بو دادن قهوه در خانه – چگونه آن را درست انجام دهیم؟

بو-دادن-قهوه-در-خانه-–-چگونه-آن-را-درست-انجام-دهیم؟

صبح بخیر با یک قهوه خوب شروع می شود ، و هیچ چیز بهتر از قهوه نیست ، از دانه های قهوه سبز حاصل از تفت دادن در خانه ، که در اوج طراوت خود هستند و عطر و بویی فوق العاده در آشپزخانه پخش می کنند. راهنمای تفت دادن قهوه در خانه به ویژه برای دوستداران قهوه در هر کجا که باشد تهیه شده است و مخصوصاً برای کسانی که می خواهند بو دادن در خانه را تجربه کنند و قهوه تازه و بی نظیری را میل کنند که در اوج است.

چگونه کار را شروع می کنیم؟

ابتدا خود را به اجاق گاز و ظرف مجهز کنید ، اینها ابزارهای اساسی مورد نیاز هستند دوم اینکه خودتان را به صبر ، پارچه های مرطوب و کلمات آرامبخش مجهز کنید ، زیرا این فرآیند شامل دوده ، دود و پوسته قهوه است که در همه جای آشپزخانه پرواز می کند. کسانی که از حیاط یا بالکن برخوردار هستند می توانند قهوه بو داده را با کمک اجاق گاز و ماهیتابه در فضای بیرون کپی کرده و در نتیجه فضای داخلی را بدون دود نگه دارند. و برای کسانی که حیاط ندارند ، توصیه می کنیم از تفت دادن قهوه سبز در تابه صرف نظر کنند و تمرکز خود را روی اجاق پخت بگذارند.

اصول تفت دادن

تفت بر اساس حرارت با شدت متفاوت ، مخلوط کردن و خنک شدن است.

تفت دادن قهوه در فر

ابزارهای لازم:

    فر

  1. سینی پخت
  2. صافی ماکارونی
  3. فن

  4. قاشق چوبی

فرایند کار

بعد از اینکه گرم کردید فر را روی 150 درجه ها ، یک سینی فر را با یک لایه نازک دانه های قهوه ساده قرار دهید یا دانه های قهوه سبز و اجازه دهید سینی گرم شود. بعد از حدود 10 دقیقه ، فر را به درجه) تا اولین “صدای انفجار” شنیده می شود. بعد دانه های قهوه را با یک قاشق چوبی مخلوط کنید و همچنان دما را افزایش دهید – 94 درجه ، به پخت لوبیا ادامه دهید تا رنگ آنها چرب شود. (و از روند تفت دادن قهوه همراه با رایحه سوخته نگران نباشید) سپس دانه ها را در صافی ماکارونی بیرون آورده و با استفاده از فن اجازه دهید تا خنک شوند. بعد از حدود هفت تا ده روز ، دانه ها به اوج رسیدن خود می رسند و شما می توانید از آنها قهوه ای با کیفیت و خوب تهیه کنید.

قهوه برشته در ظرف

ابزارهای لازم

    پان

  1. اجاق گاز یا اجاق گاز
  2. درب ظرف
  3. قاشق چوبی
  4. صافی
  5. فن

روند کار

یک تابه را روی آتش سرخ کنید و بگذارید گرم شود. سپس لوبیا ها را در یک قالب نازک درون تابه بریزید و آنها را بپوشانید. پس از شنیدن اولین انفجار ، لوبیا باید خوب مخلوط شود. بر خلاف روند تفت دادن دانه های قهوه در فر – در اینجا مهم است که هوشیار باشید تا از سوختن دانه ها و از بین رفتن عطر جلوگیری کنید. وقتی دانه ها سرخ شدند ، حرارت را خاموش کرده و دانه های قهوه را به صافی ماکارونی منتقل کرده ، دانه های قهوه را با فن خنک کرده و هفده روز دیگر صبر کنید تا به اوج طراوت برسند.

نکته مهم: لوبیا را می توان روز بعد از بو دادن نیز مصرف کرد ، اما در روز بو دادن ، مانند – – در اولین ساعات ، فرآیندهای شیمیایی برای آزاد سازی دی اکسید کربن انجام می شود.

به طور خلاصه ، وقتی نوبت به فنجان قهوه شما می رسد – هدف کمال است. اگر دانه های قهوه را به روش منحصر به فرد خود تفت دهید ، یا به قوانین مراسم پایبند باشید ، هنگامی که مواد اولیه را با بالاترین کیفیت انتخاب می کنید ، نتایج مطابق نتیجه خواهد بود. دانه های قهوه بین هفت تا ده روز پس از بو دادن به اوج خود می رسند – و در این مدت طعم خوب و تازه ای دارند. دانه های قهوه و دانه های قهوه سبز از مناطق مرکزی و جنوبی آمریکا ، از سطح آفریقا و از آسیا ، که تحت فرایندهای شستشو و خشک کردن با کیفیت قرار گرفته اند ، بر بدن قهوه ای که دریافت خواهید کرد ، عطر و طعم و مزه مشخص طعم نهایی را تحت تأثیر قرار می دهند.

برای خرید دانه های قهوه با کیفیت بالا ساخته شده توسط Minuto ، روی

اینجا

کلیک کنید

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *