اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال مختارنامه با نقش + عکس بدون آرایش

بازیگران سریال مختارنامه + عکس و اسامی بازیگران مختارنامه بیوگرافی و عکس های دیده نشده مختارنامه و بازیگر نقش حضرت عباس ع را در مجله شبونه ببینید.

در حال تماشای سریال هستیم محصولی از سال 1388 است که تولید آن از سال 1383 آغاز و در سال 1388 به مرحله توزیع رسید. لوکیشن ها و لوکیشن های این سریال تاریخی و مذهبی در شهرهای زیادی از جمله تهران، قزوین، تاکان، ورامین، آبادان، شوشتر برگزار شد. ، شهریار، آران و بیدول، اسلامشهر، کویر سفیدشهر و شاهرود.

اولین قسمت این سریال در سال 1389 از شبکه اول سیما پخش شد و با گذشت چندین سال از نمایش این مجموعه تلویزیونی همچنان در ایام محرم و صفر از شبکه های مختلف پخش و تکرار می شود. تا جایی که کاربران شبکه های اجتماعی و فضای مجازی با اشتراک گذاری طنز و کامنت های طنز انتقادی بسیاری از قسمت ها و تکرار بیش از حد این سریال را باز می کنند.

خلاصه داستان سریال مختارنامه

تاریخچه و موضوع در حال تماشای سریال هستیم اینان کفوها و مردمی هستند که امام حسین را تنها گذاشتند و به دلایلی که گروه تواین به آنها گفتند مختار ثقفی که در جنگ امام حسین در کربلا حضور نداشت، در جنگ امام حسین با دشمنان شرکت نکردند.

مختار به خونخواهی قیام کرد و قاتلان و دشمنان امام حسین را مجازات کرد و آنها را به سزای اعمالشان رساند. ماجرا از آنجا شروع می شود که مختار ثقفی که در حال بازنشستگی از جنگ و جهاد است به کشاورزی مشغول است و دوستش کیان رزمنده ایرانی به دیدارش می آید و ماجرای امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام را تعریف می کند. حسین (ع).

دانلود سریال مختارنامه

مختار که سپس در بند عبیدالبن زیاد زندانی بود، پس از آزادی به دستور سعید و سالار شهیدان قیام کرد و قاتلان و حاضران در کربلا را به سزای اعمالشان رساند.

عوامل و سازندگان سریال مختارنامه

داوود میرباقری کارگردان محمود فلا تهیه کننده علی کریم و رضا عسگری دستیاران اول کارگردان محمود اردلان طراحی و اجرای صحنه های نظامی حمیدرضا آشتیانی پور بازیگر گوینده پرویز بهرام راوی؟ داستان نویسان و سخنرانان پیشکسوت از جمله علی همت مومیوند، جرج پطرسی، اکبر منانی، بیژن علیمحمدی، امیر حکیمی، حسین عرفانی، ایرج رضایی، تورایی مهردادیان، منوچهر زنده دل، مریم شارجه و شیرزاد حضور داشتند. این سریال با 110 بازیگر اصلی و 400 بازیگر مکمل یکی از پرمخاطب ترین سریال های ژانر تاریخی و مذهبی در دهه های اخیر است.

بازیگران سریال مختارنامه

تیتراژ و آهنگساز سریال مختارنامه

آهنگساز این سریال امیر توسلی است و موسیقی تیتراژ این سریال را اکبر سلطانعلی با نوازندگی نقش رستم، گلم شمر خوانده است.

لالایی صدیقه بحرانی با نوحه خوان بوشهری همراه بود. مسعود پاکدل نیز عکاس این سریال است.

اسامی بازیگران سریال مختارنامه به همراه نقش

فریبرز عربیا در نقش مختار مهدی فهیم زاده در نقش عمر بن سعد فرهاد اصلانی در نقش عبیدالله بن زیاد رضا رویگری در نقش کیان ابوعمره، فرمانده ارتش ایران فریبا کوثری در نقش عمره بنت نعمان بن بشیر شداد حسدی ضبانی حسن ابیر در نقش نعمان بن بشیر (امیر) مختار ثقفی) رامبد جوان در نقش صحیف بن ایوب (دزد کوفه) مختار ثقفی مادر ویشکا آسایش در نقش جعده بنت عشات بن قیس همسر حسنعلی

شهرام حقیقت دوست در نقش عبیدالله بن حر بهناز جعفری بازیگر نقش همسر ماریه بن حر بهنوش طباطبایی در نقش خاشه عروس زبیریان همسر منذر بن زبیر الهام حمیدی بازیگر نقش همسر اب مح اب شه نخ اش مریم بوبانی در نقش درهم همسر زهیر. قابیل نسرین مغانلو در نقش نریه بنت سمره بن جندب، ام ثابت، همسر اول مختار ثقفی آهو کرادمند، بازیگر نقش همسر اول هولی امین زندگانیو در نقش بن اکیل محمد فیلی، بازیگر نقش شمر بن دی الجوشن

بازیگران سریال مختارنامه

فاروح نعمتی در نقش هانی بن ارواح پرویز پورحسینی در نقش میثم تمار سیامک اطلسی در نقش حسین بن نمیر ماهچهره خلیلی در نقش خواهر فعلی مختار ثقفی محمدرضا شریفی نیا در نقش محمد بن حنفیه، محمد بن حنفیه، محمد بن علی، برادر حنفیه. عباسعلی علی، محمد بن علی، برادر علی علی که چهره اش نشان داده نشد، صدرالدین حجازی، بازیگر نقش خولی روژان آریامنشا هاح رحمان باقریان ضربی

آیدن در نقش خطاب اشتباه است

بازیگران سریال مختارنامه

انوش معظمی درباره نقش حرمله در سریال مختارنامه گفت: من در سریال مختارنامه بازی می کنم، زندگی من قبلا به دو قسمت تقسیم می شود. انتخاب شد و بعد از مختار جدا شد. فقط این را بگویم که وکالت نامه همیشه همه جا همراه من است.

بازیگر سریال «مختارنامه» در این باره اذعان داشت: بازی در این سریال با این محتوای عالی چه از نظر بازیگری و چه از نظر اخلاقی اتفاق خاصی در زندگی من بود. بازی در برخی نقش ها سرنوشت انسان را رقم می زند و برای من نقش آفرینی گرم که همه چیز را تغییر داد. من به حضور در یک سریال مضمون افتخار می کنم من حسین (ع) را دارم من نقش بازی کردم.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال مختارنامه

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *