دوچرخه سواری برای قلب 2020

دوچرخه-سواری-برای-قلب-2020
من (Björn) و مدیر بازاریابی Valur TRI با دوچرخه جلوی ما.

سپس پروژه سرگرم کننده خود را از اینجا شروع می کنیم در hjartalif.is “دوچرخه سواری برای قلب” برای دومین سال پیاپی با همکاری فروشگاه دوچرخه سواری TRI. ما دیرتر از برنامه ریزی ها در حال حرکت هستیم ، اما این جایی است که ویروس های کرونری بیشمار متوقف می شوند. اما ما اجازه نمی دهیم که به ما برسد و ما شروع کرده ایم و من دوچرخه سواری را شروع کردم.

مانند سال گذشته ، این یک فروشگاه TRI است که تابستان امسال دوچرخه برقی مکعبی را به من پیشنهاد می دهد و قصد دارم از سوار شدن برای قلبم در این دوچرخه زرق و برق دار لذت ببرم.

سال گذشته ما این پروژه آزمایشی “برای قلب را چرخان” را حدود 3 ماه اجرا کردیم و به نتیجه رسیدیم 10. مردم از طریق hjartalif.is. ما با باشگاه دوچرخه کوهستان همکاری کردیم و مردم ما مجبور شدند با آنها در تورهای سبک که هفته ای یکبار ارائه می دهند با آنها بچرخیم. اینها تورهای راحتی است که هدف آنها چرخه اندک در سطح شهر و آشنایی با مسیرهایی است که برای دوچرخه سواران در دسترس است.

این واقعیت است که دوچرخه های برقی برای ما که تحمل کامل ندارند ، یک پیشرفت واقعی است. ما حتی نمی توانستیم از دوچرخه های سنتی دوچرخه سواری کنیم و در نتیجه نمی توانستیم از این راه عالی برای فعالیت ها و آموزش های در فضای باز استفاده کنیم.

دوچرخه های برقی آزادی

من خودم نارسایی قلبی دارم و یک دستگاه ضربان ساز / نجات دهنده. ظرفیت قلب محدود است ، اما به سرعت بهتر عمل می کند با سرعت “پایین” ، اما من به سرعت از استرس خسته می شوم. قلب زیاد نمی شود 100 ضربان می زند ، بنابراین محدودیت ها قابل توجه هستند. سال گذشته دوچرخه برقی را از TRI قرض کردم و این درست است که بگویم من نسبت به آن کمی قاچاق بودم و اعتقاد زیادی به این نداشتم که بتوانم این کار را انجام دهم. به تعجب بزرگ من ، این فراتر از انتظارات من بود و دوچرخه برقی دنیای کاملاً جدیدی را برای من گشود. من به سرعت بزرگ شدم و فهمیدم که این خیلی مناسب من است و من آزادی و شادی غیرقابل کنترل بسیاری را تجربه کردم که توانستم در این محله پرسه بزنم و از این طبیعت لذت ببرم از طبیعت.

نکته دیگری که متوجه شدم این است که بعضی اوقات در راه رفتن مشکل داشته ام زیرا اغلب هنگام پیاده روی در درد بوده ام. از طرف دیگر دوچرخه سواری به گونه ای است که من مجبور نیستم وزن خود را تحمل کنم بنابراین این درد خسته کننده را حس نکرده ام. آخر – به کمال تعجب بزرگ من – احساس خستگی کمتری نسبت به راه رفتن دارم ، اما باید این نکته را در نظر بگیرم که بیشترین کمکی را می کنم که برق می تواند به من بدهد و در صورت لاغر شدن سریع به دنده سبک تر سوئیچ می کنم. در برابر.

، طبیعتاً ، من از این بهار منتظر هیجان هستم تا دوچرخه مکعب را از TRI در اختیار من قرار دهد و بتوانم دوچرخه سواری را شروع کنم. من الان حدوداً روزها دوچرخه داشتم و اکثر روزها دوچرخه سواری کردم و باید مثل این احساس بسیار باشکوه است برای چند روز اول من فقط تنظیم می شدم ، اما به عنوان نمونه من دیروز () چرخش کردم و این یک دستاورد قابل توجه به حساب می آید.

پس از آن به نوشتن تجربه خود در اینجا ادامه خواهم داد تا hjartalif.is بپردازم و به شما اجازه می دهم ماجراهای مرا دنبال کنید جایی که برای قلب سوار می شوم.

در صورت تجربه دوچرخه برقی یا نیاز به اطلاعات می توانید خطی را برای bjorn@hjartalif.is برای من ارسال کنید.

Björn Ófeigs.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *