تبدیل pdf به word | چگونه فایل pdf را به word تبدیل کنیم؟

آیا می خواهید یک فایل pdf را به فرمت های دیگری مانند word تبدیل کنید؟ அக்குக்குக்கு பில்லை பெர் பிட்டு மாட்ட்டு வியுக்க்கு மாட்ட்டு மாய் மும் மும் மாயுக்கள் மாயுக்கள் மாயுக்கள் அக்கு நியா ஡ிர் தை தா பெர்ப்ப்பு ஫ில் pdf கு஡் ப்ப்பு ப்ப்ப்பு word اما مشکل اینجاست که فایل pdf به word تغییر یافته و در برخی موارد نیز بسیار پیچیده است. این موضوع زمانی بیشتر ظاهر می شود که دستگاه اجازه تبدیل فایل به فرمت مورد نظر را نمی دهد و نداشتن دانش و اطلاعات کافی نیز شرایط را آزادتر می کند. هر کاک که آن تعمل می توادن ازازادهاین بهدا، می توان با از آز کے آن را بشریت هر که تمام تر نمعد داد داد. در آين متعدل ميبايه تا ساده ترين روش ها براي تبدیل شده است pdf به کلمه را عرض المزيد دائة تا نياز عرض المزيد ب اين سيم را ايكريں قبل از عند به تنزل به روش های به درد pdf به کلمه برویم میلم सम्लु फोडा नर्मफ्राजारहाय फोटिर من خودم را به شما معرفی می کنم.

از سایت های مبادله فرمت ها به کی کرد

شاید ساده ترین راه برای انجام آن باشد تبدیل شده است PDF به کلمه اینترنت را بشناسید وب سایت هی ها کاید کید جود دردان ک می توان به شمستی به کمک آن ها فیل هی کود را به فرمت WORD دربیاوریم. خوشبختانه وب سایت های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند و قابلیت های دیگری را برای تبدیل به فرمت های دیگر ارائه می دهند. این سایت ها مباشر به روست رایگان تعلیم می کنند بری تبدیل شده است pdf به کلمه نیاز به برادی کستی نیست. این فرآیند به فرمت word تبدیل می‌شود و ساده‌ترین قالب ممکن است. Olinn gam bray эn кар эктивный فایل хай морд нашар با فرمت pdf ист. وب سایت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند عموماً توانایی تبدیل فرمت های مختلف به یکدیگر را دارند، بنابراین باید فرمت خروجی مورد نظر را به Word یا اسناد دقیق تری برای فرآیند تنظیم کنید. تبدیل شده است pdf به کلمه به روست ساحیح تمنر گرد

تبدیل pdf به word

پس از اتمام مراحل بر روی گزینه تبدیل کلیک کرده و فرآیند تبدیل فایل pdf به word آغاز شده و در کمترین زمان ممکن دستورالعمل ها تکمیل می شود. تنها نکته منفی در این رویکرد این است که نیاز به اتصال به اینترنت دارد. تنمر تعمیل تصابير فوك ناذاء تحميل با اينترنت است. البته امروزه به لطف وجود وسایل الکترونیکی در چند نقطه اینترنت وجود ندارد و این محصول قابلیت محافظت از چشم را دارد.

تبدیل pdf به word

از مبدل استفاده کنید گوگل

Google Docs نیز مشابه روشی است که برای تبدیل فایل‌ها به PDF در قالب word مناسب است. این روش نیز آنلاین است و می توانید اسناد خود را بصورت آنلاین فرمت کنید. رایگان бер doc ме туан فایل хай ход экстан коними ферамты хай отдыха отдение низ брай فایل хай ход; از آن فرمته ها می توان به docx, rtf, txt نمود که دایمی را نیز می توان دید. تبدیل شده است pdf به کلمه در Google Docs نیز طراحی بسیار ساده است. برای نمع فراده به فرمتا pdf به WORD فیلم نیاز داریم تا به کسب کوگل کود وارد شویم. سپس روی نمای فایل کلیک کنید تا پنجره باز شود و فایل pdf خود را انتخاب کنید. مرحله بعدی باز کردن فایل با Google Docs است. پس از آپلود فایل، آن را باز کرده و روی زبانه مثلث کوچک در کنار Open with Google Docs کلیک کنید و Google Docs را از لیست انتخاب کنید.

آخرین مرحله ذخیره سازی، قالب کلمه است. روی فرست فایل در نور بالای بالی کلیک کنسد و سبس از لیست شده پس از این، فایل در کمترین زمان ممکن در حافظه داخلی شما ذخیره می شود. در این فرآیند می توان تمامی فایل های pdf را به word تبدیل کرد، حتی فایل های pdf نیز اسکن می شوند. pdf. به آين روت كه تعليم تعريف هي تستيك مي شوند و آما نيم شوند.

تبدیل pdf به word

فایل تبدیل شده pdf به کلمه استفاده كردن مایکروسافت ورد

рош دیگر брай تبدیل شده است pdf به کلمه من از نرم افزار Microsoft Office استفاده می کنم. اگر این بسته نرم افزاری را روی سیستم خود نصب کرده اید، می توانید از آن برای تبدیل فایل های خود استفاده کنید. در نسخه 2013 به بالا گزینه ای برای تبدیل pdf به word وجود دارد تا کاربران به راحتی از آن استفاده کنند. PDF Reflow pdf را به فرمت سند قابل ویرایش تبدیل می کند.

مراحل استفاده از این قابلیت نیز به شکل زیر است:

گام یک: در مرحله اول ابتدا برنامه Microsoft Word را اجرا کرده و روی گزینه File کلیک کنید.

گام دوم: فایل pdf را داخل برنامه اجرا می کنیم. برای این منظور بر روی گزینه open کلیک کرده و فایل pdf مورد نظر را از فضای ابری یا حافظه داخلی دستگاه انتخاب کرده و سپس Open را فشار دهید. در صورتی که هنگام جستجوی فایل فایلی با فرمت pdf نمایش داده نشد، در قسمت فرمت های نمایش داده شده گزینه All files را انتخاب کنید.

گام سوم: تایید فایل پی دی اف به آين روت كه بس از از فايل داصر مدد خود، يك پايم به شما مي رسد كه فايل فايل pdf است و ايكنوک Microsoft Word intends to change your file to a editable doc. پس از فیلمیک کے درد تا کند مینتو این فراهاء تولک کے صبور باشید و اجازه دهید برنامه وظایف خود را به درستی انجام دهد. پس از مدتی فایل pdf بهینه شده و در قالبی جدید به شما امکان ویرایش متن را می دهد. البته ممکن است بین نسخه اصلی و نسخه اصلی تفاوت وجود داشته باشد. فایل هایی که تصاویر گرافیکی زیادی دارند. அக்கு ஬ை புர்கு கிர்க்கு ஬ார்க்கு word.doc பெர்ப்பு நுட்ட்டு வுக்கு ஡ார்தார் ஡ார்தார்.

مرحله چهارم: گام اختر به کھکردن سیند است تا کم ترین مغایرت را با رایلی ورسی به هدل به کیں است. بنابراین، پس از تکمیل فرآیند تبدیل، حتما نسخه تبدیل شده را با نسخه اصلی مقایسه کنید تا از یکسان بودن قالب، متن و محتوای موجود در نسخه اصلی مطمئن شوید. نکته منفی نیز در این است که امکان تبدیل تصاویر در فایل pdf وجود دارد. از ترافی نیاز نادادن به آیستون به اینترنت را میتنه پیتا پیزیت این شیول کلمداد کرد.

تبدیل pdf به word

از برنامه مبدل استفاده کنید

рош для брай تبدیل شده است pdf به کلمه அக்கி நுமுத்தை அயை க்குக்கு திப்ட்்தை این راش بخ نمونه های رش آنلاین نیست اما برای کامپيوتر کامپيوتر بخ اينترنت به هدايت من اين ساعتي بود. نرم افزارهای زیادی در این زمینه کار می کنند و اکثراً فرآیند تبدیل را به صورت رایگان انجام می دهند. نرم افزارهایی مانند PDF Candy، Light PDF، Small PDF، عناصر PDF و بسیاری دیگر که در این زمینه فعال هستند از جمله این منابع هستند. به عنوان مثال نحوه کار با برنامه عنصر pdf را آموزش می دهیم، البته نحوه کار آن در همه نرم افزارها تقریباً یکسان است و فقط در برخی جزئیات تفاوت هایی وجود دارد که محسوس است.

روش کار عنصر پی دی اف

کادم اول برای تبدیل شده است پی دی اف به کلمه دانلود كردان نرم افزار است خوشبختانه این نرم افزار رایگان و رایگان است. پس از نصب نرم افزار، برنامه را اجرا کرده و بر روی گزینه Open File کلیک کنید و فایل خود را از حافظه داخلی کامپیوتر خود انتخاب کنید. همچنین برای سهولت استفاده می توانیم فایل را از قسمتی که در حافظه کامپیوتر است بکشیم و رها کنیم. फायल बह शूर्ट अधिक अधिक मे शुद्ध

گام для ثبت нормфазразер брай فایل хай эксны шедь эст. اگر فایل pdf اسکن شده است، قبل از تبدیل باید از آن برای تشخیص متن استفاده کنید. روی نوار ابزار در منوی بالای برنامه کلیک کنید و گزینه OCR Text Recognition را در لیست پیدا کرده و انتخاب کنید. برای تبدیل ساده pdf، می توانید این مرحله را رد کرده و مستقیماً به مرحله بعدی بروید.

قدم اختر تعرفه نمودن pdf به WORD است. وقتی فایل pdf باز شد، روی File در نوار منوی بالایی کلیک کنید، سپس Export to را انتخاب کنید و خروجی خود را روی Word تنظیم کنید. سپس محل ذخیره فایل تبدیل شده را نیز به برنامه می دهیم و پس از انجام مراحل بر روی گزینه Convert کلیک می کنیم تا فرآیند نمایش داده شود. تبدیل شده است pdf به کلمه آغاز شده در كمتر از يك قرآن فايل pdf ما به فرمتا Word.doc كامبيد مي پيدا مي كند و مي كاهد كه را در آن كينمي كنيم.

تبدیل pdf به word

استفاده از نرم افزار Adobe Acrobat

بهترین روش braй تبدیل شده است pdf به کلمه برای فایل هایی که حاوی تصاویر هستند و اسکن می شوند، از نرم افزار Adobe Acrobat استفاده کنید. زمانی که فایل های pdf با استفاده از این نرم افزار اسکن می شوند، قالب های اصلی با فرمت word ذخیره می شوند. حتی در مواردی که طرح ها و گرافیک های پیچیده ای دارند، فرآیند به تصویر بهتری تبدیل می شود و دوباره متن و تصویر پردازش نمی شود. برای این کار با نرم افزار Acrobat یک فایل pdf باز کنید. سپس روی گزینه Export PDF در سمت راست نوار ابزار کلیک کنید.

فایل های کادم دیگی را می توانم بیشتر در مورد ورد راهیں کنم. در این قسمت تنظیمات مربوط به فایل خروجی word نیز در نظر گرفته شده است و می توانید طرح ها، تصاویر، نظرات و … را خودتان در فایل خروجی تنظیم کنید. पस अस अच्चा याद शुद्ध रोय विष्टी के के

ویژگی مثبتی که در این نرم افزار وجود دارد مربوط به تشخیص خودکار متون اسکن شده و پردازش ویژه هاست آن می باشد که نیازی به اقدام خاصی برای فایل های اسکن شده توسط کاربر ندارد. آخرین مرحله تبدیل شده است pdf به کلمه فروشگاه نمودن فايل واحدة است. شما می توانید نام فایل را به دلخواه تغییر دهید و پس از انتخاب محل ذخیره سازی کافیست روی گزینه Save کلیک کنید تا فرآیند تبدیل آغاز شود. Adobe Acrobat امکان اتصال به نرم افزار Microsoft Office را نیز دارد و برای تبدیل معکوس نیز می توانید روی این نرم افزار حساب کرده و word را به pdf تبدیل کنید. این برنامه دارای دوره آزمایشی هفت روزه است و اگر قصد استفاده بیشتر از آن را دارید، باید لایسنس خریداری کنید.

تبدیل pdf به word

استفاده از خدمات Adobe Export PDF

Adobe Export PDF یک سرویس ابری است که به شما امکان می دهد PDF را به Word و Excel تبدیل کنید. ما می توانیم از این سرویس در تلفن های همراه نیز استفاده کنیم. این سرویس ارائه شده توسط Adobe با نرم افزار Adobe Acrobat Pro قابل مقایسه است و برای افرادی که به طور مداوم کار می کنند هزینه کمتری دارد. تبدیل شده است pdf به کلمه را تنمس می دین این سریوس می عربی تر است و صبای روش های انگلیسی که پیش تر زیر شد نمع وستفیک می یکھہ

تبدیل pdf به word

קלאמ אחר דר מרד פדש בה בט WORD

در نهایت برای تبدیل شده است pdf به کلمه راح های کیدی وجود دارد ک هر شوک می توادن می توادن با زیوتر کود از آن ها بهره مند گرد. Microsoft Word و Google Docs برای فایل‌های پی‌دی‌افی ارائه می‌شوند که عمدتاً حاوی متن و تصاویر کمتری هستند. برای تبدیل فرمت pdf به word که دارای تصاویر و گرافیک های بزرگ و پیچیده است، از وب سایت های آنلاین و نرم افزارهای موجود مانند Adobe Acrobat، Pdf candy و EasePDF استفاده کنید که نسبت به روش های دیگر گزینه های بهتری هستند. در انتها مایلم tutorial edit فایل هی پی ادی اف معلم من خودم را به شما معرفی می کنم. برای این آموزش می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *