بهترین زمان تعویض روغن موتور از نظر پترونام سهند

تعویض روغن موتور یکی از دغدغه های اصلی همه دارندگان خودرو است که در حال حاضر مشکلی اساسی برای همه افراد است. زیرا هرگز زمان مشخصی برای عمر مفید روغن موتور وجود ندارد و صاحبان خودرو از لحظه دقیق تعویض روغن خودرو خود اطلاعی ندارند. از طرفی تاخیر در تعویض روغن موتور می تواند عاملی برای انباشته شدن هزینه های گزاف و خیره کننده ای باشد که روزگار هر راننده ای را لعنت می کند!

کارخانه روغن موتور سهند پترونام به عنوان یکی از با سابقه ترین شرکت ها در زمینه روان کننده های صنعتی موتور خودرو در اطلاعیه ای بهترین زمان تعویض روغن موتور را اعلام کرد. مانند بهترین روغن موتور ایرانی از جانب من مشتاقانه منتظر آن هستم تولید و روانه بازار ایران می شود که البته نمایندگی های این کارخانه اطلاعات کاربردی و مفیدی در زمینه بهترین زمان تعویض روغن خودرو دارند و می توان به دانش آنها کاملا اعتماد کرد. در زیر بهترین زمان تعویض روغن موتور با توجه به سهند پترونام را در اختیار شما قرار می دهیم.

عوامل موثر بر آسیب زودرس روغن موتور

تعویض روغن موتور

آسیب زودهنگام روغن موتور خودرو یکی از اتفاقاتی است که ممکن است برای همه دارندگان خودرو رخ دهد. اگر همیشه از عوامل موثر در این امر جلوگیری کنید، مطمئناً مجبور نخواهید بود موتور خود را زودتر عوض کنید و پولدار شوید. چنین حوادثی معمولاً بر زمان تعویض کامل روغن موتور تأثیر می گذارد و رانندگان مجبورند روغن خود را سریعتر از قبل تعویض کنند تا کارایی خودرو بازگردد. در بخش بعدی شما را با تمام عوامل موثر در آسیب زودهنگام روغن موتور آشنا می کنیم:

  • روغن سوزی
  • استفاده از روغن موتور بی کیفیت
  • استفاده از روغن موتور نامناسب برای خودرو
  • ریختن روغن موتور با ویسکوزیته ای که با آب و هوا مطابقت ندارد
  • نبود روغن موتور در خودرو
  • ترکیب دو روغن موتور با مواد مختلف

چه زمانی روغن موتور خودرو را تعویض کنیم؟

اصولا وقتی می گوییم همه باید این را در نظر داشته باشند زمان مشخصی برای تعویض روغن موتور خودرو وجود ندارد. زمان مناسب برای تعویض روغن خودرو کاملاً به کیفیت روغن مصرفی بستگی دارد و در هر خودرویی می تواند متفاوت باشد. کارشناسان خودرو همیشه به رانندگان توصیه می کنند در پایان هر فصل از سال روغن خودرو را تعویض کنند تا خودرو تازه شود.

اول از همه بهتر است درایورها را بشناسید، حتی اگر بهترین روغن موتور 10W40 من مشتاقانه منتظر آن هستم به نام روغن موتور پارانوکس آنها همچنان باید به موقع آن را در ماشین خود تغییر دهند. زیرا پس از پایان عمر مفید هر روغن موتوری، وجود آن هیچ مزیتی ندارد و چیزی جز ماده ای آلوده و لجن مانند نیست. پس این باور غلط را از خود دور کنید که می توان زمان تعویض روغن با کیفیت را نادیده گرفت.

عمر مفید روغن موتور چقدر است؟

تعویض روغن موتور

نکته مهم دیگری که باید به آن توجه داشت، عمر مفید روغن موتور است. اگرچه طبق بیانیه کارخانه روغن موتور سهند پترونام پایان هر فصل از سال بهترین زمان تعویض روغن موتور اعتقاد بر این است، اما در برخی موارد می توان از عمر مفید باقی مانده روغن موتور استفاده کرد.

بر اساس تحقیقات عمیق و قابل اعتماد کارشناسان روغن موتور در دنیا، یک روغن موتور می تواند بین 4000 تا 12000 کیلومتر عمر مفید داشته باشد و خودرو را تا زمان تکمیل در سلامت و بهترین حالت نگه دارد. عمر مفید دقیق روغن موتور کاملاً به کیفیت و کاربرد روغن تولید شده بستگی دارد. قطعا شرکت های روغن موتور دوست دارند کاسترول، هزار، رترونام شوند، موبایل 1 و شلعمر مفید بسیار بالایی خواهند داشت و شما می توانید برای مدت نسبتا طولانی از محصولات آنها استفاده کنید.

کارخانه روغن موتور پترونام سهند کجاست؟

به گزارش سهند پترونام در این مطلب بهترین زمان تعویض روغن موتور را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. کارخانه روغن موتور من مشتاقانه منتظر آن هستم این شرکت که تا حدودی با آن آشنایی دارد، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان روغن موتور در ایران است که به دلیل تولید گسترده روغن های مورد استفاده در مواد افزودنی نانو، در سراسر خاورمیانه شناخته شده است.

پترونام سهند که تولید کننده روغن موتور پارانوکس است، بازار روغن خودرو را کاملا متحول کرده و انتخابی جدید و انحصاری را در اختیار دارندگان خودروهای ایرانی قرار داده است. برای اطلاعات بیشتر از کارخانه روغن موتور سهند پترونام و روغن موتور پارانوکس، سایت اینترنتی https://petronam.co/ در دسترس شما.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *