توصیه های ما یک چای سبز تهیه کنید!

توصیه-های-ما-یک-چای-سبز-تهیه-کنید!

تهیه چای سبز به استعداد زیادی احتیاج ندارد ، اما این آماده سازی سزاوار لحظه کمی شکوه است. با داشتن فضیلت های فراوانی که روی سیستم ما دارد ، باید نکته اصلی را بخاطر بسپاریم: چای سبز بعد از آب یکی از پرمصرف ترین مواد آماده سازی در جهان است ، درست مثل قهوه. بنابراین ، اگر وارد دنیای کوچک چای سبز شدیم ، فقط چند دقیقه به نکات مربوط به تزریق خوب آن پی می بریم. چای سبز از کجا می آید و چه چیزی را باید در مورد این نوشیدنی فوق العاده بخاطر بسپاریم؟ ما همه چیز را درباره دنیای باورنکردنی چای به شما می گوییم. به دنبال یک چای خوب هستید؟ محدوده چای سست ما را مرور کنید تا بیشترین لذت را برای جوانه های چشایی خود داشته باشید.

برای تهیه چای سبز ، بیایید با برخی از اطلاعات شروع کنیم!

قبل از چای سبز را دم کنید ، بیایید مهمترین اطلاعات را بیاموزیم: این نوع چای با کمترین اکسید است ، دانستن اینکه چای سیاه بیشترین مقدار را دارد. علاوه بر این ، به همین دلیل است که وقتی از فضایل صحبت می کنیم ، مستقیماً در مورد چای سبز صحبت خواهیم کرد. درباره این شگفتی سبز چه باید بدانید؟ برگهای چای ابتدا پس از برداشت خشک می شوند. در واقع ، این برگها بلافاصله از یک مرحله به مرحله دیگر منتقل می شوند تا از مرحله تخمیر که می تواند منجر به تغییر رنگ برگ شود ، جلوگیری شود. دم کشیدن چای سبز نیاز به عشق به چای دارد. ما در زیر کمی بیشتر به شما می گوییم!

یک چای سبز دم کنید ، اما قبل از آن؟

قبل از دم کردن یک چای سبز ، باید بدانید کجا آنها اهل. چای سبز می تواند از کشورهای مختلف ، اما بیشتر از ژاپن یا چین باشد. این دو کشور بزرگ تولید کننده برگ سبز مرحله گرمایش ساقه را به طور متفاوتی انجام می دهند. توجه داشته باشید که در چین ، برگها را در طبلهای عظیم خشک می کنند ، در حالی که در ژاپن ، برگها مستقیماً با بخار گرم می شوند. این جایی است که طعم نهایی بازی می شود ، زیرا هر کشور روش تولید خاص خود را دارد.

راز کوچک بین ما…

آیا می دانید فکر می کنید کارگران فصلی صبح زود باید برگ چای را برداشت کنند؟ چرا ؟ در واقع ، هرچه خورشید بیشتر طلوع کند ، درجه نیز بیشتر می شود. هرچه داغتر باشد ، برگها بیشتر در معرض تخمیر طبیعی قرار می گیرند ، که اگر می خواهید یک چای با کیفیت بخورید باید کاملاً از آن اجتناب کنید.

یک چای سبز تهیه کنید ، توصیه های ما را ارائه می دهید!

برای تهیه یک چای سبز ، باید به مراحل اساسی احترام بگذارید ، مثلاً از آب زیر ولرم استفاده نکنید یا برای تهیه آن مناسب نباشد. برای تهیه یک نوشیدنی ایده آل ، توصیه می کنیم آب خود را بجوشانید ، که حدود ده کلر از آن برای گرم شدن در یک فنجان چای ریخته می شود (از شوک حرارتی جلوگیری می کند). ما در مورد دمای ایده آل بین 80 و 92 ° C برای تزریق بین 3 تا 5 دقیقه صحبت خواهیم کرد. برای یک فنجان ، فقط 2-3 گرم چای سبز وزن کنید و کارتان تمام شد.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *