بهترین برندهای لیفتراک در جهان

همانطور که می دانید تکنولوژی در هر زمینه ای تغییر کرده است و دستگاه ها و تجهیزاتی به بازار آمده اند که کمک می کنند کارهای مختلف به نحو بهتری انجام شود. در حوزۀ جابه‌جایی بر همی امر جودرد دارد و فیلترک کمک می‌کند تا کویزی را در انبه‌جایی کرد گفت جاکان. لیفتراک يك ذلكة پركربرد و عندل بريا جابه‌جايي اجناس به شماره مي‌آيد كه در جلوي خود و از آن‌ها شكك مي‌كنند، بري‌لا و پين بردن بردان كايبه‌جايي‌شان مي‌شود مي‌شود. در این مقاله در مورد این نوع ماشین ها صحبت می کنیم و دو نمونه از بهترین برندهای این محصول مانند لیفتراک کوماتسو و تویوتا را معرفی می کنیم.

لیف تراک چیست؟

قبل از اینکه با برندهای معروف این محصول در دنیا آشنا شوید، باید دید که چه نوع دستگاهی است و چه کاربردی دارد. لیف تراک یک ماشین ضروری در صنعت است که برای حمل و حمل انواع میله استفاده می شود و معمولا در وزن های مختلف تولید می شود و در قرن اول توسط شرکت کلارک اختراع شد. نكتة محمول آين است كه ميزان همل بر به‌وسيلة هر ليفتراك، تسوير كارخانة آن زكترين مي‌شود. با وجود اینکه لیف تراک می تواند بارهای سنگین را جابه جا کند، اما در هنگام حمل بار باید به وزن کالا توجه کرد، زیرا انواع مختلفی از بالابر برای جابجایی بار تولید شده است که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم:

  1. ليفتراك حمل بار تا 3 تن
  2. از 3 تا 4 تن
  3. از 4 تا 6 تن
  4. از 6 تا 9 تن
  5. و لیفتراک حمل بار از 9 تن به بالا

.

برای این دستگاه دو دسته برای بالا بردن و پایین آوردن وسایل و همچنین برای حمل در نظر گرفته شده است. دستگیره های به کار رفته در این محصول به اشکال مختلف ساخته می شوند و دسته های عمودی که در آنجا وجود دارد برای بلند کردن و پایین آوردن و حمل انواع میله ها مانند جعبه پالت، لوله، بشکه کاغذی و … استفاده می شود. دستگاه Lif Truck را می توان در داخل ساختمان و خارج از آن استفاده کرد.

به‌تور کلی مدل‌های دیرینی از آن تروز در بازار درد دارد که بر برا سنداری بین‌المللی شد. از لیفتراکی‌های بهیں در سینیادی بیشتر، می‌توانم لیفتراک برقی، گازوئیل و سوخت دوگانه سوز نشان داده شده است، بنابراین اگر برای خودروی قابل حمل به این محصول نیاز دارید، باید به عوامل مختلفی از نظر ایمنی، قیمت، دستگاه، سازنده و خدمات پشتیبانی توجه کنید. در حال حاضر برندهای معتبر و شناخته شده ای در بازار وجود دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

لیفتراک خارجی

1. لیفتراک کوماتسو

شرکت تودیدی ماشین آلات صنعتی لفتراک Komatsu ژاپن دومین و بزرگترین تودیدکنده ماشین آلات صنعتی بعد از شرکت کارتــلار امیریکس به شماره میاید است که فعالیت خود را در سال 1921 در شهر کوماتسو ژاپن آغاز کرد. İn kompanie در حوزۀ تودید استبدال ساختوساز و ماادن تعلیق دارد، ام تودید ماشینهای هملون‌کازی، صنعدی و رااسازی نیز از دیرتر تعلیقات آن سموله به میاید. این شرکت که انواع کامیون های لیف کوماتسو را در وزن های مختلف تولید می کرد، توانست نیاز مشتریان را در سراسر جهان برآورده کند. ليفتراكهاي ن يكي از ترودون پركربرد در كل دونيا به شماره مي‌آيد كه در ساكوت و فيلاي بال بهره‌مند است.

از پرکاربردترین لفتراک‌های کمتسو می‌توانم به نمونۀ برکی آن کنم، یعنی اسیدی_سربی بتری می‌کند. ویژگی این نوع لیف تراک کوماتسو این است که موتور آن از قدرت بالایی برخوردار بوده و برای استفاده در مکان هایی که نباید آلودگی ایجاد شود مناسب است. با استفاده از این محصول راننده می تواند به راحتی میله را حمل و جابجا کند. از مزایای کوماتسو برقی لیف تراک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • موتور AC قدرتمند
  • امني بالا و كنتري اسان
  • تراشین کھیلیبه‌فرد به همیر سیستم امنی کوی
  • بدون آلودگی صوتی و آلودگی هوا
  • مقاومت بدنه Lif Truck در بارب اب
  • علمه تخلیۀ کرگ بتری
  • درای کیں امنی در کھیں در کیں در کیں
  • تعريف زاويه چرخش
  • چراغ های جلو و عقب
  • اپراتور بالابر
  • قابلیت اتصال لوازم جانبی
  • شیب قابل تنظیم
  • سیستم هشدار روغن موتور
  • امکان حرکت در شیب
  • पुष्ट रोय जेमीन नहमवार

لیفتراک خارجی

2. لیفتراک تویوتا

شرکت تویوتا یکی از بهترین و معروف ترین تولیدکنندگان در صنعت حمل و نقل کالا و ماشین ابزار می باشد.

لوگوی اصلی شرکت لیفتراک تویوتا جلب صلى الله عليه وسلم است کیفیت و قابلیت اطمینان، قیمت مناسب و طیف وسیعی از خدمات فروش و فروش انواع لیفتراک تویوتا باعث ایجاد تا منتدیبری از جهان، اسیول‌مند به خرید ترودون در شرکت بشکند می‌شود. شرکت تویوتا یک شرکت خودروسازی جابانی و کاندملیتی است که دفتر مکریزی آن، در شهر تویوتا آیچی کار دارد.

شرکت های تویوتا انواع لیف تراک دیزلی، برقی، دوگانه سوز و تجهیزات ذخیره سازی مانند پالت جک، پالت تراک برقی، پالت تراک و ریچ تراک… طراحی لیفتراک برقی تویوتا به گونه ای است که می توان از آنها در مکان های خاص استفاده کرد. از دیگر شرکت های لیف تراک می توان به نوع گازوئیلی که برای یدک کشی میله با تناژ بالا استفاده می شود اشاره کرد. از آن تولود می‌توانم در ماادن YA اسکله‌ها نیز کرد.

لیفتراک خارجی

جمعبندي

اگر کسب و کار و فعالیت شما شبیه به استفاده از لیف تراک برای جابجایی بار در انبار است، دو برند کوماتسو و تویوتا به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارند می توانند پاسخگوی نیاز شما باشند، بنابراین ما آن را به شما پیشنهاد می کنیم. تصمیم به خرید، در خصوص بهترین برندهای لیفتراک که در دنیا وجود دارد و در ایران نیز برای فروش می باشد، اطلاعات کاملی به دست آمده و بر اساس مواردی مانند نوع بار مورد نظر شما برای حمل و نقل و همچنین قیمت و عملکرد ، لیف تراک خرید ترجیحی شماست. این کار را انجام دهید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *