رابطه جنسی واقعاً یک درمان است!

رابطه-جنسی-واقعاً-یک-درمان-است!

در هر صورت ، متخصصان می خواهند معنی کنند و از گفتن اینکه چقدر رابطه جنسی برای ما خوب است خسته شوند. به گفته آنها ، رابطه جنسی می تواند باورنکردنی ترین کارها را برای جسم و روح انجام دهد.

علاوه بر لذتی که جنسیت برای شما فراهم می کند ، در اینجا دوازده مورد وجود دارد که می تواند آنها را درمان کند ، کاهش دهد یا بهتر کند

1 رابطه جنسی می تواند به خواب خوب کمک کند

عقیده عمومی بر این است که رابطه جنسی به ما کمک می کند تا آرام باشیم. در حین رابطه جنسی ، هورمون های اکسی توسین به بدن ترشح می شوند ، اما این هورمون ها را اغلب هورمون های عشق می نامند. آنها رفاه و آرامش و صمیمیت خاصی را فراهم می کنند. بنابراین اگر نمی توانید بخوابید ، می دانید چه کاری باید انجام دهید.

2 رابطه جنسی می تواند سردرد را درمان کند

بله ، بهانه قدیمی از پنجره بیرون آمد تا سردرد را به دلیل عدم توانایی در رابطه جنسی مقصر قلمداد کند. برای کسانی که از میگرن رنج می برند ، رابطه جنسی احتمالاً راه حل بسیار خوبی برای سردرد است و حتی می تواند راهی بهتر از مسکن باشد. در حین مقاربت ، اندورفین هورمون هایی را در مغز تولید می کند که ضد درد هستند.

3 رابطه جنسی استرس را کاهش می دهد

یعنی اینکه به شما کمک می کند استرس کمتری داشته باشید. این هورمون های اکسی توسین است که این احساس آرامش را فراهم می کند.

4 رابطه جنسی حساسیت به درد را کاهش می دهد

اعتقاد بر این است که رابطه جنسی می تواند آستانه درد را افزایش دهد و بنابراین احساس کمتری در شما ایجاد می کند. این اندورفین است که تشکیل می شود و به عنوان یک مسکن طبیعی عمل می کند.

5 رابطه جنسی می تواند روزهای بیمار را کاهش دهد

کسانی که مرتباً رابطه جنسی برقرار می کنند تحمل بیشتری نسبت به میکروب ها ، ویروس ها و موارد مشابه دارند و بنابراین کمتر بیمار می شوند.

6 رابطه جنسی می تواند فشار خون را کاهش دهد

کارشناسان معتقدند که بین فشار خون پایین و رابطه جنسی منظم رابطه مستقیمی وجود دارد. پس شما آن را می دانید!

7 رابطه جنسی عضلات کف لگن را تقویت می کند

و چه کسی اکنون با افزایش سن از آن بهره ای نمی برد؟ علاوه بر این ، به مثانه کمک می کند ، اما اعتقاد بر این است که به عنوان مثال حدود ٪ از زنان از بی اختیاری ادرار رنج می برند.

8 رابطه جنسی خطر بیماری قلبی مانند حمله قلبی را کاهش می دهد

خوب است که اجازه دهید قلب کمی پمپ کند. مطالعات نشان داده است مردانی که حداقل دو بار در هفته رابطه جنسی برقرار می کنند ، نیمی از احتمال مرگ در اثر بیماری قلبی نسبت به افرادی که بندرت رابطه جنسی دارند ، است.

9 و آنچه همه می دانند …

رابطه جنسی بهترین ورزش موجود است.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *