اولین خودروی اپل در سال 2024 معرفی می شود.

معرفی خودروی اپل در سال 2024 یکی از جذاب ترین معرفی ها در سال 2024 خواهد بود و علاقه مندان به اپل انتظارات زیادی از این شرکت خواهند داشت.

مدتهاست که شایعه شده است که اپل روی خودروی خود کار می کند. خودرویی که برقی خواهد بود و از فناوری های جدید بهره خواهد برد.

یک گزارش جدید گمانه زنی های قبلی مبنی بر اینکه اپل قصد دارد خودروی اپل را در سال 2024 عرضه کند ، تایید می کند و اکنون با خودروسازان کره ای و ژاپنی تماس گرفته است.

منابع پیشتر گفته بودند که اپل Apple Car را زودتر از حد انتظار در سال 2024 تا 2027 معرفی می کند. گزارش جدیدی اکنون این تاریخ را تأیید می کند و می گوید مدیران اپل در حال حاضر از فروشندگان خودروهای آسیایی دیدن می کنند.

به گزارش Digitimes Asis ، این بازدیدها بر نحوه تولید Apple Car در مواجهه با کمبود تراشه جهانی متمرکز است که در حال حاضر بیشترین ضربه را به صنعت خودرو وارد کرده است. علاوه بر پردازنده ها ، س aboutالاتی در مورد سایر اجزای نامشخص وجود دارد.

به موسسه خیریه مرجع کمک کنید

سال 2024 نیز در بیانیه ای ذکر شده است که هیوندای خودروی اپل را در ایالات متحده تولید می کند. به طور جداگانه ، اعلام شد که اپل در حال کار بر روی یک طرح جدید برای باتری های اتومبیل تک سلولی تا سال 2024 است.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *