دامنه های قهوه ما را تفت می دهیم

دامنه-های-قهوه-ما-را-تفت-می-دهیم

تفت دادن دامنه قهوه ما؟ موضوعی که هر روز ما را مجذوب خود می کند. همه قهوه ها به دلیل خاصیت خاص خود در یک زمان برشته نمی شوند. چگونه مدیریت پخت و پز دانه های قهوه خود را همزمان با مدیریت کامل ذخایر قهوه سبز خود انجام دهیم؟ دامنه به دامنه ، در دنیای دانه های ریز غرق شوید و با سلیقه سفر کنید. با تشکر از پیشرفته ترین برنامه ریزی ها ، به دلیل آخرین تکنولوژی تولید شده از Probat در مورد ماشین آلات بو دادن ، ما طیف وسیعی از قهوه را ارائه می دهیم که هر یک از آنها منحصر به فرد است ، هم به دلیل غنی بودن رایحه و هم به دلیل شخصیت و ویژگی منحصر به فرد. بدون تأخیر بیشتر موضوع روز را کشف کنید: تفت دادن انواع قهوه ما! موضوعی که از 1947 ، با دستورالعمل های معتبر و اجدادی در ما لنگر انداخته شده است.

برشته شدن دامنه های ما ، مونتاژ

تفت دادن دامنه های ما موضوعی روزانه برای ما است. در مورد پخت قهوه مونتاژ ، ما در حال کار با Probat غول پیکر خود هستیم که اخیراً از نظر فناوری به روز شده است ، تا دانش ما را با مدرنیته مطلق اصلاح کنیم. قهوه های ما مخلوط مطابق با روش اجدادی که توسط تئوفیل تروتت از پدر به پسر به آن سپرده شده بود بو داده می شوند دستور العمل های ما معتبر است و توسط Théophile 70 سالها پیش تصور شده است ، که ما سرخ کردن آن را در قلب کارخانه Meyrin خود ، جایی که ما کل پردازش غلات را مدیریت می کنیم ، سرگرم خواهیم کرد. از حفاظت از کیسه قهوه سبز در انبار ما ، تا برشته شدن تا فروش نهایی به مصرف کننده: بله ، ما بدون واسطه کار می کنیم تا ردیابی معتبر قهوه کوچک را حفظ کنیم! با ما ، شما مطمئناً قهوه ای تهیه خواهید کرد که از حالت سبز تا کیسه نهایی قابل حمل باشد که مستقیماً برای شما ارسال می شود. قهوه های ترکیبی ما با استفاده از فناوری پیشرفته مدیریت می شود که به ما امکان می دهد با هر برشته شدن ، همان پخت و پز ، همان عطرها و کیفیت یکسان لوبیا را تضمین کنیم.

تفت دادن ما دامنه های ویژه

بو دادن دامنه های ما مبدا و قهوه های نادر که به عنوان قهوه های تخصصی نیز شناخته می شوند به دلیل کمیاب بودن جداگانه بو داده می شوند. در واقع ، به خصوص برای قهوه های خاص ، لوبیای سبز کوچک ما با دقت از تولید کننده یا تعاونی انتخاب شده و در خانه در میرین بو داده می شود. به همین دلیل است که ما یک کباب مخصوص پروبات 47 KG اختصاص می دهیم تا قهوه هایمان را به صورت همگن تفت دهیم ، بنابراین از تأثیر متراکم جلوگیری می کنیم تفت و مقدار آن ، همانطور که برای Géant Roaster مخلوط یا قهوه های کلاسیک وجود دارد. قهوه های متخصص و Origins ما ، همانطور که تولید کننده آنها به آنها اعتماد کرده است ، به آرامی بو داده می شوند! از آنجا که این فقط یک رقم از همان مزارع است ، ما به خود مدیون هستیم که کار زیبای کشاورز را به پایان برسانیم: از کاشت تا فنجان. لوبیای مخصوص ما با استفاده از KG Probat 20 ما به آرامی با دست بو داده می شود ، بین و 25 دقیقه بسته به تنوع استثنایی که به ما سپرده شده است. قهوه های خاص اغلب برای استخراج با روش آرام قهوه آهسته به منظور یافتن تمام ویژگی های یک قهوه محلی توصیه می شود. از طرف دیگر ، سایر قهوه ها ، بسته به ویژگی های متراکم و شدید آنها ، آنها را به عنوان اسپرسو یا قهوه توصیه می کنیم.

تفت دادن دامنه های ما Bio و Max Havelaar

A یک کباب دیگر کاملاً به پختن قهوه های ارگانیک یا ماکس هاولار اختصاص خواهد داشت. در واقع ، در برای احترام به تمام مسیری که تولیدکنندگان یا تعاونی های ما برای تضمین یک قهوه ارگانیک یا ماکس هاولار احترام بگذارند ، ما نمی توانیم این دانه ها را تفت دهیم در همان فرآیند قهوه معمولی. در واقع ، سالیانه زمینی با کشت قهوه ارگانیک یا Fairtrade با دقت بررسی می شود. بنابراین ، برای صیقل بخشیدن به کار زیبای آنها ، این قهوه ها را به روشی خاص و متفاوت تفت می دهیم. قهوه های مجاز ما ، پس از پخته شدن ، از طریق یک ثبت نام خاص ردیابی می شوند تا تداوم مصرف کننده نهایی را تضمین کنند. رستر که یک بار برای این کار استفاده شد ، طبق روش های صدور گواهینامه برای فروش قهوه مجاز ، نگهداری می شود. ما طیف وسیعی از قهوه ارگانیک را از مخلوط ، مانند ریشه های ارگانیک خالص که توسط استاد رستر ما تصور شده است ، ارائه می دهیم. با کلیک بر روی اینجا ، تمام دامنه محصولات ما را کشف کنید.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *