قهوه دانه چیست؟

قهوه-دانه-چیست؟

اولین قهوه صبحگاهی که معمولاً در خانه می نوشیم. در این ساعت اولیه ، اکثراً به نوشیدنی گرم و تحریک کننده احتیاج داریم و همیشه نمی خواهیم وقت و تلاش خود را برای تهیه قهوه سرمایه گذاری کنیم. بنابراین ، بسیاری از ما روز را با یک فنجان قهوه سریع و ذوب شده یا قهوه گرانول شروع می کنیم ، که در تهیه آن نیز بسیار کوتاه است. بنابراین آن قهوه دانه چیست و آیا راه سریع دیگری برای لذت بردن از قهوه با کیفیت وجود دارد؟ کلیه جزئیات در مقاله زیر.

قهوه ذوب شده و قهوه گرانول – تفاوت بین آنها چیست؟

فکر می کنید قهوه فوری به این اسم گفته می شود زیرا به سرعت در آب داغ حل می شود؟ نه دقیقا. ترکیب “قهوه معجزه” احتمالاً از نام تجاری اصلی سرچشمه گرفته است – نسكافه . این شرکت نوشیدنی خود را در دهه 1930 راه اندازی کرد ، اما در واقع قهوه فوری در اواخر قرن اختراع شد . قهوه فوری به لطف دو مزیت اصلی بسیار موفق بوده است – تهیه آن آسان است و ماندگاری آن نسبتاً طولانی است. با این وجود ، شکی نیست که طعم آن با طعم قهوه واقعی بسیار متفاوت است ، بنابراین با گذشت سالها بسیاری از تولید کنندگان سعی در تهیه قهوه فوری با کیفیت بالاتر با طعم های پیچیده تر دارند. از این تلاشها ، قهوه گرانول متولد شد. تفاوت اصلی بین آن و قهوه فوری در فرایند تولید است. در هر دو حالت لوبیا به آرامی خیس می شود ، اما برخلاف قهوه فوری معمولی ، قهوه گرانول در دماهای بسیار پایین خشک می شود و باعث می شود طعم قهوه در هنگام تهیه بهتر و قابل توجه تر شود.

گرانول یا زمین؟

پس از فهمیدن قهوه دانه دار ، همچنان سؤال می شود که آیا واقعاً می تواند جایگزین قهوه تازه پودر شده شده با آن شود قهوه ساز. البته پاسخ این سؤال به سلیقه همه بستگی دارد ، اما شکی نیست که قهوه زمین دارای دو مزیت اصلی است:

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *