قهوه از اکوادور؟ یک دانه لوکس

قهوه-از-اکوادور؟-یک-دانه-لوکس

قهوه از اکوادور Las Terrazas یک قهوه تازه است که از مزرعه زیبایی به نام Las Terrazas Del Pisque به ما می آید. Las Terrazas Del Pisque یک مزارع بسیار زیبا است که از اکوادور به ما می آید ، کشوری که هنوز هم مقدار زیادی موز و سایر غذاهای اولویت دار برای قهوه تولید می کند. خوب این دانه تجمل چطور؟ قهوه این کشور که در یک زمین استثنایی با شرایط آب و هوایی ایده آل تولید می شود ، به دلیل طعم های کمیاب و کمیاب بسیار مورد توجه است. از کجا آمده است؟ چه کسی تولید کننده مزرعه زیبا ما است؟ در مورد اخبار مزارعی که در چند هزار متری سطح دریا ، در ارتفاعات کشور به طور فزاینده ای درباره آن صحبت می شود ، اطلاعات کسب کنید.

قهوه از اکوادور ، داستان یک کشور

داستان قهوه از اکوادور بسیار محبوب است ، زیرا این کشور هم عربیکا و هم روبوستا ، دو گونه قهوه معروف و پرمصرف در جهان را تولید می کند. زمین های سفر به این کشور دارای یک اکوسیستم است که به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب از کشت قهوه طرفداری می کند. در استان منابی است که در طی کشت قهوه آغاز می شود. علاوه بر این ، این استان هنوز یک زمین استثنایی برای پرورش پیت نوآر ارائه می دهد. وقتی قهوه اکوادوری ظرفیت بالقوه خود را در استان پیدا کرد ، خیلی سریع هزاران کشاورز کوچک شروع به کشت قهوه کردند ، همیشه در ارتفاعات باورنکردنی در سراسر کشور. علاوه بر این ، این پدیده اجازه گسترش قهوه خاص در کشور را داده است. این اتفاق مشابه کاکائو افتاد. خیلی سریع ، خانواده های کوچک از چند هکتار کوچک کاکائو خود را ایجاد کردند. و اکنون این کشور تقاضای زیادی برای کاکائو ، قهوه و حتی موز دارد.

قهوه اکوادوری؟ تولید کننده!

مزرعه متعلق به Arnaud Causse است. مزرعه وی در منطقه زیبایی بین 1 ‘800 و 2’ 100 متر از سطح دریا واقع شده است. در واقع ، این ارتفاعات مهم هستند ، این به خاطر زمین های کشور است: دومی در فلات های بسیار بلند واقع شده است ، این امر به نفع چندین فرهنگ است. در قلب منطقه Pichincha نزدیک کویتو است که تولید کننده ما Arnaud شروع به پرورش قهوه مخصوص می کند ، زیرا آب و هوا ایده آل است. متوسط ​​دما 19 است. 7 درجه ، که برای تولید عربیکا استثنایی است! آرنو دارای مزرعه ای به وسعت 50 هکتار است که 19 برای کشت قهوه. قهوه اکوادوری تولید محلی از گونه هایی مانند لاس تولاس تهیه می شود. کشاورز ما قهوه و اسطوخودوس تولید می کند. در واقع ، آرنود كاوس پروژه فوق العاده ساخت اسانس و انگور را به لطف اسطوخودوس خود انجام داده است. ، تحلیل ما

ما این قهوه را به دلیل شخصیت بسیار هماهنگ ، میوه ای و خوشمزه اش دوست داریم. رایحه های زنگ دار تمشک ، عسل و زغال اخته هستند. ما آن را در کهربا تفت دادیم تا نت های ریز نرم شود و از طریق شخصیت آن بدن و قدرت بیشتری به وجود آورد. اگرچه آرنو انواع مختلفی تولید می کند ، ما caturra ، bourbon و typica را می پرستیم: گونه هایی که امروزه قهوه ما را نیز تشکیل می دهند و بیش از 1 ‘رشد می کنند 250 متر بالاتر از سطح دریا در قلب منطقه Vilcabamba.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *