بهترین سایت آموزش برنامه نویسی

بهترین سایت آموزش برنامه نویسی چیست و کدام سایت می تواند برای یادگیری برنامه نویسی از صفر تا صد مفید باشد؟ در این مقاله از سایت نوع تک ما می خواهیم در مورد یکی از بهترین سایت های آموزشی کشور صحبت کنیم که دارای آموزش های عمومی در زمینه برنامه نویسی است و مانند یک دانشگاه بزرگ مجازی برنامه نویسی از صفر تا صد را با مشهورترین اساتید و مهندسان برنامه نویسی در ایران آموزش می دهد.

در زیر برخی از آموزش های برنامه نویسی مربوط به سایت آورده شده است فرادرس من اساتیدی را که از نام هر رشته برای ساخت آموزش استفاده کرده اند قرار می دهم. برای استفاده بیشتر از حرفه برنامه نویسی ، درس های Farader را دنبال کنید.

آموزش برنامه نویسی پایتون

زبان پایتون این زبان یکی از زبان های برنامه نویسی در حال رشد یکی از ساده ترین زبان ها به حساب می آید اما به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود طرفداران بسیاری را نیز به خود جلب کرده است.

این زبان شی گرا است و در شبکه جهانی کاربردهای بسیاری دارد و یکی از زبان هایی است که برای نوشتن هوش مصنوعی و انواع مختلف ربات ها استفاده می شود.

برای یادگیری کامل این زبان برنامه نویسی ، بهتر است از سایت های معتبر و به صورت مجازی یاد بگیرید ، زیرا هر روز فرصت های جدیدی در این زبان برنامه نویسی به شما پیشنهاد می شود و اگر به استادان قدیمی مراجعه کنید ، این پیشرفت را از دست خواهید داد.

آموزش پی اچ پی

زبان برنامه نویسی وب دیگر PHP است که یکی از زبانهای رایج در وب است و اکثر سیستم های مدیریت محتوا که در سرورهای لینوکس میزبانی می شوند بسیار گسترده هستند و از منبع باز استفاده می کنند.

آموزش زبان PHP این فقط پایتون نیست و برای یادگیری دقیق آن به یک پس زمینه الگوریتمی نیاز دارید تا بتوانید آن را بهتر درک کنید.

سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس ، جوملا و وبولیت ، OpenCard و دیگران. آنها از این زبان استفاده می کنند و به دلیل رایگان و متن باز بودن طرفداران بسیاری دارد.

از زبان برنامه نویسی Back و PHP برای ساخت سایت های پویا یا بهتر بگوییم سایت های پویا استفاده می شد. قبلاً سایت ها به صورت ایستا ساخته می شدند و توسط سرور نوشته نشده بودند. و فقط صفحات با Html و CSS ایجاد شده اند.

زبان برنامه نویسی کاتلین را بیاموزید

برنامه نویسی کاتلین

یکی از جذاب ترین و جدیدترین زبان ها برای ایجاد برنامه های موبایل کاتلین است. اگر قصد دارید در آینده به طراح برنامه تبدیل شوید ، من آن را اکیداً توصیه می کنم آموزش کاتلین از آن به عنوان یک زبان برنامه نویسی برنامه امیدوار کننده دیدن کنید.

این زبان یکی از جدیدترین زبان های برنامه نویسی است که دارای ویژگی های جدید بسیاری است و کتابخانه های جذاب و خوبی را برای طراحی برنامه های موبایل فراهم کرده است.

اجرای برنامه کاتلین به تجربه خاصی احتیاج ندارد و فقط با کمی دانش از HTML و CSS و دانش بوت استرپ می توانید نرم افزار موبایل خود را بسازید و بدون هیچ مشکلی به درگاه های بانکی و بازاریابی یا یک برنامه بروید. فروشگاه.

زبان برنامه نویسی کاتلین بومی جاوا است و یکی از مدرن ترین زبان های برنامه نویسی است. در ژانویه 2012 بهترین زبان ماه شد.

آموزش برنامه نویسی اندروید Faradres

هنگامی که به دنبال آموزش برنامه نویسی اندروید می گردید ، اولین سایتی که مشاهده می کنید سایت Faradres است ، سایت Faradres یکی از بهترین آموزش های مقدماتی و پیشرفته است برنامه نویسی اندروید برخی از این آموزش ها رایگان هستند و با هزینه کم می توانید حرفه ای و پیشرفته را بارگیری کنید.

آموزش Frader در زمینه ساخت برنامه ها و برنامه های موبایل در بستر اندروید شما را به یک برنامه نویس حرفه ای تبدیل خواهد کرد.

آموزش Frader به زبانهای برنامه نویسی مختلف تحت سیستم عامل اندروید مانند کاتلین ، C # ، جاوا ، پایتون ، Loa و Ta Beginner تا آموزش پیشرفته توسط بهترین مدرسان ، هزینه حضور در این کلاسهای مجازی نسبتاً کم است.

بیشتر این آموزش ها پروژه محور هستند و در صورت نیاز به ساختن نرم افزار خاص می توانید مشابه ترین پروژه نرم افزاری مورد نیاز خود را انتخاب کرده و به راحتی گام به گام این برنامه را بسازید.

آموزش رایگان برنامه نویسی

Faradres یکی از بهترین سایت های آموزشی کشور است که برای اکثر مهارت ها آموزش رایگان ارائه می دهد تا دانش آموزان با دیدن این آموزش ها در مورد مهارت ها اطلاعات کسب کنند و اگر خود را با استعداد و علاقه یافتند می توانند در کلاس های مجازی شرکت کنند. این رشته مهارت های خود را توسعه داده و در این زمینه حرفه ای می شوند.

برنامه نویسی تلفنی

برنامه نویسی تلفنی

یکی از درسی که فرادرس برای برنامه نویسی می آموزد ، این است آموزش برنامه نویسی کامپیوتر موبایل برای کسانی که به سیستم و لپ تاپ دسترسی ندارند بسیار مناسب است.

اگرچه افراد حرفه ای معمولاً از برنامه نویسی اندروید با سیستم های قدرتمند استفاده می کنند ، اما برخی از افراد همچنان علاقه مند به استفاده از تلفن های همراه برای ایجاد برنامه های اندرویدی هستند.

نوشتن کد روی تلفن همراه به دلیل کوچک بودن صفحه نمایش کار سخت و کمی دشوار است. اما اگر در سفر هستید و نمی توانید به دستگاه های دیگر دسترسی پیدا کنید ، می توانید با نصب نرم افزار به عنوان ویرایشگر کد ، برخی از برنامه ها را با تلفن Android خود ایجاد کنید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *