ارائه سایت های تبدیل پی دی اف به ورد

پی دی اف ها راه بسیار خوبی برای اشتراک گذاری اسناد هستند، زیرا کاربران می توانند از بروشورهای دیجیتال، رسیدهای فروش، دست نوشته ها و غیره استفاده کنند که برای ویرایش در نظر گرفته نشده اند. از طرفی با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانند فایل های خود را بر روی کامپیوترهای مختلف اجرا کنند.

با این حال، گاهی اوقات ممکن است به فرمت متفاوتی نیاز داشته باشید. به عنوان مثال، اکثر مقالات یا اسناد رسمی در PDF ذخیره می شوند و قابل ویرایش نیستند، در این صورت برای ویرایش فایل باید فرمت فایل را به فرمت های دیگری مانند “.doc” تبدیل کرد.

در این مقاله چند روش برای تبدیل فایل های پی دی اف به ورد و ادامه آنها را توضیح می دهیم.

نرم افزار Adobe Acrobat

نرم افزار Adobe Acrobat

استفاده از Adobe Acrobat بهترین راه برای اطمینان از اینکه قالب سند تا حد امکان دقیق و بدون تغییر باقی می ماند. اما برای استفاده از این روش به نسخه پولی نیاز دارید. Adobe اکنون هفت روز آزمایشی رایگان با Adobe Acrobat Document Cloud ارائه می دهد که به شما امکان می دهد حداقل از یک فایل ویرایشی استفاده کنید. همچنین می توانید نحوه تبدیل فایل ها را در زیر بخوانید:

  • PDF مورد نظر را در نرم افزار Acrobat باز کنید.
  • Xport PDF را که در سمت راست برنامه درج شده است انتخاب کنید.
  • سپس Microsoft Word را انتخاب کنید. فایل به آخرین فرمت پیش فرض .docx تبدیل خواهد شد. اگر به یک قالب قدیمی ورد نیاز دارید، باید روی گزینه Word 97-2003 کلیک کنید.
  • برای اتمام بر روی Export کلیک کنید.
  • فایل خود را نامگذاری کرده و در پوشه مورد نظر ذخیره کنید.

نرم افزار Microsoft Word

نرم افزار Microsoft Word

Microsoft Word یک جایگزین عالی برای تبدیل فایل های PDF به اسناد Word است. از سال 2013 مایکروسافت قابلیتی به نام PDF Reflow را معرفی کرده است که به کاربران اجازه می دهد بدون نیاز به نرم افزار خاصی فایل های PDF خود را اجرا و ویرایش کنند. در اینجا نحوه استفاده از این ویژگی آمده است:

  • Word را شروع کنید و روی Open کلیک کنید.
  • فایل PDF مورد نظر را اجرا کنید.
  • سپس Word یک اعلان ارسال می کند که به شما اطلاع می دهد که PDF را به یک سند Word قابل ویرایش تبدیل می کند. برای ادامه باید روی OK کلیک کنید.

در نهایت باید اشاره کنیم که پس از تبدیل فایل به فرمت “.doc” ممکن است فرمت آن کمی تغییر کند (مانند تغییر در برخی پاراگراف ها، عدم وجود تصویر در هنگام تبدیل و …).

با استفاده از اینترنت فایل های PDF را به Word تبدیل کنید

تبدیل فایل های PDF به Word

اگر نمی خواهید برای آکروبات و مایکروسافت 365 هزینه ای بپردازید، می توانید با استفاده از چندین سایت رایگان فایل های PDF خود را به Word تبدیل کنید.

سایت تبدیل Wps PDF به Word

WPS PDF to Word Converter یکی از بهترین برنامه ها برای تبدیل فایل های پی دی اف به ورد است، کاربران می توانند با استفاده از این برنامه چندین فایل PDF را به فرمت های .doc به صورت همزمان تبدیل کنند. این برنامه دارای نسخه های ویندوز، اندروید و وب می باشد. در آزمایش ما با نسخه وب، تصاویر، جداول، رنگ‌ها و فونت‌های سفارشی نیز با استفاده از این روش به درستی تبدیل شدند. همچنین می توانید از این برنامه برای انتخاب صفحات مورد علاقه خود برای تبدیل به فرمت “.doc” استفاده کنید.

سایت SmallPDF

SmallPDF سریع، ساده و رایگان است، همچنین می تواند تمام ویژگی های فایل PDF را با فرمت های “.doc” انتقال دهد. کاربران می توانند فایل های PDF را به مدت 7 روز به صورت رایگان از این سایت به Word تبدیل کنند. علاوه بر این، SmallPDF به کاربران اجازه می دهد تا اسناد را با استفاده از ابر Dropbox یا Google Drive بارگذاری کنند.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *