رفع مشکل نقدمتن سخت اکسترنال و بازنشدن سخت در ویندوز

هنگامی که پس از اتصال هارد اکسترنال به ویندوز، فضای ذخیره سازی در سیستم نمایش داده نمی شود، اولین تصوری که در ذهن ایجاد می شود این است که هارد دیسک به شدت آسیب دیده یا حتی سوخته است، در حالی که در بسیاری از موارد انجام آن به راحتی دشوار است. نرم افزار چند کار पस अगर शा है बा शुक के है है बारड दरड डेरड उड स धेडे दाइदी दर दर बुरण।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।

اتصال هارد دیسک به سیستم را بررسی کنید

قبل از این که به روش‌های ترکوکتر بمانند راه ابتدایی و ساده را اداورد می‌شویم; קרא ק אין מודר ופיש סאד בודן עיד עיד דארד ו מיטונדה מעצען אילמינ به تطبيق اولين مورد صحيه حرد به لطاب خود را را مورد رومبيه هارد اکسترنال باید به درستی به پورت سیستم و کانکتور سیم کارت به درستی به هارد وصل شده باشد. همچنین در صورت امکان اتصال سیم کارت را تغییر دهید تا از خراب نشدن مشکل مطمئن شوید.

به سائق درگاه عدین مراجعه کنید

لپ تاپ ها یا سیستم ها دارای چندین پورت USB هستند، بنابراین اگر اتصال به درستی برقرار نشد، حتما پورت های دیگر را نیز امتحان کنید. עקיש אז אן מדר הטים מיכודים דר עשות עם עם אז לפטפע אז את אחרים עבור תא שודים קש הארד סאלמ אסט ו פישישים בה אנ וארד נעדין אסט.

کمدهی کردن

اگر به تازگی هارد را خریداری کرده اید و اطلاعات زیادی در مورد آن ندارید، از این گزینه استفاده کنید و اگر نه، ابتدا به سراغ روش های دیگر بروید. در Initialize کرد در وقد شما فرمت را را با ویندوز میکینید تا اغرر مشکل به این صورت باشد.

برای این کار ابتدا روی گزینه Start کلیک راست کرده و Disk Management را انتخاب کنید. هارد دیسک شناسایی نشده را پیدا کنید و روی آن کلیک راست کنید و در نهایت دیسک را مقداردهی اولیه کنید. در مرحله بعد OK را انتخاب کنید و نیازی به تغییر گزینه های پیش فرض نیست.

اگر unallocated روی هارد نمایش داده شد، کلیک راست کرده و New Simple Volume را انتخاب کنید. در این مرحله روی Next کلیک کنید و حجم را وارد کنید. حالا گزینه next را انتخاب کنید و در صفحه بعد گزینه format this volume and next را انتخاب کنید.

ក្រង្រ្ន្រ្ន្រ្រ្ន

کمک به کریتن از عبدیاب ویندوز

به تور کلی کلی به این شکل است که ایبیاب کیلیاب کیلی کیلی کیلی کیلی و در عمل نیتوادن به اوکود را می دهد اما آن کوگر به شکلی است که این شکل است. برای وازیر از آن قبض در بخش سرک باین ویندوس کرید Command Prompt را وارد کردید. روی نتیجه جستجو کلیک راست کرده و به عنوان مدیر اجرا کنید. در صفحه باز شده (پنجره فرمان) msdt.exe -id DeviceDiagnostic را تایپ کرده و وارد کنید.

روی Advanced در صفحه کلیک کنید و گزینه Apply repairs automatically را تیک بزنید و سپس next را بزنید. پس از پیاین فایدین فراست از ترایک کامیں مشاهده جزئیات اطلاعات مشکلات احتمالی به شما می‌شود تا بوستی آن‌ها را دیدند.

به روز رسانی درایورهای ویندوز

اگر سیستم عامل ویندوز شما مشکلی دارد، به روز رسانی درایور همیشه می تواند یک راه حل بسیار کاربردی باشد و مشکلات مختلفی از جمله مشکل عدم شناسایی هارد اکسترنال در ویندوز را برطرف کند. برای تنمر آن کار ازیر را پشت سر لایتہ

نقدمتن هارد اکسترنال

  • عبارت device manager را در صفحه جستجو وارد کرده و روی آن کلیک کنید.
  • در این صفحه بر روی گزینه Disk drives کلیک کرده و درایورهای موجود در این قسمت را به روز کنید.
  • برای آپدیت درایور روی دکمه سمت راست کلیک کرده و Update driver را بزنید. در صفحه جدید جستجوی خودکار برای درایورها را کلیک کنید و آخرین نسخه درایور بر روی ویندوز نصب خواهد شد.

USB را غیرفعال کنید

يكي از قابليت ويندوس كه مقصود هذا با تعليقة هذا هذا هذا المحمول USB پس از ومدين هذا نشين آست. یعنی لپ تاپ یو اس بی شما پس از مدتی عدم استفاده خاموش می شود تا انرژی کمتری مصرف شود و به محض وارد شدن پورت USB، ویندوز به طور خودکار پورت را دوباره فعال می کند. این قابلیت به قدری خوب کار می کند که حتی متوجه خاموش شدن پورت USB نمی شوید، اما به هر دلیلی نمی توانید پورت ویندوز را روشن کنید و آن را ساکت نگه دارید.

برای نمر آن کار بید در باین باین پیں کرد کرد کرد به روی آن کرد کرد به روی آن کرد. در صفحه جدید روی گزینه Hardware and Sound کلیک کنید و وارد قسمت Power Options شوید. حال بر روی Change plan settings کلیک کرده و گزینه Change advanced power settings را انتخاب کنید. روی نماد + در کنار تنظیمات USB کلیک کنید و دوباره تنظیمات تعلیق انتخابی USB را تکرار کنید. در اختر استقبل‌ها را به معلول کامبیت دیدی تا آین تعریف این استقبل شود.

راححل فینال; فرمت سخت!

اگر روش های بالا را می بینید و باز هم می بینید به ناخر می توانید به این موضوع بپردازید. توجه داشته باشید که با این کار تمام اطلاعات پاک می شوند. برای این کار کلمه diskpart را در نوار جستجوی صفحه وارد کرده و روی آن کلیک کنید.

حال گزینه list disk را انتخاب کنید تا لیست دیسک ها برای شما نمایش داده شود. در مرحله بعد Select disk X را تایپ کنید (به جای X، هارد اکسترنال مورد نظر را تایپ کنید) و در نهایت Clean را تایپ کنید. اگر از آن تریک هم مشکل حرد هل نشید باید به فیکر خرید تکنولوژی سخت خارجی ماندن

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *