تست سرعت آداپتور شبکه در ویندوز 10 گام به گام و فیلم

تست سرعت آداپتور شبکه در ویندوز 10 ، آموزش امروز نوع تک یعنی سرعت اینترنت را اندازه گیری کرده اید. ما معمولاً آزمایشات سرعت را با استفاده از برنامه های خارجی انجام می دهیم تا سرعت خود را در اینترنت بررسی کنیم.آیا می دانید می توانید سرعت اینترنت و آداپتور شبکه خود را در ویندوز 10 بررسی کنید (بدون نیاز به برنامه دیگری)؟

سرعت آداپتور شبکه را در ویندوز 10 مرحله به مرحله آزمایش کرده و اولین تصویر را بگیرید

حیرت آور!در این آموزش نحوه تست سرعت آداپتور شبکه در ویندوز 10 بدون برنامه خارجی را به شما نشان خواهیم داد.سرعت شبکه متفاوت است و گاهی اوقات سرعت شارژ می تواند باشد (بارگذاری) در سرعت شارژ (دانلود) در حال رشد است.

برای استفاده عادی از اینترنت در رایانه ، سرعت دانلود همیشه باید سریعتر از سرعت بارگیری باشد.

به جای استفاده از نصب کننده های خارجی یا برنامه های وب و سایت های تست آنلاین ، می توانید با استفاده از ویژگی های جذاب ارائه شده توسط ویندوز 10 ، این تست سرعت را در هر زمان و به صورت واقعی مشاهده کنید.

به موسسه خیریه مرجع کمک کنید

بیایید ببینیم که چگونه می توانیم سرعت آداپتور شبکه را در ویندوز 10 بررسی کنیم.

نحوه بررسی سرعت آداپتور شبکه در ویندوز 10

برای بررسی سرعت آداپتور شبکه ، باید:

  1. برنامه تنظیمات را از فهرست شروع باز کنید یا دکمه شروع صفحه کلید را فشار دهید.
  2. روی شبکه و اینترنت کلیک کنید.
  3. به پایین بروید و (تغییر گزینه های آداپتور) را کلیک کنید.
  4. سپس روی اتصال شبکه کلیک راست کرده و گزینه (Status) را انتخاب کنید.
  5. سایر اقلام را نیز در آنجا خواهید یافت.

مراحل تست بصری سرعت آداپتور شبکه در ویندوز 10

اجازه دهید به جزئیات این آزمون بپردازیم.

ابتدا برنامه تنظیمات (تنظیماتWindows از منوی Start (شروع کنید) برای ورود به تنظیمات ویندوز ، باز کنید. همچنین می توانید از میانبر استفاده کنید برنده + من برای باز کردن برنامه تنظیمات ، از صفحه کلید استفاده کنید. سپس در وب و در اینترنت (شبکه و اینترنت) کلیک.

تست سرعت آداپتور شبکه در ویندوز 10  مرحله به مرحله و فیلم 1

در پنجره تنظیمات شبکه و اینترنت ، به پایین صفحه بروید و روی (ضربه بزنید)گزینه های آداپتور را تغییر دهید) در تنظیمات (شبکه گسترده) کلیک.

تست سرعت آداپتور شبکه در ویندوز 10  مرحله به مرحله و فیلم 2

در این مرحله پنجره (اتصال اینترنت) باز می شود لیستی از اتصالات شبکه موجود در رایانه خود را مشاهده خواهید کرد. روی شبکه ای که می خواهید سرعت را بررسی کنید ، کلیک راست کنید. و از منوی باز شده ، وضعیت (وضعیت) انتخاب کنید.

تست سرعت آداپتور شبکه در ویندوز 10  مرحله به مرحله و فیلم 3

این یک پنجره است (وضعیت همپوشانی) در جایی باز می شود که می توانید تمام جزئیات شبکه را با سرعت ، کیفیت و غیره مشاهده کنید.

تست سرعت آداپتور شبکه در ویندوز 10  مرحله به مرحله و فیلم 4

از این طریق می توانید سرعت آداپتور شبکه را در ویندوز 10 آزمایش کنید و در صورت بروز مشکل بدون استفاده از برنامه شخص ثالث ، مشکلات شبکه و آداپتور شناسایی و برطرف می شود.

چرا آداپتور وای فای آیا من خیلی کند هستم؟

دلایل زیادی می تواند باعث کند بودن آداپتور WiFi شما شود. رانندگان قدیمی ، سیستم عامل منسوخ شده روتر (مودم) شما ، پیوند هم به روتر (کاربران همزمان) و کیفیت سیگنال و غیره. ممکن است سرعت آداپتور WiFi را تحت تأثیر قرار دهد.

ابتدا باید آنها را برطرف کنید. سپس با استفاده از گزینه Diagnose در کادر گفتگوی وضعیت اینترنت سایر مشکلات اتصال را تشخیص دهید.

چگونه آداپتور شبکه را با ویندوز 10 تنظیم مجدد کنم؟

ج تنظیمات آداپتور شبکه را بازنشانی کنید ویندوز 10 مشکلات یا خطاهایی را که باعث مشکلات دسترسی به اینترنت می شوند برطرف می کند.

همچنین می توانید با استفاده از ابزار عیب یابی شبکه در ویندوز 11/10 مشکلات آداپتور شبکه را عیب یابی کنید.

چرا آداپتور شبکه من پنهان است؟

گاهی اوقات نمی توانیم آداپتور شبکه ای را که برای اتصال به شبکه رایانه ای خود استفاده می کنیم پیدا کنیم. دلایل مختلفی می تواند از جمله وجود داشته باشد رانندگان قدیمی هستند و آنها شکسته شده اند بودن. (مادر این مقاله ما یک آموزش کامل برای شناسایی و به روزرسانی درایورها برای شما آماده کرده ایم).

آداپتور شبکه نیز ممکن است تحت تأثیر قرار گیرد آلودگی به بدافزار بودن.

تنظیمات اشتباه این یکی از مواردی است که می تواند شما را به دردسر بیندازد! بنابراین باید مشکل را عمیق تر برطرف کنید. ما به شما توصیه می کنیم که از درسهای همه جانبه و همه جانبه استفاده کنید.

امیدواریم پست تست سرعت آداپتور شبکه در ویندوز 10 به حل مشکل شما کمک کرده باشد.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *