این 7 دستگاه لرزه نگاری گران قیمت و غیرضروری را خریداری نکنید !!

شاید بچه دار شدن ارزشمندترین تجربه زندگی شما باشد ، اما مطمئنا ارزان ترین تجربه نیست. اگر این روزها انتظار تولد کودک خود را دارید و احتمالاً وسوسه شده اید که با گردش در مغازه های کودک فروشی و دیدن اسباب بازی ها ، لباس های ناز کودک و سایر وسایل کودک ، یک کنجد کاملاً لوکس کودک بخرید ، این هیجانات و احساسات نسبت به والدین است. . کاملاً طبیعی است ، اما این احتمال را در نظر بگیرید که بسیاری از این دستگاه ها مورد نیاز نیستند و می توانید با نخریدن محصولات پر زرق و برق و غیرکارآمد که فقط جنبه تزئینی دارند ، در هزینه و فضای زیادی صرفه جویی کنید.

اگر به دنبال برخی موارد برای عبور از لیست لرزه نگاری کودک خود هستید ، در اینجا 7 محصول غیر ضروری کودک آورده شده است که می توانید آنها را کاملا از دست دهید.

1- ران و گهواره کودک

سبدها در مهد کودک زیبا هستند و اتاق را زیبا می کنند اما هیچ تضمینی وجود ندارد که کودک در آنها بخوابد. با خرید تاب به جای تختخواب می توانید در کوتاه مدت پس انداز کنید ، اما در نهایت باید تختخواب بسازید زیرا این کار تا یک سال دوام خواهد آورد.

در ماه های اول ، بسیاری از والدین کودک خود را در یک اتاق خواب نگه می دارند. خرید تختخواب به جای تختخواب توصیه می شودکه به عنوان یک گزینه مقرون به صرفه تر می تواند از سنین پایین تا 13 سالگی کودک مورد علاقه شما استفاده شود.

ملحفه کودک

2. تختخواب کودک گران قیمت

شما می توانید بدون ریختن روتختی های گران قیمت ، اتاق کودک خود را شیک کنید. در واقع ، آنچه واقعاً به آن نیاز دارید ، ورق های مناسب است. طبق اعلام اداره غذا و داروی ایالات متحده ، این نرده ها باعث مرگ و جراحت بسیاری در نوزادان 2 ساله یا کمتر شده است. لحاف و کمک فنر برای کودکان بی خطر نیست ، بنابراین می توان از آنها فقط برای اهداف تزئینی استفاده کرد. لحاف ها در صورتی که کودک 1 ساله باشد ایمن در نظر گرفته می شوند. وجود پتو ، پتو ، بالش یا حیوانات پارچه ای در گهواره نیز توصیه نمی شود ، زیرا این امر خطر ابتلا به SIDS را افزایش می دهد. به جای سفره ، سفره و دامن تخت زیبا انتخاب کنید.

میز تعویض پوشک بچه

3 میز تعویض پوشک بچه

میز تعویض فضای زیادی را اشغال می کند و کاملاً غیرضروری است. زیرا واقعاً دیگر نمی توان از آن استفاده کرد. مگر اینکه فرزند دیگری داشته باشید. بیشتر اوقات ، وقتی پوشک را عوض می کنید ، هرگز برای تعویض آن به اتاق کودک نمی روید. بیشتر والدین کارهای راحت را انجام می دهند و پوشک ها را روی زمین یا تخت عوض می کنند. برای تعویض پوشک کودک می توانید به راحتی از یک پد ضد آب استفاده کنید که پوشیدن آن آسان است و قیمت مناسبی هم دارد.

تایمرهای کودک

4- تایمرهای کودک

Baby Timer وسیله ای قابل حمل است که تغذیه ، تغییر پوشک و برنامه های خواب کودک را کنترل می کند. این یک ایده عالی است ، اما واقعیت این است که شما نیازی به صرف هزینه زیادی برای یک تایمر ندارید ، به شرطی که بتوانید به راحتی همه چیز را با یک قلم و کاغذ ساده ردیابی کنید. همچنین برنامه های زیادی وجود دارند که این کار را با هزینه کمی انجام می دهند.

5- رورویک

به عنوان اولین تجربه مادری ، ممکن است فکر کنید که یک مریخ نورد برای کمک به کودک کوچک شما یاد می گیرد که چگونه سریعتر راه برود ، لازم است ، اما اینطور نیست.

بلکه اسکوتر می تواند برای کودک خطرناک باشد ، زیرا به کودکان آزادی بیشتری در راه رفتن می دهد و می تواند سرعت راه رفتن را کاهش دهد.

پزشکان معتقدند که این دستگاه برای رشد مناسب اندام ، پا و ستون فقرات مضر است. از آنجا که کودک از انگشتان پا برای حرکت استفاده می کند ، این راه رفتن را برای او دشوار می کند ، زیرا برای حفظ تعادل باید کف پا را کاملا روی زمین قرار دهد. از طرف دیگر ، به دلیل فرم نیمه خمیده زانوها ، کودک شما احتمالاً زانوبند دارد.

6- ضد عفونی کننده برای بطری های کودک

ضد عفونی کننده بطری کودک یکی دیگر از وسایل کودک و وسایل آشپزخانه غیرضروری است که جای آشپزخانه را می گیرد. دستگاه ضدعفونی کننده یا ضدعفونی کننده دریچه وسیله ای است که در دمای بالا آنها را ضد عفونی می کند. این دستگاه قادر به شستن بطری نیست ، بنابراین برای استفاده از آن ابتدا باید خودتان آن را بشویید. علاوه بر این ، قیمت بسیار بالایی دارد و فقط با بطری های شیشه ای مارک دار ویژه روی دستگاه قابل استفاده است. می توانید ظروف دیگری را جایگزین کنید ، مثلاً در قابلمه روی اجاق گاز ، بطری ها و بطری ها را بجوشانید. با این حال ، قبل از اینکه چیزی را بجوشانید ، دستورالعمل های موجود در بطری ها و شیشه ها را بخوانید تا مطمئن شوید از آنها به روشی که می خواهید مراقبت می کنید.

7 بخاری بطری

اگر بخواهید مقداری شیر را سریع گرم کنید ، بخاری بطری می تواند خوب باشد. اما در واقع گرم کردن یک بطری کودک در یک کاسه یا یک لیوان بزرگ آب گرم کار سختی نیست. بنابراین اگر می خواهید پس انداز کنید ، می توانید از این گزینه صرف نظر کنید.

بخاری بطری

آخرین کلمه: ابتدا لیستی از مهمترین چیزهایی که کودک شما به آنها نیاز دارد مانند صندلی ماشین کودک ، بطری ، پوشک ، دستمال و لباس راحت تهیه کنید. آنچه فرزند شما بیشتر به آن احتیاج دارد عشق و مراقبت شخصی شماست که در هیچ فروشگاهی قابل خریداری نیست. از اینکه در این لحظه ما را همراهی کردید متشکریم ، امیدواریم این مقاله به موقع باشد نوزاد را از نظر لرزه ای بخرید برای شما مفید باشد.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *