قهوه صفر متوسط ​​، ارزان تر

قهوه-صفر-متوسط-​​،-ارزان-تر

صفر متوسط ​​، قهوه ارزان تر! در Cafés Trottet ، ما حداکثر تأکید را بر اتصال کوتاه ، منشور “ساخت ژنو” ، “طعم اصیل ژنو” ، تولید و تولید محلی ، قهوه در دمای ایده آل و موارد دیگر تأکید می کنیم. اما این همه ماجرا نیست. این چالشی است که ما با هیچ سیستم واسطه ای در روابط خود به خود تحمیل می کنیم؟ موضوعی را کشف کنید که ما را مجذوب خود می کند و بهترین استدلال های ما را برای قیمت های دائمی پایین در تمام طول سال پیوند می دهد.

صفر واسطه ، فقط همین آیا این معنی دارد؟

صفر واسطه تمام استدلال های ما در مورد تولید ، تولید ، بسته بندی ، ذخیره سازی و فروش نهایی محصول. ما روی یک محصول محلی 14 که در نزدیکی شما تولید می شود شرط بندی می کنیم. استفاده از اصطلاحات “بدون واسطه” به ما امکان می دهد اتصال کوتاه برای محصولات خود را ثابت کنیم: از 1947 ، قهوه های ما در قلب کارگاه ما در میرین ساخته شده اند.

در سالهای اخیر ، ما همچنین سود خود را در خرید جدیدترین ماشین آلات فن آوری برای تولید خود سرمایه گذاری کرده ایم: دستگاه کپسول سازگار ، دستگاه غلاف ، مدرن سازی برشته سازی و موارد دیگر. چند ماه پیش ، زیباترین دستگاه خود را به دست آوردیم: ICA. این به ما امکان می دهد بسته های 1 کیلویی قهوه ، 250 گرم دانه یا آسیاب شده را بسته بندی کنیم. همه اینها ، بدون واسطه ، در 14٪ محلی ، چند قدم با خانه شما.

چرا پیمانکاری فرعی انجام نمی شود؟


طراحی محصول خود به شما امکان می دهد تا با قیمت مناسب به فروش برسید. علاوه بر این ، امکان مذاکره در مورد قیمت خرید مستقیم از تامین کنندگان با دقت انتخاب شده را فراهم می کند. در حال حاضر ، ما با Birki برای جعبه های کپسول ، WIPF AG برای بسته بندی کیسه های خود 250 گرم یا 1 کیلوگرم و Bourquin SA برای جعبه های حمل و نقل همکاری نزدیک داریم. ما برای تضمین یک محصول با کیفیت در طولانی مدت تصمیم گرفته ایم با شرکای سوئیسی و محلی همکاری کنیم.

و قیمت ها در همه اینها؟


صفر متوسط ​​باعث می شود تا با انجام همه کارها هزینه های تولید کاهش یابد خودتان: قهوه های خود را ذخیره ، تولید ، بسته بندی و بسته بندی می کنیم. با کنترل تولید قهوه ها ، ما خوش شانس هستیم که می توانیم قیمت فروش مضحکی را تعیین کنیم: به لطف روش اتصال کوتاه ما است که می توانیم بسته های قهوه را ارائه دهیم 250 گرم از 3.- کیسه. برای کپسول های سازگار ما از 14 سنت در هر کپسول قهوه.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *