راهنمای انتخاب یک شرکت برون سپاری

راهنمای-انتخاب-یک-شرکت-برون-سپاری

در واقعیت اقتصادی امروز ، تقریباً هیچ شرکتی به طور کامل مستقل فعالیت نمی کند. بسیاری از دارندگان مشاغل برای ایجاد محصول خود نیاز به خدمات شرکتهای خارج از کشور دارند ، حتی اگر این فقط کمک موقت باشد. شرکت های برون سپاری می توانند برای تقویت پرسنل ، ارائه خدمات خاص یا ارائه خدمات مشاوره ای ، کمک کنند. اما چگونه می دانید شرکت برون سپاری مناسبی را انتخاب کرده اید؟ مقاله زیر را بخوانید.

بررسی میزان عرضه شرکتهای برون سپاری

هدف از یک شرکت برون سپاری این است که به تجارت اجازه دهد تا روی اصلی ترین خدمات ارائه شده تمرکز کند. به عنوان مثال ، یک صاحب مشاغل غذایی می تواند روی مشتریان و انتخاب مواد اولیه خود تمرکز کند و حساب ها یا تبلیغات را به یک شرکت خارجی که در این موضوع تخصص دارد واگذار کند. اما از آنجا که شرکت های زیادی در بازار وجود دارند که خدمات خود را به صاحبان مشاغل ارائه می دهند ، توصیه می شود میزان عرضه موجود را با دقت بررسی کرده و از بین شرکتهای قدرتمند موجود در این زمینه انتخاب کنند.

هنگام بحث و گفتگو در مورد برخی شرکت های برون سپاری ، باید به موارد زیر توجه کنید:

    نام تجاری معتبر: شركت برون سپاری معمولاً نقش اساسی در روند فعالیت تجاری دارد. به عنوان مثال ، اگر شرکتی است که خدمات محاسبات حرفه ای را ارائه می دهد ، به احتمال زیاد به دسترسی و کارایی بالایی نیاز دارد. بنابراین ، توصیه می شود یک برند معتبر و مستقر را انتخاب کنید که از قبل قابلیت های خود را اثبات کرده باشد.

  • توصیه ها: در صورت امکان ، هنگام انتخاب یک شرکت برون سپاری ، توصیه های مشتری های قبلی را درخواست کنید. با مشتریان شرکت صحبت کنید و سعی کنید درک کنید نقاط قوت شرکت چیست و چه چیزی برجسته تر نیست.
  • بررسی پروژه های قبلی: برای اینکه بدانید شرکت برون سپاری مناسب شماست ، سعی کنید پروژه های قبلی آن را جستجو کنید. آیا این شرکت پروژه های مورد نظر خود را مدیریت کرده است؟ به نظر شما ، آیا این پروژه به درستی اجرا شد؟ آیا چیزهایی وجود دارد که می توانید تغییر دهید؟ تمام اطلاعات مربوطه را جمع آوری کرده و در صورت لزوم از شرکت برون سپاری سؤال کنید.
  • برداشت از وب سایت شرکت: وب سایت این شرکت می تواند به شخصیت خود گواهی دهد. آیا پیدا کردن سایت شما آسان است؟ آیا سایت راه های متنوعی برای برقراری ارتباط ارائه می دهد؟ چه نوع اطلاعاتی را می توان در سایت یافت؟ همه این سؤالات به شما کمک می کند تا نظر دیگری درباره شرکت برون سپاری شکل دهید.

    تعریف دقیق نیازها

    شما توصیه هایی را گردآوری کرده اید و کل نمونه کارها شرکتهای برون سپاری مربوط را بررسی کرده اید. اما قبل از انتخاب یک شرکت برون سپاری ، تعریف نیازهای سازمان بسیار مهم است. به عنوان مثال ، اگر به شرکتی علاقه مند هستید که خدمات قهوه ساز برای تجارت شما باید دو نکته زیر را در نظر بگیرید:

      ماهیت محصول : مدل های زیادی از در بازار وجود دارد دستگاه سرکوبگر اداری
  • ، اما همه دستگاه ها عملکردهای یکسانی ندارند. به عنوان مثال ، دستگاه های چند منظوره ای وجود دارند که گزینه ساخت نوشیدنی های سرد را نیز شامل می شوند و ماشین هایی با قدرت متفاوت یا دستگاه های دیگری نیز وجود دارند که شامل تمیز کردن خود هستند. بنابراین ، قبل از انتخاب شرکت برون سپاری ، به وضوح مشخص کنید که چه کالایی را لازم دارید و آیا شرکت می تواند آن را تأمین کند.

  • در دسترس بودن خدمات: در برخی شرایط ، ممکن است شما به کمک یک تکنسین یا یک نماینده خدمات احتیاج داشته باشید. بنابراین ، قبل از انتخاب شرکت برون سپاری ، انتظارات خود را از این سرویس تعریف کرده و بررسی کنید که آیا شرکت خارجی می تواند آن را برآورده کند.
  • دیدگاه‌ها

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *