انتخاب روغن موتور خوب به نقل از پترونام سهند و رسانه ها

پترونام سهند نام یکی از شرکت های مطرح در زمینه روغن موتور در بازار ایران است که مدیریت تولید انبوه روغن موتور را بر عهده دارد. با بررسی نگرانی های مردم در دنیای دیجیتال، این شرکت متوجه شد که انتخاب روغن موتور مناسب بزرگترین نگرانی مشتریان هنگام روغن کاری است.

با توجه به اهمیت و اهمیت نقش روغن موتور در راندمان خودروها، تولیدکنندگان زیادی با هدف عرضه روغن موتور به بازار ایران تأسیس شده اند. از این رو افتتاح چندین واحد تولید انبوه روغن موتور تقلبی در شهرهای کوچک ایران و امتناع هزاران خودرو به دلیل استفاده از این محصولات از عوامل سلب اعتماد خریداران است. صحت تمامی اخبار روغن موتور را خبرگزاری می توانید دریافت کنید متاسفم پیگیری شد. توضیحات شرکت سهند پترونام را در زیر دنبال کنید.

اهمیت کیفیت روغن موتور به کار رفته در خودرو

به گزارش خبرگزاری آرهبسیاری از مردم در مورد اهمیت کیفیت روغن موتور در خودرو چیز زیادی نمی دانند. زیرا از تاثیر مواد افزودنی و خواص روغن موتور بر بازده موتور خودرو آگاه نیستند. بدیهی است قیمت بالای روغن موتورهای باکیفیت عامل اصلی کاهش تمایل مردم به خرید محصولات باکیفیت و خوب است. اما باز هم تاکید می کنیم که از روغن موتور خوب غافل نشوید.

روغن موتور معمولاً حدود 3 ماه در موتور خودروها استفاده می شود و ارتباط مستقیمی با اجزای فلزی موتور دارد. بنابراین می تواند روی کارایی خودرو تاثیر بگذارد. تمامی روغن های موتور به گونه ای طراحی و ساخته می شوند که قابلیت نفوذ به فضاهای خالی و نقش موتور را داشته باشند. اگر روغن موتور مورد نظر شما کیفیت خوبی نداشته باشد، نتایج و عواقب استفاده از آن در سال های آینده نمایان خواهد شد.

اثرات روغن موتور با کیفیت پایین بر موتور خودرو

یک روغن موتور خوب انتخاب کنید

معمولا قطعات فلزی خودرو به تدریج پوسیده و فرسوده می شوند. این امر کاملاً اجتناب ناپذیر و غیرقابل انکار است و انتظار نمی رود روغن موتور بتواند سایش اجزای موتور را از بین ببرد. روغن موتور در واقع وظیفه حذف اصطکاک و سایش بین اجزای فلزی موتور خودرو را بر عهده دارد و می تواند کارایی آن را بهینه کند. البته اگر کیفیت لازم وجود داشته باشد!

روغن موتور بی کیفیت معمولاً تفاوت چندانی با روغن خام ندارد. زیرا روغن پایه آن از نفت خام خالص استخراج می شود و افزودنی های قابل توجه و خاصی ندارد. به طور کلی وقتی روغن موتور بی کیفیت را عوض می کنید و روغن دیگری را تعویض می کنید، متوجه می شوید که روغن استفاده شده شبیه ماده ای مانند لجن است. مسلما نبود این ماده در موتور مزایای بسیار بیشتری نسبت به وجود آن دارد!

نحوه انتخاب و خرید روغن موتور خوب

اکنون که می دانید چرا باید از خرید روغن بی کیفیت خودداری کنید، نحوه انتخاب بهترین محصول را توضیح خواهیم داد. به نقل از زومیتمهم ترین نکته ای که قبل از خرید روغن موتور باید به آن توجه کنید اصالت و قدمت روغن موتور است. البته راه های کاربردی و مفیدی وجود دارد تا از خود در مورد اصالت روغن موتورهای ایرانی بپرسید که با استفاده از آنها می توانید روغن مورد نظر خود را خریداری کنید.

یک روغن موتور خوب انتخاب کنید

امروزه تعداد زیادی از روغن موتورهای خارجی که در بازار ایران به فروش می رسند در واقع محصولات داخلی غیرقانونی هستند. اگر به قیمت هر یک از محصولات برندهایی مانند کاسترول، موبیل 1، شل و آ علاقه مند باشید، متوجه می شوید که قیمت آنها در مقایسه با قیمت محصولات اصلی خارج از کشور بسیار پایین است. اگر بتوان روغن موتور کاسترول را با چنین قیمت هایی خریداری کرد، پس خرید محصولات کاسترول و صادرات آن به کشورهای دیگر برای کاسترول به صرفه تر خواهد بود!

بهترین روغن موتور برای خرید

اکنون که بازار روغن موتور ایران مملو از زباله و اجناس بی کیفیت است، پایگاه مرکز اطلاع رسانی علمی جهاد دانشگاهی او که خود را یکی از بهترین تولیدکنندگان روغن موتور نانو در جهان اعلام می کند، سعی در اطلاع رسانی به عموم دارد. امروزه کاسترول، پترونام سهند، موبیل 1 و شل بزرگترین تولیدکنندگان روغن موتور نانو با دسترسی به افزودنی های نانو A9 هستند.

پترونام سهند یکی از این تولیدکنندگان مطرح توانسته بهترین روغن موتور نانو را در خاورمیانه تولید و روانه بازار کند. خرید روغن موتور نانو را به شما توصیه می کنیم. زیرا با مزایا و ویژگی های قابل توجهی که دارد بر عملکرد کلی خودروی شما تاثیر می گذارد.

منبع: سهند ضامن https://petronam.co/

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *