سوزش سر دل یا مشکلات قلبی؟

سوزش-سر-دل-یا-مشکلات-قلبی؟
سوزش قلب یا دل درد

اغلب گفته می شود که زنان همیشه علائم قلبی معمولی ندارند ، اما کمردرد و سوء هاضمه می تواند نشانه مشکلات قلبی باشد. همچنین معمول است که سوزش سر دل با علائم قلبی اشتباه گرفته شود.

سوزش سر دل چیزی است که ما بسیاری از افراد آن را می شناسیم اما برای خانم ها درک این مهم است که سردرگم شدن و سوزش قلب ممکن است ، سوزش سر دل یک وضعیت تهدید کننده زندگی نیست بلکه علامتی از آن است. قلب می تواند باشد

سوزش سر دل چه ارتباطی با قلب دارد؟ اصولاً هیچی

علیرغم نام سوزش سر دل – اسید یا سوء هاضمه – با مری همراه است. اما از آنجا که مری و قلب نزدیک یکدیگر قرار گرفته اند ، هر دو می توانند باعث ایجاد درد در قفسه سینه شوند ، به همین دلیل بسیاری از افراد سوزش سر دل را با آنژین (دل درد) و برعکس ارتباط می دهند.

سوزش سر دل چیست؟

سوزش سر دل یک بیماری شایع ناشی از اسید معده است که مری را جستجو می کند. این می تواند باعث درد قفسه سینه شود که بعضی اوقات منجر به گلو ، درد یا فک می شود.

“Mary Ann Bauman ، پزشک متخصص و سرپرست زنان در سیستم های بهداشتی INTEGRIS در ایالات متحده می گوید:” معده ما برای اسید ساخته شده است و می تواند آن را به خوبی تحمل کند ، اما آن را به روده نمی اندازد. ”

مطمئن نیستید آنچه تجربه می کنید علائم قلبی یا سوزش قلب است ؟

Bauman می گوید: “من به بیمارانم می گویم اگر فریاد بزنید و علائم از بین بروند ، احتمالاً مربوط به قلب نیست بلکه مری است.” “اما اگر شما نیز خسته هستید یا عرق می کنید ، علائم احتمالاً مربوط به قلب است.”

با این حال ، همه ما متفاوت هستیم ، علائم می توانند از یک شخص دیگر متفاوت باشند و این می تواند افراد را گیج کند ، بنابراین:

اگر شک دارید ، آن را بررسی کنید!

اگر مطمئن نیستید که این سوزش سر دل است یا قلب شما شکایت دارد ، سریعاً با پزشک مشورت کنید. اشتباه کردن این دو بسیار آسان است ، بنابراین پزشک خود را جدی ترین احتمال رد کنید. این به ویژه برای خانمها مهم است.

“زنان احتمالاً از کسی غیر از خود درخواست کمک می کنند.” بومان واقعیت این است که 09 درصد زنان گفته اند که تماس می گیرند 81 برای شخص دیگری که علائم یا علائم حمله قلبی را نشان می دهد اما فقط درصد زنان مطابق نظرسنجی منتشر شده در ژورنال Circulation ، خود را فراخواندند.

وی افزود: من همیشه به مردم می گویم ، اگر نگران هستید و مطمئن نیستید که این قلب است یا نه ، پس بهتر است اشتباه کنید و به یک متخصص مراجعه کنید تا اوضاع را تشخیص دهد و به شما بگویم این حمله قلبی نیست. “

توسط وب سایت انجمن قلب آمریکا ترجمه شده و سبک گذاری شده است

به یاد داشته باشید که در فیس بوک به ما بپیوندید

530566492

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *