بررسی تخصصی نرم افزار Myket به همراه لینک دانلود نسخه جدید آن

در این مقاله وب سایت تک تیپ برنامه مایکت را بررسی کرده و آخرین نسخه را در اختیار شما عزیزان قرار داده است. بنابراین ، برای آشنایی بهتر با این بازار ایران با ما همراه باشید.

مطالعات نشان می دهد که در میان تلفن های هوشمند اندرویدی طرفداران زیادی وجود دارد و سهم بیشتری در این بازار وجود دارد.

همه سیستم عامل ها فروشگاه ویژه ای دارند که توسعه دهندگان نرم افزار یا بازی های مختلفی را ایجاد کرده و در اختیار کاربران دیگر قرار می دهند. Google Play فروشگاه اصلی ویژه Android است. اما همانطور که در توضیحات فوق ذکر شد ، محبوبیت بالای این سیستم عامل منجر به ظهور فروشگاه های مختلف محلی و جانبی شده است.

Miket یکی از بهترین و بزرگترین فروشگاه های اپلیکیشن ایران است که به کاربران امکان دسترسی به جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید را می دهد.

Miket بزرگترین فروشگاه برنامه اندروید در ایران است

بهترین فروشگاه برنامه در ایران

مایکت ، بزرگترین فروشگاه برنامه اندروید ایران ، در سال 2011 توسط وحید رحیمیان تاسیس شد. این بازار شگفت انگیز به دلیل امکانات مختلفی که در اختیار کاربران و توسعه دهندگان قرار داده است ، در مدت زمان کوتاهی توانسته است طیف گسترده ای از مصرف کنندگان ایرانی را به خود جلب کند.

همانطور که می دانید؛ به دلیل برخی قوانین ، Google Play بسیاری از برنامه ها و بازی های ایرانی را از بازار خود حذف کرده و توسعه دهندگان را وادار کرده است که به فروشگاه های محلی دیگر مانند Miket مراجعه کنند.

در حال حاضر ، بیش از 22000 توسعه دهنده ایرانی و خارجی با مایکت همکاری می کنند و در نتیجه بیش از 350،000 برنامه مختلف ایجاد می شود.

بر خلاف همکاران Myket ، کار با Myket بسیار آسان است. پس از نصب فقط کافیست نام نرم افزار یا بازی مورد نظر خود را از فهرست جستجو وارد کرده و با ضربه زدن روی گزینه نصب منتظر آن بمانید.

از دیگر ویژگی ها و قابلیت های این فروشگاه برنامه اختصاصی می توان به شبکه اجتماعی اختصاصی آن ، Mint اشاره کرد. در این فضا ، کاربران می توانند پروفایل های خاص خود را داشته و نظرات خود را در مورد برنامه های مختلف بیان کنند. در حقیقت ، Mint یک شبکه اجتماعی تخصصی برای علاقه مندان به راه اندازی اندروید است.

حفظ امنیت اطلاعات هدف اصلی Myket است

حفظ امنیت اطلاعات یکی از عوامل اصلی ما هنگام نصب نرم افزار است. با این حال ، تیم متخصص مایکت قبل از بارگذاری شرکت های تازه تأسیس در سرورهای خود با قدرتمندترین ابزار امنیتی ، دائماً رصد می کند. این بررسی ها هرگونه خطا و مشکلات امنیتی مانند جاسوس افزار ، Trojans یا تبلیغات مزاحم آزار دهنده را شناسایی می کند و هرگز در دسترس کاربران قرار نمی گیرد.

همچنین ، قابلیت وب سایت و برنامه اختصاصی Myket به طور مداوم در حال افزایش است و تیم امنیتی از محافظت کامل از اطلاعات کاربر اطمینان حاصل می کند.

به روزرسانی سریع ، بهترین ویژگی Myket

به روزرسانی نرم افزار با myket

این نرم افزار به طور مداوم به روز می شود تا مشکلات خود را برطرف کند و عملکردهای خود را افزایش دهد. به روزرسانی ها در برنامه های Miket در دو دسته مختلف قرار می گیرند. برخی از آنها استارتاپ هایی هستند که توسط توسعه دهندگان داخلی ایجاد شده اند. به روزرسانی این برنامه ها به عهده تیم توسعه دهنده آنها است و آنها هر زمان که بخواهند قادر به انتشار نسخه جدیدی از برنامه های خود خواهند بود.

اما همانطور که گفته شد ، برخی از این استارت آپ ها توسعه دهندگان خارجی دارند یا از بازار اصلی فروشگاه Play جمع آوری شده اند. سیستم هوشمند Miket هنگام ارائه هر نسخه جدید از برنامه ، دائماً منابع موجود را مرور کرده و آخرین اطلاعات نسخه را در اختیار تیمی متخصص قرار می دهد. این گروه همچنین پس از بررسی های لازم ، پرونده برنامه خام را به روز می کنند.

لازم به ذکر است که این فروشگاه App ایرانیان به طور مداوم برنامه های نصب شده در تلفن های هوشمند کاربران را بررسی می کند و در صورت ارائه نسخه جدیدی از نرم افزار ، کاربران را از این بروزرسانی مطلع می کند.

با مایکت در داده های تلفن همراه صرفه جویی کنید

با توجه به قرارگیری سرورها در این بازار محلی ، کل ترافیک کاربران با نصف قیمت محاسبه می شود. به عنوان مثال ، اگر نرم افزار یا بازی را از Miket بارگیری می کنید و اندازه آن 1 گیگابایت است. این سیستم به صورت هوشمند در 512 مگابایت صرفه جویی می کند که باعث می شود در میزان ترافیک مصرفی صرفه جویی شود.

علاوه بر این ، یکی دیگر از ویژگی های عالی Miket تهیه تصاویر از صفحه در دو حالت مختلف است! همه عکسهای صفحه در دو نسخه با وضوح پایین ، وضوح پایین و وضوح بالا موجود است. اگر به مقدار داده مصرفی نیز توجه زیادی داشته باشید و یا سرعت اینترنت پایینی داشته باشید ، می توانید با فعال سازی تصاویر کوچک با حجم کم و صرفه جویی در میزان مصرف ترافیک ، سرعت بارگیری نرم افزار را چندین برابر کنید.

مطالب را هوشمندانه طبقه بندی کنید

برای دسترسی بسیار آسان تر به برنامه ها و بازی ها در این بازار ایران ، همه آنها در دسته های خاصی قرار می گیرند که به شما کمک می کنند در مدت زمان کمتری نرم افزار مورد نظر را پیدا کرده و نیازهای خود را برآورده کنید.

اخرین حرف

برخلاف تصور عمومی ، مایکت در ارائه خدمات به کاربران داخلی بسیار خوب عمل می کند. حتی باید بگوییم که در تحقیقات انجام شده از رقبای خارجی خود پیشی گرفته است. Miket در حال حاضر توسط تیمی متشکل از 50 نفر اداره می شود که به طور مداوم سعی در افزایش امکانات و کاهش مشکلات دارند. بهتر است اگر می خواهید نرم افزار را به روز کنید یا برنامه های جدیدی نصب کنید ، برای دسترسی راحت تر به آنها از Myket استفاده کنید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *