بهترین هتل های بوشهر

اقامت در بوشهر برای علاقه مندان به سواحل و دریای خلیج فارس می تواند بهترین تجربه باشد. اگر قصد سفر به بوشهر و اقامت در این شهر و استان را دارید، توصیه می کنیم بهترین لیست را در ادامه مقاله مرور کنید. هتل های بوشهر بردزید. در بین هتل های بوشهر، بهترین هتل از نظر شما یک هتل لوکس است یا یک هتل ارزان؟

خب هیک فرکی نمی‌کند کیں شما کادم بهد; در هر روست در لیست زیر هتل‌هایی ودرند دراند ک می‌کند که با نیاز و علایک شما بشکند. اگر آماده باشید ابتدا از هتل های مجلل و گران تر شروع می کنیم و سپس به بهترین هتل های ارزان بوشهر می پردازیم.

هتل چهار ستاره ریم رام عسلویه

در لیست بهترین هتل های بوشهر هتل ریم رام عسالویه जाई डर्द این هتل چهار ستاره که به جرأت می توان گفت بهترین هتل بوشهر است مناسب افرادی است که با تمام امکانات به دنبال اقامتی مجلل هستند. هتل ریم رام در زمان سال ۱۳۹۵در شهر عسالویه به بهرا بهری ریسیت این اقامتگاه در خارج از مرکز شلوغ شهر واقع شده است. از ريم رام تا سكله بندار عسلويه 1.5 كمتر مفتاح است. در هتل چهار ستاره ریم رام می توانید یک اتاق دو تخته، یک اتاق دو تخته، یک اتاق دو نفره و یک اتاق سه اتاقه رزرو کنید.

آدرس هتل ریم رام عسالویه: عسالویه – خیابان وحدة – میدان فاصل لنج و محمد رسول الله میادان – رستوران مسابر تبریزی

هتل سه ستاره ناكو بوشهر

بهترین هتل های بوشهر

هتل سه ستارة ناكو، در شهر بوشهر در سال 1398 عرض المزيد به كرد كرد این هتل که یکی از بهترین هتل های بوشهر است، چشم انداز زیبایی از خلیج فارس را در اختیار مهمانان قرار می دهد و فاصله کمی با ساحل دارد. این هتل از نظر موقعیت مکانی در ساحل و رو به خاکریز جلالی واقع شده و دسترسی خوبی به بازار واقعی و بوفه سنت بوشهر دارد.

ក្រង្រ្ន្រ្ន្រ្រ្ន

هتل ناکو بوشهر بهترین هتل بوشهر است، دارای 6 طبقه و 20 واحد اقامتی، زیبا، شیک و مجهز. در هتل سه ستارة ناكوهاي يقامة هتل درايه كيتونيك واحد. در عين حال همة روزه رستوران زيباي حتل نيز على تعريفى از همهان حتل است.

علاوه بر رستوران، هتل دارای کافی شاپ، اینترنت، سالن اجتماعات، نمازخانه، روم سرویس، لاندری، اینترنت، سالن بیلیارد، پارکینگ سلف سرویس، صندوق امانات، اتاق ماساژ، اتاق جلسه، رمپ قابل دسترسی با ویلچر نیز می باشد. و… اشاره کرد

آدرس هتل ناکو بوشهر: بوشهر – بوشهر خیابان الصحیتی – מעבר אסקלה זאלאלי

هتل سه ستاره جهانگردی دلوار بوشهر

بهترین هتل های بوشهر

یکی دیگر از حتی هی بوشهر، هتل سه ستاره جهانگردی دلوار است. این هتل با معماری زیبای جنوب ایران در نزدیکی ساحل خلیج فارس واقع شده است. حاتل ژاگانگردی Делвар با فروشگاه در پرسنل мжебр др موقعیت مکانی هتل جهانگردی دلوار برای اسیولا‌مدانن به ساحل کهه است

هتال جاهانگردی دلوار بوشهر در مجوهرات شهرداری و خانه فارگن شهر بوشهر قرآن است. این هتل تا بازار واقعی بوشهر 10 دقیقه و تا بوفه مرکز شهر 15 دقیقه فاصله دارد. هتل جهانگردی دلوار بوشهر در 6 طبقه و 65 واحد اقامتی در قالب سوئیت های دبل، توئین، سه تخته و یک خوابه و دو خوابه تشکیل شده است. در این هتل سه ستاره تمامی واحدهای اقامتی هتل دارای طراحی و چیدمان بسیار زیبایی بوده و امکانات مناسب برای آسایش مسافران می باشد.

از جمله مهم ترین امکانات و خدمات هتل دلوار که بهترین هتل بوشهر است می توان به رستوران، کافی شاپ، صندوق امانات، اینترنت، باربری، خشکشویی، فضای سبز، سالن بیلیارد، خانه داری و آرایشگاه اشاره کرد. خدمات، پذیرش 24 ساعته، تهویه مطبوع، تاکسی سرویس، فروشگاه و پارکینگ مشخص شده است.

ادرس هتال جهانگردی دلوار: بوشهر – بوشهر میدان دلیران تنگستان – بلوار ریس علی دلوار

هتل آپارتمان سه ستاره پاسارگاد بوشهر

یکی دیگر از شهرهای بوشهر که در لیست ما جای گرفته است یک هتل سه ستاره به نام هتل اپانترمنت پاسارگاد بوشهر است. این هتل در سال 1389 در مرکز شهر بوشهر افتتاح شد. هتل آپارتمان پاسارگاد بوشهر با 5 طبقه و 68 واحد اقامتی و کادری مجرب و آموزش دیده در تمام ایام سال میزبان مهمانان و گردشگران است.

به دلیل موقعیت مکانی هتل، آپارتمان های هتل دسترسی خوبی به فرودگاه بین المللی بوشهر و اسکله ماهیگیری جفره و سایر نقاط و مراکز شهر خواهند داشت. از مهم ترین خدمات و امکانات هتل آپارتمان پاسارگاد می توان به رستوران، تهویه مطبوع، پذیرش 24 ساعته، تاکسی سرویس، خدمات معلولان، اینترنت، سیستم اعلام حریق و …

آدرس: هتل آپارتمان پاسارگاد بوشهر: بوشهر – بوشهر خیابان امام خمینی (سینگی)

هتل سه ستاره پلاس بوشهر

یکی دیگر از هتل های موجود در لیست بهترین هتل های بوشهر، هتل 3 ستاره پلاس است. این هتل دارای 5 طبقه و 58 واحد اقامتی بسیار متمایز و شیک می باشد. هتل پلاس بوشهر در سال 1394 شروع به کار کرد. با تعليق به فرد به فردي كه هتل بلاس بوشهر دارد، ساخته شده است

اتاق هایی که می توانید در هتل پلاس بوشهر رزرو کنید شامل اتاق های دو تخت دو نفره، دو تخت دو نفره، سه تخته، سوئیت دو نفره و دو اتاق خواب چهار نفره می باشد. در اطاق‌های هتل سه ستاره بلاس بوشهر امکاناتی مانند روم سرویس، صبحانه، کلید برق، مبلمان و کاناپه باکیفیت، چای‌ساز، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، سیستم آتش نشانی، اینترنت و سایر امکانات رفاهی و خدماتی مناسب و استاندارد می‌باشد.

هتل پلاس بوشهر که یکی از بهترین هتل های بوشهر است توسط مهمانان قبلی هتل کشف شده است. از مهم ترین امکانات هتل پلاس می توان به رستوران، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، خدمات خانه داری و آرایشگاه، خشکشویی، تهویه مطبوع، تاکسی سرویس و اینترنت رایگان اشاره کرد.

آدرس هتل پلاس بوشهر: بوشهر – خیابان صفوی – چهارراه کشتی رانی – ابتدای خیابان نواب – روبروی ترافیک و رانندگی

متل ساحته سه ستارة فرازة بوشهر

بهترین هتل های بوشهر

متل سه استارة فراحة بوشهر در مجوهرات ساحل فارس جليف در امبوني ارام و دلنشين قعر قرآة است. این هتل ساحلی دارای سوئیت هایی با چشم انداز زیبا از دریا می باشد. سويتها مستدير به تعليق رفاهي و تعريف است کرانگیری در کانر کاربی که توریزی کون در سادادا مدرسی، پارک ساحلی آب شیرین کن، جلگی کاه کوتاه، دریا و دیانوردی فرس کلیف می شود از یکی از ایکام ها در این هتل می شود.

این هتل سه ستاره، اقامتگاه نوساز است و امکانات رفاهی لازم مانند پارکینگ با ظرفیت 50 خودرو، رستوران با پذیرایی انواع غذاها با ظرفیت 160 نفر و اینترنت پرسرعت بی سیم رایگان با مجرب و آموزش دیده را ارائه می دهد. کارکنان همه روزه سال آماده خدمت رسانی به شما هستند.

آدرس متل ساحته فرازی Bushehr: Bushehr – کیابان ساهتهی – باد از درب های بازیک اهیای – مقابل پارک مرجان – hotel sahheh فرازی

گرفته شده از ایران هتل آنلاین

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *