ابزارک های جدید را در نمای کلی مشاهده کنید

انسان ذهنی خلاق و شکوفا دارد و دائماً در تلاش است تا برای راحتی و راحتی کار ، ابزار و وسایل مختلفی بسازد. گجت یکی از محصولات عالی و جالبی است که با دست انسان ساخته می شود و انواع مختلفی دارد. گجت در لغت به معنای ویجت است. هر وسیله کوچک یا بزرگی که با فناوری جدید ساخته شده باشد و یک مدل هوشمند محسوب شود ، گجت نامیده می شود. رایج ترین گجت های جهان که ارتباط بین مردم را تسهیل می کنند ، تلفن های هوشمند هستند. در این زمینه می توان مثالهای زیادی آورد. شیائومی یکی از مارک های معروف در جهان است که اسباب های زیبا و جذابی را تولید و به بازار عرضه می کند. با خرید انواع ما با ما همراه باشید ویجت و ابزارک های جدید در نمایش. ابزارها کاربردهای مختلفی دارند از جمله:

ویجتچطور هستید؟

در زندگی روزمره ما با دستگاه های مختلفی کار می کنیم که باعث راحتی ما شده اند. به عنوان مثال می توان به چراغ های مطالعه ، چراغ های ایستاده ، سه تایی و عروسک های هوشمند مانند شکل کفش یا هواپیما یا پنکه میز و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. این محصولات اغلب وسایل شخصی هستند و قابلیت حمل بالایی دارند. وجود هوش مصنوعی در این محصول از مزایای مهم تولید این گجت است. به عنوان مثال ، سه راهی هوشمند به طور خودکار بریده می شود و برای برش آن نیازی به هیچ اقدامی ندارید. برنامه های از پیش تعریف شده را می توان برای این محصولات مشاهده کرد تا در بهترین زمان روشن یا خاموش شوند. کتری یکی از قدرتمندترین نمونه های این محصول است که در صورت کم آبی یا جوشیدن به طور خودکار خاموش می شود.

ویجتباهوش.

انواع دوربین ها با وزن بسیار کم 100 گرم با امکان شبکه موبایل یکی از بهترین اختراعات روز بشر است که برای ایجاد امنیت در خانه یا اتومبیل های شخصی افراد نصب می شود. قابلیت چرخش لنز دوربین تا 110 درجه یک مزیت بزرگ برای این محصول است. بدنه آن از پلاستیک فشرده ساخته شده است که مقاومت بالایی دارد. با درگاه USB و میکرو یا از طریق WiFi به دوربین متصل می شود. از همه مهمتر ، تا زاویه های مختلف تا نه متر دیده می شود و کاربر می تواند به راحتی از آن در شبانه روز استفاده کند.

برو بیرون عملکردی و خاص

برخی از محصولات دارای شکل و کاربرد چند منظوره یا خاصی هستند که با تمام محصولات دیگر متفاوت است. در این حالت می توانیم از چراغ قوه و باتری ، مجموعه پیچ گوشتی ، دوربین فیلمبرداری استفاده کنیم که هوشمندانه کار می کنند و بیشتر برای رانندگی در خیابان استفاده می شوند. دانگل بلوتوث ، پخش کننده FM ، پاوربانک بی سیم ، پمپ باد یا شارژر باتری اتومبیل از پرکاربردترین محصولات سفر هستند که سفری فراموش نشدنی را برای شما به ارمغان می آورند. تستر سلامت آب محصولی بی نظیر است که برای شناخت سلامت آب مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول به صورت خودکار کار می کند و دارای نشانگر دیجیتال و باتری بادوام و مواد محافظ عالی است.

ویجتما می پوشیم

یکی از نمونه های عالی گجت ها ، ساعت های هوشمند است. ساختار این ساعت بسیار شیک و زیبا است و برای افرادی مناسب است که دائماً مجبورند تلفن خود را چک کنند. زیرا آنها از طریق بلوتوث متصل می شوند. در صورت تماس با لرزش هشدار می دهد. باتری عالی و بدنه مناسب آن را به محصولی عالی تبدیل کرده است. از همه مهمتر ، از Android و iPhone پشتیبانی می کند. آنها همچنین برای اندازه گیری ضربان قلب یا فشار خون تنظیم شده اند. توانایی های زیادی در ورزش وجود دارد مانند شمارش گام ها. این یک باتری قوی دارد که تا 7 روز انرژی لازم را تأمین می کند. این گجت در بین جوانان طرفداران بسیاری دارد.

اگر تا حدودی با محصولات ویووک آشنا هستید ، بهتر است با تمام اسباب های موجود در این سایت آشنا شوید و بهترین نمونه های به روز شده در دنیای این سایت را مشاهده کنید. علی رغم تنوع گجت ها در زندگی مدرن ، شکل گیری همه چیز آسان است و این مزایای بسیاری دارد ، مانند صرفه جویی در وقت ، ایجاد ارتباطات سریع ، کاهش میزان کار شخصی هر شخص و مهمتر از همه موضوعات و مدرنیته. برای آشنایی بهتر با این مجموعه از طریق این لینک وارد شوید.

ویوک

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *