قلب های شکسته – Hjartalif.is


س questionsالات زیادی از مرگ ناگهانی ، نارسایی قلبی و اندوه ناشی می شود.

ما به طور مرتب گزارش هایی از مرگ ناگهانی افراد در اثر حمله قلبی یا ایست قلبی را می شنویم. برخی مدتها قبل از پیری می میرند و خانواده و دوستانشان را غرق در سالات بی پاسخ می کند.

وقتی از آن می شنویم ، واکنش نشان می دهیم و متفکر می شویم. قلب برای مدتی می شکند و می فهمیم که هیچ یک از ما جاودانه نیستیم. هیچ چیز واضحی در این زندگی وجود ندارد.

شایعترین علت مرگ

بیماری های قلبی عروقی شایع ترین علت مرگ در ایسلند است. حدود 800 نفر از آنها هر ساله می میرند ، یا تقریباً 40٪ کل ایسلندی هایی که هر ساله می میرند. این بدان معناست که هر روز حدود دو نفر در اثر بیماری های قلبی عروقی می میرند ، بیشتر از اینکه در اثر سرطان های مختلف تلف شوند.

بنابراین درست است که بگوییم بیماری های قلبی عروقی تهدید بزرگی برای جامعه ما و در واقع برای کل جهان است.

چه می توانیم بکنیم؟

بحث نخواهد شد که عوامل ژنتیکی تأثیر عمده ای در نحوه برخورد ما با بیماریهای قلبی در طول زندگی دارند. بنابراین مهم است که از سابقه خانوادگی آنها در مورد چنین بیماری هایی آگاهی داشته باشید. بهترین توصیه این است که به طور فعال کنترل شوید و از نزدیک فشار خون و کلسترول خود را کنترل کنید. به این ترتیب ، ما مقیاس ها را سنگین می کنیم تا خطرات خود را بشناسیم و در صورت لزوم بتوانیم واکنش نشان دهیم.

همچنین مورد بحث نیست که سبک زندگی و رژیم غذایی تأثیر زیادی در پیشرفت بیماریهای قلبی عروقی دارند و ما دوباره بر نحوه انجام این بازیها کنترل داریم. در نهایت ، ما رژیم غذایی و راهی را که برای زندگی خود انتخاب می کنیم انتخاب می کنیم.

– تبلیغات –

آخرین و نه مهمترین ، این یک تمرین است که یک روش طبیعی و طبیعی برای ایجاد احساس خوب در بدن است. در این راستا ، همه باید مسیر خود را انتخاب کنند ، اما باید توجه داشت که پیاده روی منظم ، که طولانی یا دشوار نباشد ، ممکن است تمام نیاز باشد. دوچرخه سواری سبک نیز ایده خوبی است.

زندگی هدیه ای است که باید از آن مراقبت کنیم

بنابراین به راحتی می توان گفت که همه ، مانند بسیاری دیگر ، در این زمینه فالگیر هستند. مسئولیت زندگی خود و دادن بهترین نتیجه در شرایط خود بر دوش ماست.

زندگی بی ارزش است و واضح است که اگر قلب به درستی کار نکند ، تحت هیچ شرایطی نباید هیچ گونه خطری انجام شود و درد قفسه سینه و آریتمی ها کشنده است ، همانطور که مثال ها نشان می دهد.

البته پیشگیری از مرگ ناگهانی ناشی از بیماری های قلبی عروقی هرگز امكان پذیر نخواهد بود ، اما مطمئناً می توانیم سهم خود را انجام دهیم تا شانس این اتفاق برای خود یا عزیزانمان كاهش یابد.

با یکدیگر مهربان باشید زیرا ما هرگز نمی دانیم چه نارسایی قلبی رخ خواهد داد.

بیورن فاگ

فراموش نکنید که در فیس بوک به ما بپیوندید

تبلیغات

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *