خطای «رسانه بارگیری نشد» در مرورگر کروم

گیر ادیدی نیست ک زمانی برازره ها از کیں ویب سایت، و از لادراین ویدیو ها باز نگه دارند. گاهی اوقات اجرای این فرآیند نیاز به ایجاد و نصب نرم افزاری دارد.

خطاهای رایجی که ممکن است در پخش آنلاین ویدیو در مرورگر کروم رخ دهد به شرح زیر است “مخاطب هدف بارگیری نشده است”. این مشکلات ممکن است به دلایل مختلفی از جمله نصب ابزارهای پیش نیاز، خرابی سرور یا شبکه و در نهایت فرمت ویدیویی پشتیبانی نشده باشد.

مشکل واقعی این است که در مرورگر کار نمی کند، در وب سایت کار نمی کند. در این مقاله سعی شده است مواردی را بررسی کنیم تا بتوان از این گونه خطاها به نحو مطلوبی استفاده کرد. با ما بمان.

محصولات کارы و تلفن ход را موрд پروگرامы дейды

شاید وجود برخی از مشکلات در اینترنت باعث ایجاد مشکل شود “رسانه بارگیری نشد» در برازور شما می شوید از این رو، می بیشتر هر میدیا عدیر را در همان برازور کید تا کی کند می کند یا کر. גר אינ משלקים רעד ד ד ב ، מי ביסט קירדים ק קדם ז ז טנטרטן שמ מצער ק ק משלב משלב משלב שדע שדע st.

در مواردی که اینترنت این مشکل را ایجاد کند، روتر دوباره متصل می شود و شبکه به پشتیبانی ارائه دهنده خدمات شبکه متصل می شود.

برنامه های کاربردی سرور را مد پروگرام

این خطا به دلیل مشکلاتی در سرور میزبان ویدیوی مورد نظر امکان پذیر است. брай программи в ред эн земем мы быстрое загрузки зир را морд программы коранды.

ក្រង្រ្ន្រ្ន្រ្រ្ន

یک مرورگر جدید را روی رایانه خود اجرا کنید و سپس همان ویدیو را در آنجا پخش کنید. اگر این روش نیز غیرممکن است، می توانید ویدیو را در دستگاه دیگری پخش کنید. اگر در مرورگر خود و سایر دستگاه ها با این خطا مواجه شدید، احتمالاً مشکل از سمت سرور وب سایت واقعی است.

صفحه وب را دوباره بارگیری کنید

صفحه وب سایت مورد نظر را دوباره بارگیری کنید. این فرآیند ممکن است ساده به نظر برسد، اما در بیشتر موارد ممکن است دشوار باشد.رسانه بارگیری نشد» کلا ردش کن برای تنمر آن کار، در وب سایت مدر کی، کلید F5 فشار دهید و منتظر بمانید تا صفحه به طور کامل بارگیری شود. اکنون صفحه را به پایین اسکرول کرده و شروع به پخش ویدیو کنید.

سرور DNS را خودتان تغییر دهید

אגר היק יק אז מורדים bala משלק שמא דר “رسانه بارگیری نشد” را هل نیرد، را را هل نیرد، می کینیم سرور هی DNS خودت را تغییر بده فرآیند تغییر DNS در ویندوز 10/11 بسیار ساده به نظر می رسد، اما می توانید این مقاله را با جزئیات بررسی کنید چگونه سرعت اینترنت را در ویندوز 11 افزایش دهیم آن را بررسی کنید.

مرورگر کروم خود را به روز کنید

تنظیمات به‌روزرسانی Google Chrome

استفاده از نسخه قدیمی مرورگر می تواند منجر به مشکلات مشابه شود. اگر به روز رسانی خودکار مرورگر کروم خود را غیرفعال کرده اید، اکنون زمان آن رسیده است که آن را به صورت دستی به روز کنید.

برای به روز رسانی مرورگر کروم می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • بر روی نماد سه نقطه روی گوشه سمت راست برنامه کلیک کنید.
  • به مصير راهنما > درباره Google Chrome برو
  • به روزیسیندی دستی را با کیکه کے به روز رسانی ها را بررسی کنید انجام دهید

در نهایت مرورگر خود را ریستارت کنید و سپس برای تماشای ویدیو به وب سایت مورد نظر بروید. با تنمر إن قرآب گوگل کروم کرمی کند می کند تا هیک کہ و کہ در فیدیو رھہ

کش مرورگر خود را پاک کنید

تنظیمات کش مرورگر کروم

همانطور که می دانید حافظه کش موجود در مرورگر سرعت مرورگر وب را افزایش می دهد. اما در برخی موارد این اطلاعات شناسایی شده و داده ها با ورود به وب سایت تداخل پیدا کرده و باعث بروز چنین مشکلاتی در پخش ویدیو می شود. اگر مدت زیادی است که از مرورگر خود برای جستجوی وب استفاده می کنید، شاید سایت به مقصد رسیده است و باید کش آن را پاک کنید.

برای پاک کردن کش مرورگر کروم، می‌توانید مراحل زیر را بررسی کنید:

  • مرورگر گوگل کروم بازی خود را انجام دهید
  • با استفاده از کلیدهای ترکیبی Ctrl + H به بخش تاریخ مرورگر خود مراجعه کنید
  • از بنل بر روی بروی بروی بروی بروی پاک کردن داده های مرور کلیک
  • काडर है تاریخچه مرور، کوکی ها و سایر داده های سایت، و تصاویر و فایل های ذخیره شده در حافظه پنهان علامت چک
  • در بر روی بروی بروی کریں اطلاعات روشن کلیک

پس از انجام مراحل بالا، مرورگر خود را مجددا راه اندازی کنید و سپس موضوع را بررسی کنید تا ببینید آیا همچنان در پخش ویدیو در مرورگر خود مشکل دارید یا خیر.

آیا مرورگر شما همچنان با پخش ویدیو مشکل دارد؟

امیدوارم مراحل ارائه شده در این مقاله مشکل پخش نشدن رسانه در مرورگر کروم را حل کرده باشد. با این حال، اگر احساس می کنید که هنوز در برخی موارد با چنین خطایی مواجه هستید، توصیه می کنیم مرورگر دیگری را در لیست خود قرار دهید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *