توسعه قهوه در Carole Zbinden

توسعه-قهوه-در-carole-zbinden

تولید قهوه در کارول برای ما بسیار مهم است. او با همکاری نزدیک با مزرعه تولید کننده ما کارول زبیندن ، مایل است چند عکس از مزارع فعلی خود را در حالی که منتظر برداشت محصول در عرض چند هفته است ، با ما به اشتراک بگذارد. کارول ، گیلاس برداشت ، تولید ، گرده افشانی و قهوه ، همه رنگ های مزارع خود را به ما نشان می دهد. به دنبال یک قهوه ویژه با کیفیت بالا هستید؟ مزرعه Carole در کاستاریکا قهوه سبز درجه یک با رایحه های استثنایی ارائه می دهد. کشف تمام ثروتهای مزارعی که هنگام بازدید از Carole از دیدن آنها لذت می بریم.

توسعه اجتماعی

توسعه قهوه chez Carole در حال حاضر اتفاق می افتد و به زودی گیلاس های قهوه به اندازه کافی رسیده و مراحل برداشت را ادامه می دهند. در کارول ، تولید قهوه مهم است ، اما دقت در چیدن بیشتر است. آیا می دانید کارول چندین سال فقط با همان کارگران فصلی کار کرده است؟ هر ساله خانواده ها را گرد هم می آورد تا کارهای فصلی را به آنها پیشنهاد دهد. این همش نیست. از آنجا که روند برداشت چندین ماه طول می کشد ، کارول راهی برای راحت تر کردن کار پیدا کرد: کارگران فصلی که گاهی اوقات با عبور از کشور و شهر به بیش از 1400 متر بالاتر از سطح دریا در کارول ، او تصمیم می گیرد راهی پیدا کند و نه کمترین. در مزرعه Finca El Quizarra ، او برای کارگران و خانواده های آنها مسکن می سازد. البته ، مزارع El Quizarra متعهد به تولید قهوه با کیفیت و درجه بالا است ، اما همچنین متعهد به توسعه اجتماعی کارکنان در محل برای ارتقا well رفاه آنها است.

توسعه مزارع


در روند تولید قهوه سبز در کارول ، دومی ساخت مکان عالی برای استقلال. در واقع ، تولیدکنندگان کوچکی مانند کارول به ندرت می توانند از طریق مالی با اتحاد در تعاونی ها از پس مالی برآیند. این تعاونی ها تجهیزات تولیدی را برای تولید و فرآوری قهوه سبز در اختیار تولیدکنندگان قرار می دهند. البته همه اینها هزینه ای دارد که اکثر تولیدکنندگان توانایی پرداخت آن را ندارند. در کارول این کاملاً تعهد است. کارول سایت تولید قهوه سبز خود را ایجاد کرده است: در محل ، او مراقبت از کاشت درختان قهوه خود و انجام همه کوچکترین مراحل در پردازش دانه های سبز است. در توسعه قهوه سبز ، کارول ضربه سختی وارد کرد: او 49٪ مزارع خود را مدیریت می کند که جهان استقلال در بیش از 100 متر بالاتر از سطح دریا در دره مرکزی ، کارول زبیندن متعهد می شود که به طور مستقل تولید کند تا بتواند با آن همکاری کند. برشته کننده های اتصال کوتاه. در واقع ، رستوران خرید قهوه سبز را مستقیماً از کارول انجام می دهند: او هر ساله قیمت های خودش را با توجه به پیشرفت محصول تعیین می کند.

و قهوه در همه اینها؟


صحبت از توسعه قهوه در کارول ، ما باید مهمترین نکات شخصیت قهوه را بخاطر بسپاریم کارول روش های استفاده شده به صورت تصادفی انتخاب نمی شوند. همه چیز در Jardin de Aromas بسیار محاسبه شده است و کیفیت قهوه آن را نشان می دهد. اول ، کارول فقط از درختان استفاده می کند تا تأثیر سایه را روی درختان قهوه خود بگذارد. این روش شامل کند شدن رشد قهوه برای پیچیده تر کردن رشد است. علاوه بر این ، او برای ایجاد طراوت طبیعی به دانه های خود ، درختان میوه همسایه را در اطراف درختان قهوه می کارد ، جایی که همه چیز در سطح زمین بازی می کند: بوته ها عطرها را از طریق زمین پمپ می کنند. او مخصوصاً لیمو ، پرتقال و موز می کارد. در مزرعه El Quizarra اخیراً انواع Catuai ، Caturra ، Villa Sarchi و Caracolis ارائه شده است. یک دانه در گیلاس!

در حالی که منتظر برداشت جدید کارول در این سال بود 1400 –

، طیف وسیعی از قهوه کارول را در قهوه های مخصوص ما .

2021

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *