سالوادور کامبر ، قهوه ویژه

سالوادور-کامبر-،-قهوه-ویژه

Salvador Cumbre یک قهوه خاص است که یکی از بهترین کشف های ما در میان قهوه های محلی خواهد بود. یک قهوه استثنایی تولید شده در یک علفزار غنی ، توسط امیلیو لوپز ، تولید کننده متعهد و باتجربه که هر ساله کیفیت بهتری از دانه را فراهم می کند ، کشف کنید. تولید کننده ما چندین مزرعه دارد که در آنها همیشه انواع بیشتری تولید می کند تا بتواند طیف وسیع تری از محصولات را ارائه دهد. قهوه سالوادور کامبره را که برای طرفداران قهوه فیلتر معروف به قهوه آهسته ضروری است ، کشف کنید.

Salvador Cumbre، Emilio Lopez


امیلیو لوپز از سال 2001 کشاورز بود که مزارع خانوادگی را تصاحب کرد ، برای چندین نسل اداره کرد ، ما به ویژه در مورد Cuatro M صحبت خواهیم کرد ، Ayutepeque ، ال مانزانو ، سانتا جولیا و ال نارنجو. چند سالی است که کشاورز امیلیو مشغول کشف و آزمایش فرآیندهای جدید قهوه ، از جمله برش قطعات یا تولید انواع گیاهان مختلف است تا همیشه یک پالت غنی از قهوه های بسیار متفاوت و نادر را ارائه دهد. امیلیو ششمین نسل پرورش دهنده قهوه در خانواده است. با تصاحب مزارع فوق الذکر ، امیلیو می خواست با ارائه مزارع بی نظیر ، با یک دانه ، پیشخوان ها را به صفر برساند. تنها چهار سال پس از کنترل زمین های جنگی بود که امیلیو در یک واحد پردازش قهوه در قلب مزرعه ال مانزانو سرمایه گذاری کرد. بنابراین او مراقبت از انجام تمام درمان های قهوه ، عبور از خود درمان ، مرتب سازی ، الک کردن ، پوسته پوسته شدن و موارد دیگر را انجام می دهد.

سالوادور ال کامبر ، the farms

ال مانزانو یکی از بزرگترین مزارع در امیلیو است. 16 کیلومتر با شهر و آتشفشان سانتا آنا فاصله دارد که این سرزمین استثنایی واقع شده است. مزرعه بین 1 ‘200 و 1’ 500 متر ارتفاع در یک منطقه بسیار غنی و بسیار واقع شده است آتشفشانی طعم استثنایی دانه را ارائه می دهد. مساحت مزرعه ال مانزانو 70 هکتار و متعلق به مارگاریتا دیاز دو لوپز ، نوه بزرگ کرنلیوس لموس است.

انواع


در قلب مزرعه ال مانزانو ، تقریباً همه خاکها بوربن قرمز تولید می کنند . اینها فقط چند قطعه کوچک است که از گیاهانی استفاده می شود که برای تولید پاگامارا ، بوربن زرد ، تایپیکا و سایر کنیا استفاده می شود. برای سالهای زیادی ، امیلیو در مورد تفاوت طعم و مزه بین قهوه ارتفاع خود در 1500 متر و چند دانه موجود در 1500 صحبت خواهد کرد ) متر از اینجاست که داستان سالوادور کمبره از آن ناشی می شود.


در مزرعه ال مانزانو ، امیلیو بین 1 ‘200 و ​​1 ‘500 متر ارتفاع ، اما فراتر از آن ، به نظر می رسد تعداد کمی لوبیا که رشد می کنند استثنایی هستند. امیلیو تصمیم می گیرد از این ترور استفاده کند ، که آن را Cumbre نامیده خواهد شد. این بالاترین قسمت مرتفع مزرعه خواهد بود. Emilio این سطح بالای terroir را با کشت بوربن قرمز آغاز خواهد کرد که بسیار سریع در یک فنجان قدردانی شد. در واقع ، در این ارتفاع ، قهوه بسیار پیچیده و میوه ای است ، زیرا رشد گیلاس بسیار متراکم تر می شود. سالوادور کمبر با بوربن قرمز خود موفقیت زیادی کسب کرده است ، به همین دلیل امیلیو لوپز تصمیم می گیرد قهوه خود را در 3 تیمار مختلف: ساده ، عسلی و شسته تولید کند.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *