دستگاه قهوه ساز حرفه ای ECM SYNCHRONIKA

دستگاه-قهوه-ساز-حرفه-ای-ecm-synchronika

نمای کلی General on ECM Synchronika

ECM با نوعی پالایش کار می کند که چیزهای کوچک را زیبا می کند و دستگاهی را تقویت می کند که قبل از بروزرسانی ها یک ماشین درجه یک بود. خوشحال می شویم بگوییم که ECM Synchronika از زمان ورود به بازار اعتبار این مأموریت نوآوری آنها بوده و در طول سالها فقط پیشرفت کرده است.

ویژگی ها و عملکرد

ارتقا یافته های PID و پیشرفت های گسسته عملکرد دستگاه را تا حدی یکپارچگی بالا می برند! ظروف اسپرسو شگفت انگیز را انتظار داشته باشید ، با 2 دیگ بخار ، یکی برای تزریق و دیگری مخصوص بخار در 100٪

مزایای کمتری را می توان در بالای نماد تصمیم E 61 یافت که ECM آن را با اجزای داخلی از جنس استنلس استیل و همچنین یک پوشش فوقانی برای زیبایی تمیزتر که دستگاههای دیگر فاقد آن هستند ، به روز کرده است. این فضای داخلی از جنس استنلس استیل باعث دوام و مقاومت بیشتر در برابر رسوب برای سهولت در نگهداری و بهینه سازی تجربه نگهداری در دستگاه اسپرسو می شود.

، شما می توانید با فشار کمتری از وضوح پایین استفاده کنید تا رایحه های منحصر به فرد موجود در قهوه Specialty را به وجود آورید. اگرچه این فقط مختص Synchronica نیست ، اما بسیاری از ماشین آلات نمی توانند این کار را انجام دهند.

هنگامی که با آسیاب مناسب ترکیب می شود ، ECM Synchronika برای ما شلاق تولید می کند از بهترین اسپرسوهایی که تجربه کرده ایم ، حتی در مقایسه با بهترین کافه های محلی ما. ظرافت های بهبود فنی و نوآوری ظریف ECM در همزمانی می درخشد و آن را به یکی از مجهزترین دستگاه های اسپرسو موجود در بازار تبدیل می کند.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *