قدرت راه رفتن – Hjartalif.is

گرفتن مقداری هوای تازه با یک پیاده روی سبک ، طراوت آور است.

پیاده روی احتمالاً یکی از ساده ترین کارهایی است که می توانیم برای تشویق بیشتر فعالیت بدنی انجام دهیم. Axel F. Sigurðsson ، متخصص قلب و عروق از Hjartamiðstöðin ، به قدرت راه رفتن و آنچه می توانند برای ما انجام دهند ، نگاه كرد ، اما بیایید حق صحبت را به Axel بدهیم.

– تبلیغات-

سلامتی و سلامتی ما تا حد زیادی به اعمال و سبک زندگی ما بستگی دارد. در بیشتر موارد ، اتخاذ تدابیری که باعث بهبود سلامتی و کاهش خطر بیماری می شوند کار دشواری نیست. اولین قدم این است که درک کنیم سبک زندگی مهم است و باور داریم که فعالیت های ساده می توانند سلامتی ما را تغییر دهند.

من اغلب با مردم در مورد اهمیت ورزش منظم برای سلامتی صحبت می کنم. بعضی اوقات متوجه می شوم که مردم اهمیت ورزش را برای بهزیستی ذهنی و جسمی درک نمی کنند. حتی برخی این مهم را می دانند که ورزش مهم است و تحقیقات این موضوع را ثابت نکرده است. حقیقت این است که این کاملا اشتباه است. تحقیقات نشان می دهد که ورزش می تواند برای سلامتی ما بسیار مهم باشد.

با افزایش سن ، قدرت عضلات کاهش می یابد و سفتی افزایش می یابد. تمریناتی که در جوانی انجام می دادیم دشوارتر و گاه غیرممکن می شد. با این وجود نباید پارو را در قایق قرار داده و روی مبل دراز بکشید.

ورزش های ساده مانند پیاده روی می توانند تأثیر بسیار مثبتی بر سلامتی ما داشته و خطر بیماری را کاهش دهند. ورزش تأثیر مفیدی بر فشار خون و چربی های خون دارد و می تواند فعالیت التهابی تدریجی در بدن را کاهش دهد. از لحاظ تئوری ، این می تواند خطر ابتلا به سرطان و بیماری های قلبی عروقی را کاهش دهد.

– تبلیغات –

در سال 1998 ، مقاله جالبی در مجله پزشکی نیوانگلند ، یکی از معتبرترین مجلات پزشکی در جهان ، ظاهر شد. این مقاله نتایج مطالعات انجام شده بر روی 707 مرد 60-80 ساله را توصیف می کند. هیچ یک از این مردان سیگار نمی کشیدند. هر روز کجا می رفتند ضبط می شد. این پیگیری 12 سال به طول انجامید. این مطالعه بخشی از یک پروژه بزرگتر به نام برنامه قلب هونولولو است.

تصویر مرگ و میر در مردان 60-80 ساله را نشان می دهد. دورترین افراد چپ کسانی هستند که کمترین راه را می پیمایند و راستهای افراطی کسانی هستند که بیشتر راه می روند. کسانی که در وسط هستند در وسط هستند. نوار سفید تمام مرگ ها را نشان می دهد ، نوار خاکستری مرگ های ناشی از سرطان و نوار سیاه مرگ های قلبی عروقی را نشان می دهد.

نتایج این مطالعه کاملا حیرت انگیز بود. میزان مرگ و میر در بین مردانی که کمتر از 1.6 کیلومتر در روز سفر کردند تقریباً دو برابر بیشتر از کسانی بود که بیش از 3.2 کیلومتر در روز پیموده بودند. پس از 12 سال ، 43.1٪ از مردان گروه اول فوت کردند ، اما فقط 21.5٪ از مردان گروه دوم. همچنین مرگ های کمتری بر اثر سرطان و بیماری های قلبی عروقی رخ داده است.

از روشهای آماری برای اصلاح سایر عوامل خطرزا مانند سن ، چربی خون ، فشار خون و دیابت استفاده شده است.

در پزشکی ، ما اغلب بر روی روش های درمانی و داروهایی تمرکز می کنیم که می توانند باعث بهبود سلامتی ، کاهش فشار خون یا قند خون و بهبود چربی خون شوند. در درمان فشار خون ، چربی خون و دیابت پیشرفت چشمگیری حاصل شده است. با این حال ، نباید فراموش کرد که اقدامات ساده ای که بر شیوه زندگی ما تأثیر می گذارند ، گاهی اوقات می توانند تأثیر یکسانی یا بیشتر در سلامتی داشته باشند. بنابراین ، مطالعه هونولولو را نباید فراموش کرد.

پیاده روی در ایسلند

در این کشور ، ما در محیطی زندگی می کنیم که پیاده روی در زمستان بسیار دشوار است. حوادث لغزنده شایع است و مردم تمایلی به بیرون رفتن ندارند که این بسیار قابل درک است. در چنین مواقعی ، سنبله های انسانی یک وسیله ایمنی مهم هستند که البته باید از آنها استفاده شود.

بسیاری از شهرداری های ایسلند سالن های ورزشی چند منظوره ساخته اند. در آنجا می توانید در شرایط خوب در مسیرهای به اصطلاح تارتان قدم بزنید. بیشتر این صف های ورزشی هر روز باز هستند و ورود رایگان است.

تبلیغات

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *