ما بهترین بسته آموزشی رایگان css را برای مبتدی تا حرفه ای به شما ارائه می کنیم

در این مقاله بهترین مجموعه را خواهیم ساخت آموزش رایگان css خودتان را معرفی کنید و سپس آموزش حرفه ای طراحی سایت به زبان CSS را مرور کنید.

دوره های آنلاین رایگان برای CSS (Cascading Style Sheets) و HTML (Hypertext Markup Language) به صورت آنلاین فراوان هستند، اما یافتن بهترین ها کمی سخت تر است. چه به دنبال یک معرفی مختصر یا یک پروپوزال عمیق تر باشید، مطمئناً یکی را در لیست زیر پیدا خواهید کرد که نیازهای شما را برآورده کند. HTML و CSS فناوری های کلیدی در ساخت صفحات وب و برنامه های کاربردی وب هستند، بنابراین یادگیری نحوه استفاده از آنها برای طراحان و توسعه دهندگان جاه طلب ضروری است.

HTML و CSS احتمالا ساده‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی هستند که می‌توان آن‌ها را یاد گرفت و گذراندن مدتی در یکی از دوره‌های رایگان می‌تواند در نهایت به نتایج عالی منجر شود.

CSS چیست؟

استایل شیت های آبشاری که با نام CSS نیز شناخته می شوند، یک زبان طراحی ساده هستند که برای ساده سازی فرآیند ارائه صفحات وب طراحی شده اند.

CSS ظاهر بخشی از یک صفحه وب را کنترل می کند. با CSS می‌توانید رنگ متن، سبک فونت، فاصله پاراگراف‌ها، نحوه اندازه‌گیری و چیدمان ستون‌ها، طرح‌بندی، تغییرات نمایش برای دستگاه‌های مختلف و اندازه‌های صفحه را کنترل کنید. و همچنین افکت های مختلف دیگر.

اگرچه یادگیری و درک CSS آسان است، اما کنترل قدرتمندی بر روی ارائه یک سند HTML فراهم می کند. CSS اغلب با زبان های نشانه گذاری HTML یا XHTML ترکیب می شود.

آموزش رایگان css

آموزش رایگان css

در زیر بهترین دوره ها را به شما ارائه خواهیم داد آموزش رایگان css دوره های ارزان و حرفه ای را معرفی و همچنین مرور کنید. اگر می خواهید برای آموزش ها هزینه کنید، بهترین آموزش ها را انتخاب کنید.

همانطور که می دانید یوتیوب یکی از بهترین سایت های آموزشی دنیاست که شامل انواع مختلف آموزش می باشد. مربوط به آموزش رایگان css همینطور است و چند صد آموزش حرفه ای به زبان اصلی در این زمینه وجود دارد که با جستجو می توانید آنها را پیدا کنید.

سایت آموزش رایگان کد css آکادمی

کد آکادمی یکی از بهترین سایت های آموزشی در جهان است که معمولا آموزش های اولیه خود را به صورت رایگان برای مبتدیان ارائه می دهد.

برادفورد می‌گوید: «برای دریافت محتوای کامل باید ارتقا دهید و هزینه کنید، اما قطعاً هنوز هم یکی از مکان‌های عالی برای شروع طراحی یک وب‌سایت است». آموزش رایگان CSS واقع در کد آکادمی.

کاربران Codecademy Pro می توانند در مسیرهای شغلی ثبت نام کنند که یکی از آنها توسعه وب است. همچنین مسیرهای مهارتی از جمله ساخت صفحات وب با استفاده از HTML، CSS و GitHub وجود دارد. بیشتر مسیرهای شغلی 6 تا 12 ماه طول می کشد، در حالی که مسیرهای مهارتی معمولاً دو تا سه ماه طول می کشد.

درس‌های رایگان می‌تواند گزینه‌ای عالی برای افرادی باشد که می‌خواهند اصول HTML و CSS را بیاموزند، در حالی که مسیرهای شغلی می‌تواند برای افرادی که در حال تغییر رشته هستند ایده‌آل باشد.

برای ما ایرانی ها شرکت در دوره های خارجی به دلیل تحریم ها و گرانی دلار بسیار سخت است، بنابراین در اینجا یکی از بهترین آموزش های CSS وجود دارد که جایگزین مناسبی برای کد آکادمی است که می توانید استفاده کنید. .

آموزش خانه درختی

آموزش رایگان css Treehouse شامل مبانی HTML و CSS، کد نویسی و طراحی است که شامل آموزش CSS و HTML می باشد. فیلم های آموزشی توسط کارشناس این حوزه کاملا موردی و آموزش همراه با تمرین ارائه شده است. با این حال، دوره های پولی برای این سایت وجود دارد که می توانید قبل از انتخاب اشتراک ماهانه 29.99 دلاری یا اشتراک ماهیانه 19.99 دلاری، برای یک دوره آزمایشی 7 روزه ثبت نام کنید.

Treehouse گواهی فنی ارائه می دهد. قیمت آن بسیار بالاست و حدود 199 دلار در ماه است، طبق گفته خود سایت، اگر دوره های این وب سایت را به مدت 3 تا 6 ماه ببینید، متخصص رابط خواهید شد.

اگر به دنبال آموزش فارسی هستید و می خواهید آموزش های مشابه با این سایت پیدا کنید، پیشنهاد می کنیم آموزش حرفه ای بر اساس پروژه های فرادرس را مشاهده کنید. این آموزش که در زیر لینک قرار داده ایم Css و HTML را بصورت پروژه ای به شما آموزش می دهد.

