سونی A1 آنها از نظر ساختاری مشابه هستند. A1 همچنین به خوبی ساخته شده و در برابر آب و هوا مقاوم است ، که باعث می شود برای آب و هوا راحت باشد.

آخرین و مهمترین نکته این است که عمر باتری سونی A1 حدود 530 است. اگر با وضوح 8K عکس بگیرید ، می توانید بیش از یک ساعت صبر کنید.

این نیز از مشکلات او مستثنی نیست. برای اولین بار ، صفحه A1 به سادگی بالا و پایین خم می شود و قابل تشخیص نیست. بنابراین در حالی که می تواند برای اطمینان خاطر عالی باشد ، گرفتن عکس می تواند کمی مشکل باشد.

دوربین Fujifilm GFX 100

دوربین Fujifilm GFX 100

  • اندازه سنسور: 33 در 44 میلی متر وضوح تصویر: 8736 در 11648
  • تثبیت کننده تصویر: تثبیت کننده متحرک 5 محوره
  • نوع سنسور: BSI-CMOS

هزینه Fujifilm GFX 100 بسیار بیشتر از رقبای فوق است ، این یکی برای متخصصان کامل طراحی شده است. این سنسور بزرگ است و می تواند 4K را در وضوح UHD و DCI ضبط کند. در عین حال ، GFX 100 همچنین دارای مکانیزم تمرکز سریعتر در in vivo و تصویربرداری بلوتوث و Wi-Fi است.

در مقایسه با دوربین بالایی ، ظاهر دوربین متفاوت است. برخلاف موارد فوق ، کمی متفاوت به نظر می رسد و تا حدودی شبیه دوربین فوری Fuji Instax است. با وزن تنها 3.1 کیلوگرم ، قاب کاملاً در برابر گرد و غبار و پاشش محافظت می شود.

سنسور بزرگتر به این معنی است که می توانید عکس های عالی با جزئیات بیشتر بگیرید. این به این دلیل است که تصاویر RAW بی صدا هستند و هیچ دانه قابل مشاهده ای ندارند. در عین حال ، پردازنده سریع است و می تواند تا 15 تصویر RAW را ذخیره کند تا بافر تمام شود.

افراد در PC Mag نشان می دهند که GFX 100 یکی از سریع ترین نقاط تمرکز بین مدل ها است فول فریم این یک آینه است. علاوه بر این ، نصب به معنای پنج محور است که می توانید تصاویر واضح بگیرید ، حتی هنگام عکس گرفتن بدون سه پایه.

آخرین نکته این است که GFX 100 از باتری انتشار دوگانه این باتری ها می توانند در یک روز عکاسی متوسط ​​شما را ببینند. عظیم ، اینطور نیست؟

نتیجه کلی

اینها برخی از دوربین های تثبیت کننده تصویر بدون آینه هستند که می توانید خریداری کنید. اگرچه این دوربین ها به شما امکان می دهند تصاویر و فیلم های شگفت انگیزی را روی سه پایه یا با هر دو دست بگیرید ، اما اثر تثبیت کننده تصویر در منظره یاب به وضوح قابل مشاهده نیست. در عین حال ، اثر تثبیت کننده تصویر روی لنز تله خوب نیست.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *