دوچرخه سواری برای قلب – ساعت سلامتی Garmin Venu

دوچرخه-سواری-برای-قلب-–-ساعت-سلامتی-garmin-venu
در آنجا خوشحالم که دوچرخه سواری کردم 696 کیلومتر در تابستان امسال با توجه به ثبت ساعت تماشای سلامت Garmin Vena

این تابستان از سوار شدن به قلبم با دوچرخه برقی CUBE در مسیرهای شهر و سراسر کشور لذت بردم. این یک پروژه عالی است زیرا من با مغازه دوچرخه سواری TRI و فروشگاه گارمین همکاری می کنم. برای اینکه بتوانم سفرهای خود را ثبت کرده و ضربان قلب خود را کنترل کنم ، از ساعت مچی سلامتی ونا از شرکت Garmin استفاده کرده ام.

    قبل از شروع دوچرخه سواری ، از ساعت سلامتی برای کنترل ضربان قلب ، الگوی خواب و اشباع اکسیژن استفاده کردم. ناگفته نماند که من واقعاً از دیدن و مطالعه نتایج لذت برده ام و شما از فعالیتهای بدن که در آن احساس تنهایی غالبا غالب شده است ، بینشی می گیرید. علاوه بر این ، این امر به من کمک کرده است تا استراحت خود را برنامه ریزی کنم و باعث می شود که من بیشتر از نحوه کار بدن در شرایط و استرس های مختلف آگاه شوم.

    وقتی تابستان امسال شروع به دوچرخه سواری کردم ، با یک سمت دیگر ساعت آشنا شدم ، یعنی ضبط سفر دوچرخه سواری ، یعنی. زمان ، مسافت ، سرعت و مسیر طی شده و همچنین نظارت بر ضربان قلب. استفاده از این بسیار ساده بود. ساعت را برای دوچرخه سواری تعیین کرده بودم و در ابتدای سفر شروع کردم و سپس دوچرخه سواری کردم. وقتی برای نفس کشیدن یا لذت بردن از منظره متوقف شدم ، ساعت به سادگی ضبط ها را برای مدتی متوقف کرد اما وقتی قدم عقب را برداشتم به طور خودکار شروع شد. وقتی کار با تور تمام شد ، ساعت اطلاعات را به طور خودکار به برنامه Strava ارسال می کرد و در آنجا اطلاعات ارزشمندی راجع به سفر با جزئیات دریافت کردم.

    ساعت به عنوان مثال امکانات زیر را ارائه می دهد.

    • مانیتور باتری BODY

      بنابراین می توانید پیگیری کنید که چه زمانی بهترین زمان برای ورزش یا استراحت است
    • رکورد تنفس

      تنفس را در طول روز ، در خواب و در تنفس و تمرینات یوگا کنترل و ضبط می کند.

  • نبض گاو نیمی

    میزان اشباع اکسیژن را در طول روز و هنگام خواب ثبت می کند تا ببیند بدن شما چقدر اکسیژن را جذب می کند.