یک آموزش جامع رایگان CSS

آموزش رایگان css

یکی از بهترین آموزش های رایگان و حرفه ای CSS که به صورت جامع و کامل تمامی مضامین و جزئیات آن را بیان می کند، freeCodeCamp است که به صورت رایگان در یوتیوب منتشر شده است، در این آموزش تمامی عناصر لازم را به متخصص CSS آموزش خواهید داد. پیش نیاز این آموزش تسلط به زبان انگلیسی است.

شما می توانید این درس را در این پیدا کنید ارتباط دیدن اگر مهارت زبان انگلیسی شما پایین است نمی توانید به راحتی از این آموزش استفاده کنید، بنابراین پیشنهاد می کنیم از فیلم های آموزشی داخلی ارائه شده توسط اساتید ایرانی استفاده کنید. در زیر یکی از بهترین کیت های آموزشی CSS و HTML را گردآوری کرده ایم که می توانید با توجه به نیاز خود از آن استفاده کنید.

آموزش رایگان css و html در یوتیوب

آموزش رایگان css

اگر دنبالش هستید آموزش رایگان css و شما html هستید، تماشای این ویدیو را فراموش نکنید، این آموزش که توسط DesignCourse به صورت ویدئو در یوتیوب منتشر شده است، یکی از بهترین و جدیدترین آموزش های طراحی سایت در سال 2021 است، این آموزش 2 ساعته است. و 15 دقیقه O، تمام اصول اولیه کدنویسی css را آموزش می دهد و یکی از آخرین منابع آموزشی CSS را ارائه می دهد.

سرفصل های این درس به شرح زیر است:

  • معرفی
  • پیشنهاد ویژه
  • ویرایشگر کد
  • HTML را تایپ کنید
  • CSS بنویسید
  • ناوبری موبایل
  • CSS پاسخگو

هر یک از درس های بالا دارای ویژگی های خوب و متوسطی هستند که ممکن است برای افراد مختلف مناسب باشد یا نباشد، بنابراین اگر مبتدی هستید و هنوز چیزی در مورد این زبان های برنامه نویسی نمی دانید، بهتر از درس های ایرانی موجود در Using on است. سایت های اینترنتی مانند سایت As a Faradres درس های این سایت بسیار حرفه ای و به روز هستند و درس های رایگان و پولی در کنار هم ترکیب جذابی را برای افزایش دانش طراحی سایت شما فراهم می کند.

اگر می خواهید یک پکیج کامل آموزش طراحی سایت داشته باشید، می توانید از آموزش طراحی سایت فرادرس که در زیر ارائه کرده ایم استفاده کنید.

در این آموزش می توانید انواع طراحی سایت را یاد بگیرید و با توجه به CMS انتخابی خود زمان کمتری را صرف مطالعه طراحی سایت کنید و به سرعت وارد بازار کار شوید.

چگونه در یادگیری HTML و CSS موفق شویم؟

آموزش رایگان css

علاوه بر دوره های آنلاین، مراحل دیگری نیز وجود دارد که می توانید برای افزایش دانش خود در مورد HTML و CSS انجام دهید. در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام انتخاب خود به آنها توجه کنید آموزش رایگان Css بهترین نتیجه را بگیرید

  • چندین صفحه وب ایجاد کنید ویلارد می‌گوید یکی از راه‌های افزایش درک اولیه خود از HTML و CSS در دنیای واقعی، یافتن شخصی است که نیاز به ایجاد یک صفحه وب دارد و می‌توانید آن را به صورت رایگان یا با هزینه کمتر افزایش دهید. مهارت را برای او انجام دهید. ایجاد سایت های آموزشی فقط برای شما خوب است، اما کافی نیست، باید با بسیاری از کارفرمایان کار کنید و برای ارتقای مهارت های خود از آنها تأییدیه بگیرید.
  • تمرین، تمرین و تمرین یکی از راه‌های آزمایش مهارت‌های خود این است که به یک صفحه وب در مرورگر بروید، سپس کلیک راست کرده و گزینه Verify را انتخاب کنید. این به شما امکان می دهد کد HTML پشت این صفحه را مشاهده کنید.
    “شما می توانید در آنجا جستجو کنید و در واقع می توانید ادامه دهید و ویرایش کنید. اگرچه این صفحه را برای دیگران تغییر نمی دهد و فقط شما می توانید تغییرات را ببینید.
    برخی سایت‌های ویرایش کد مانند CodePen و JSFiddle را نیز توصیه می‌کنند که به شما امکان می‌دهند HTML یا CSS را در مرورگر خود بنویسید و افکت‌ها را هنگام ایجاد مشاهده کنید.
  • به انجمن کدنویسی بپیوندید Carrasquilla توصیه می کند با تیم های طراحی وب و فناوری تماس بگیرید تا بتوانید در رویدادهای برنامه نویسی مجازی یا حضوری شرکت کنید. این کار هم روابط کاری شما را افزایش می دهد و هم سطح کاری شما را افزایش می دهد.

برای موفقیت طراح وب بسیار موثر خواهند بود اما قبل از رسیدن به این مراحل باید آموزش های عالی و حرفه ای را زیر نظر بهترین معلمان سپری کنید تا دانش خوبی در این زمینه کسب کنید. با هر 4 مورد توصیف شده می توانید به راحتی درآمد کسب کنید و به سرعت وارد بازار کار شوید. یکی از بهترین راه های کسب درآمد از طراحی سایت، آموزش آنلاین است. اگر به CSS و HTML مسلط هستید به راحتی می توانید آموزش های خود را در سایت فرادرس بفروشید. لینک آموزش در فرادرس در زیر آمده است در صورت نیاز از آن استفاده کنید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *