رویبوس ، داستانی بدون چرت زدن

آیا شما rooibos را می شناسید؟ این گیاه معروف که شبیه چای بدون دانه ، پر از فضایل و فواید برای ما است؟ آیا می دانید به این “چای گیاهی” “چای قرمز” یا “چای بدون تین” یا “چای آفریقایی” نیز گفته می شد ، چرا؟ چه چیزی را باید از مواد غذایی عالی و تزریق میوه های آن بدون افزودن مصنوعی به یاد بیاوریم؟ تاریخچه roibos از کجا آمده و در کجای دنیا رشد کرده است؟ ما از طریق مقاله روز خود ، آماده سازی 100٪ طبیعی و بدون آن را برای دوستداران تزریق گرم روشن می کنیم!

Rooibos و ریشه های آن

هیچ رازی ، بدون تعلیق: rooibos مستقیماً از آفریقای جنوبی می آید. این گیاه فقط در Cederbeg در آفریقای جنوبی رشد می کند و کشت آن هرگز نور روز را در جاهای دیگر ندیده است. در حقیقت ، خاک و خاک در تماس با میکروارگانیسم ها برای فرهنگ آن بسیار مطلوب است. هیچ قاره دیگری دارای خصوصیات مشابه آفریقا برای رشد این گیاه بدون گیاه نیست. این درخت روی درختی رشد می کند که همان نام دارد: درخت رویبوس. در ابتدا ، این گیاه قرمز نیست: در طی اکسیداسیون چنین می شود. آیا می دانید رنگ کیفیت را نشان می دهد؟ هرچه قرمز روشن تر باشد ، بهتر است.

توجه: توجه داشته باشید که rooibos به دو روش وجود دارد: قرمز و سبز. قرمز از مرحله اکسیداسیون به ما می رسد. سبز یک ماده مخدر غیر اکسید کننده است و همچنین مصرف می شود.

رویبوس و فضایل او

از آنجا که رویبوس یک محصول بدون تئین است ، می تواند در هر زمان از شبانه روز بدون اختلال در خواب مصرف شود. چندین دهه است که این درختچه به دلیل فواید و فواید آن برای سلامتی ما شناخته می شود. در واقع ، معروف به پلی فنول های آن ، توصیه می شود نقشی آنتی اکسیدانی و ضد التهابی داشته باشید. طبق افسانه ، رویبوس برای درد معده یا هضم غذا نیز مثر است.

علاوه بر اینکه برای معده ما مفید است ، درخت رویبوس به عنوان ماسکی ضد پیری برای مقابله با خشکی احتمالی پوست نیز توصیه می شود.

توصیه و تهیه

اگر نسخه عمومی آن را ترجیح می دهید ، ساخت rooibos گرم یکی از بهترین تزریق ها در جهان است. با این حال ، روند جدید چشمگیر است و در نسخه سرد موجود است: این امکان وجود دارد که چای گیاهی خود را در حالی که آن را بگذارید تا خنک شود ، در یک نسخه داغ بریزید یا آن را مستقیماً سرد ریخته و پس از چند ساعت استراحت آن را مصرف کنید.

برای تهیه دم کرده رویبوس ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آب خود را تا دمای مناسب چای بجوشانید ، سپس آن را بسته به شدت طعم دهنده های مورد نظر بین 5 تا 10 دقیقه بگذارید تا خیس بخورد.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *