خورشید تأثیر خوبی بر قلب دارد

خورشید-تأثیر-خوبی-بر-قلب-دارد
Hamingja í sólinni
خوشبختی در آفتاب

آیا این به لطف شرکت کنندگان در یک مطالعه دانمارکی است یا نه بیشتر در فضای بیرون و زندگی سالم تر یا آفتاب گرفتن بیشتر ، به نظر می رسد خورشید تأثیر مثبتی بر سلامت قلب دارد. بنابراین یک علامت سؤال با توصیه گسترده وجود دارد که نباید از نور خورشید تا حد امکان جلوگیری کرد.

مطالعه ای که چند ماه پیش انجام شد نشان می دهد که آفتاب گرفتن تأثیر مثبت غیرمنتظره ای بر سلامتی دارد. علیرغم ارتباط قوی با سرطان پوست ، دانشمندان دریافتند که به نظر می رسد خورشید احتمال حمله قلبی و مرگ زودهنگام را کاهش می دهد و فوایدی بی نظیر برای سلامت استخوان ها دارد.

دانشمندان بریتانیایی خاطرنشان كردند كه سرطان پوست می تواند از بین ببرد.

مطالعه دانمارکی

تیمی از دانشگاه کپنهاگ گزارش پزشکی را از کل کشور دانمارک مورد بررسی قرار داد 06 سالها و بالاتر – بیش از چهار میلیون نفر – و دریافتند که مبتلایان به سرطان پوست غیر ملانوما چهار درصد کمتر از دیگران حمله قلبی داشتند.

آنها احتمالاً نیمی از جوانی را میمیرند و داده ها نشان می دهد که استخوانهای آنها قوی تر است.

“داده های كلی به طور ضمنی نشان می دهد كه اشعه خورشیدی ممكن است تأثیر مثبتی بر سلامتی برای بسیاری از افراد داشته باشد ، بنابراین فرض گسترده مبنی بر جلوگیری از اشعه خورشید را زیر سوال می برد.” محققان در ژورنال بین المللی اپیدمیولوژی گزارش می دهند.

سرطان پوست

سرطان پوست غیر ملانوما در لایه های بالایی پوست ایجاد می شود و یکی از شایع ترین سرطان های جهان است.

تخمین زده می شود که 28. هر ساله موارد جدیدی در انگلستان رخ می دهد ، اما شانس درمان زیاد است و مرگ و میر کم است.

بر خلاف یک نوع جدی تر و کمتر شایع ، ملانوما که می تواند به سرعت در سایر قسمت های بدن پخش شود و باعث مرگ 2 شود. 000 مردم در انگلستان هر ساله.

برای مقایسه ، شناسایی شده در طول سالها 400 – 2011 به طور متوسط ​​ مردان و 000 زنان مبتلا به ملانوما در ایسلند و به طور متوسط ​​5 مرد و 4 زن در سال فوت کردند بیماری.

کارشناسان بریتانیا در نتایج شک دارند. دکتر کلر نایت از تحقیقات سرطان در انگلیس گفت:

“اشعه ماوراء بنفش بیش از حد ناشی از خورشید یا آفتاب سوختگی عامل اصلی سرطان پوست است.

همه ما به ویتامین D احتیاج داریم

همه ما برای دریافت ویتامین D به برخی از خورشید ها در زندگی خود نیاز داریم ، که این برای سلامتی استخوان بسیار مهم است. اما نکته مهم این است که با خیال راحت از آفتاب لذت ببرید و از آفتاب سوختگی خودداری کنید. »

با این حال ، دانشمندان دانمارکی با گفتن اینكه پرستاران آفتاب می توانند با دریافت ویتامین D بیشتر در بدن ، كه دارای چندین فواید مثبت برای سلامتی است ، بهتر شدند این پرچین را شكستند. همچنین ممکن است این افراد سالم تر باشند و دارای فضای زندگی بیشتری در فضای باز و شیوه زندگی بهتری باشند.

در این کشور ما باید توجه زیادی به ویتامین D داشته باشیم ، زیرا غیر معمولی نیست که مقدار آن در ایسلند کم باشد ، به همین دلیل دوزهای متوسط ​​خورشید در واقع برای ما ضروری است. بنابراین از این روزهای باشکوه که اکنون در شمال به یکدیگر می رسند استقبال می شود.

فیس بوک

174162109295515

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *