فیلیپس تلویزیون های جدید OLED را معرفی می کند

TP Vision دو تلویزیون OLED جدید فیلیپس با نام OLED + 936 و OLED + 986 را معرفی کرده است. هر دو Ambilight چهار طرفه ، وضوح 4K و طیف گسترده ای از فرمت های HDR ، از جمله HDR10 + Adaptive را برای اولین بار در تلویزیون های فیلیپس ارائه می دهند.

HDR10 + Adaptive نه تنها تصویر HDR را در هر صحنه تغییر می دهد ، بلکه شرایط مشاهده شما را نیز ارزیابی کرده و تصاویر را بر این اساس تنظیم می کند. هر دو تلویزیون برای بازی مناسب هستند ، از جمله فناوری نرخ نوسازی متغیر ، Freesync Premium و G-Sync ، با اتصال HDMI 2.1.

Dolby Atmos و HDMI eARC هر دو کیت هستند. تفاوت اصلی بین دو کیت جدید این است که Philips OLED + 986 دارای سیستم صوتی جدید و یکپارچه Bowers & Wilkins است.

درایور اسپیکر برتر آن در حال حاضر شامل یک فراگیر جدید است ، در حالی که سه راننده باس کابین / باس داخل کابینت اکنون از مخروط های پیوسته با کویل های صوتی و کراس اوورهای با کیفیت بالاتر استفاده می کنند. این منجر به یک مکالمه واضح تر ، واضح تر و صحنه صدای وسیع تری می شود. برای پاسخ باس اضافی می توان یک ساب ووفر اضافی اضافه کرد.

OLED + 936 دارای سیستم صوتی با 3.1.2 کانال است. هر دو تلویزیون از موتور پردازش تصویر P5 AI و فناوری پیشگیری از احتباس صفحه خود استفاده می کنند. قیمت و تاریخ عرضه فیلیپس OLED + 936 و OLED + 986 هنوز مشخص نشده است.

به خیریه های معیار کمک مالی کنید

OLED + 986 تنها در 65 اینچ در دسترس خواهد بود. OLED + 936 در اندازه های 48 ، 55 و 65 اینچ در دسترس خواهد بود.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *