محصولات اساسی مصرفی در هر اداره

محصولات-اساسی-مصرفی-در-هر-اداره

اگر شما نیز تقریباً در دفتر کار خود زندگی می کنید ، باید با محصولات مصرفی زیر آشنا شوید که زندگی اداری را برای شما و سایر کارمندان بسیار راحت تر و ارتقا می بخشد. اینها معمولاً نوشیدنی ها و غذاهای سریع و خوشمزه هستند.

دستگاه قهوه ، زیرا چگونه می توان بدون آن زندگی کرد

اگر در گذشته برای خرید قهوه وارونه ، اسپرسو یا ماکیاتو در راه کار متوقف می شدید ، یا در عوض هر کاری را که می کردید می گذاشتید تا به کافه محلی بروید و وعده کافئین مورد علاقه خود را بخرید ، امروز اینطور است بدون دستگاه قهوه ساز دفتر کار غیرممکن است. دستگاه قهوه ساز در این دفتر کار لوکس نیست بلکه یک امر واقعی است. کارمندان پس از نوشیدن قهوه با کیفیت بسیار بهره وری بیشتری خواهند داشت ، به ویژه هنگامی که دستگاه قهوه در آشپزخانه منتظر آنها است و آنها مجبور نیستند کار خود را کنار بگذارند و به دنبال کافه ای در این نزدیکی باشند.

انواع مختلفی از دستگاه های قهوه وجود دارد که می توانید از بین آنها یکی را انتخاب کنید و بسته به اندازه دفتر ، تعداد کارکنانی که از آن استفاده می کنند و نوع قهوه باید دستگاه عالی را انتخاب کنید: برخی دستگاه های قهوه روی کپسول کار کنید در حالی که دیگران روی لوبیای زمینی کار می کنند. در نهایت بودجه و همچنین نوع استفاده از آن نقش دارد.

نوار آب و ודה نوشابه

تقریباً هیچ دفتری بدون بار آب وجود ندارد. آب با کیفیت ، شفاف و تمیز سلامت کارگران را حفظ می کند و باعث می شود نوشیدنی های آنها بسیار بیشتر شود. اما ما برای موارد متعارف اینجا جمع نشده ایم. برای ارتقا stay اقامت خود در دفتر کار ، باید خارج از چارچوب محصولات مصرفی که کاملاً ضروری است فکر کنید. بنابراین اگر قبلاً تصمیم به خرید یک نوار آب گرفته اید ، چرا یک بار آب و نوشابه نخرید؟ نوار آب به روز شده با افزودنی شاداب و پر جنب و جوش بسیار جذابتر می شود. این نه تنها شامل آب بلکه نوشابه نیز می باشد که به کارمندان یک لحظه وقت خنک کننده و فوق العاده خنک می دهد.

اگر کلاً می خواهید چندین دستگاه را روی میز یا آشپزخانه دفتر به روز کنید و از آنها اجتناب کنید ، می توانید با یک راه حل ویژه و انقلابی که تمام نوشیدنی های دفتر را در یک دستگاه متمرکز کند ، نوآوری کنید. دیگر لازم نیست بار آب یا دستگاه قهوه جداگانه داشته باشید ، می توانید در فضا صرفه جویی کرده و از انتخاب نوشیدنی های سرد و گرم که از طریق یک دستگاه سرو می شود لذت ببرید.

فست فود و کم اهمیت تر ، مغذی

بعد از اینکه کل موضوع نوشیدنی را بستید ، اکنون زمان مراقبت از تغذیه نیز فرا رسیده است ، و اینجاست که رشته فرنگی به تصویر می آید. نودل درست شنیدید ما انتظار نداریم که بایستید و آشپزی کنید ، اکثر آشپزخانه های اداره نیز چنین شرایطی ندارند ، اما یک اجاق مایکروویو یا برقی وجود دارد که می توانید روی آن به راحتی رشته فرنگی درست کنید

به طوری که همه کارمندان می توانند دلپذیر شوند ، می توانید یک بسته ماکارونی آماده سریع با چندین واحد بخرید و در مواقع نیاز کابینت آشپزخانه را با غذاهای مقوی و خوشمزه پر کنید. طعم های زیادی از ظروف برای تهیه سریع وجود دارد و علاوه بر رشته فرنگی ، می توانید یک بسته ماکارونی آماده را نیز خریداری کنید یا دفتر را با یک ووک و مواد اولیه لازم برای تهیه سرخ کردنی های خوشمزه و با کیفیت ، از سبزیجات گرفته تا سس های مورد نیاز برای کار. غذاهای مبتنی بر رشته فرنگی به راحتی آماده می شوند و زمان زیادی لازم ندارند ، بنابراین انتخاب خوبی است.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *