آموزش سئو برای سایت های محتوا محور

تولید محتوای سئو یکی از مهمترین عوامل افزایش رتبه سایت در سال 2021 است و تأثیر عمده ای در رتبه بندی نتایج در گوگل داشته است.

برای افزایش رتبه سایت خود در Google ، ابتدا باید مطمئن شوید که محتوا و فهرست سایت شما در Google است. اگر محتوای شما در لیست ذکر نشده باشد یا در Google نشان داده نشود ، دیگر نمی توانید کاری انجام دهید و هر کاری که می کنید ، نتیجه ای برای بهبود موقعیت سایت خود نخواهید گرفت. اگر سایتی تازه ایجاد شده دارید ، باید با نمایشگر مشکل داشته باشد. محتوای سایت شما در Google است.

رتبه بندی در نتایج Google

اما دلیل این امر این نیست که وب سایت شما جریمه شده است. Google برای شناسایی هدف اصلی و هویت سایت محدودیت هایی را برای شرکت های نوپا اعمال می کند. در این زمان ، سایت شما در Google Sandbox قرار می گیرد. و خروج از Google Sandbox حدود 3 تا 4 ماه طول می کشد. در این مدت نمی توانید کاری انجام دهید. اما می توانید با ایجاد محتوای SEO این زمان را کاهش دهید.

همچنین می توانید از ابزار (قورباغه جیغ) برای دیدن URL های صفحات وب خود استفاده کنید. با استفاده از این ابزار می توانید URL های صفحات سایت خود را به طور کامل مدیریت کنید. این ابزار به شما امکان می دهد لیستی از تمام صفحات سایت خود را مشاهده کنید.

هنگام ایجاد محتوا ، برچسب گذاری و استفاده از برچسب ها

با استفاده از برچسب های موتور جستجو ، محتوای خود را توصیف کنید. برای توصیف بهتر صفحات سایت خود می توانید از نشانک ها استفاده کنید. محتوای سایت شما برای چیست؟ آیا در مورد محصولات موجود در سایت خود صحبت می کنید؟ برای پاسخ به این س questionsالات در مورد Google ، باید از برچسب ها و برچسب ها یا دسته ها استفاده کنیم.

دسته ها در Google نشان می دهد صفحه شما درباره چه چیزی است و برچسب ها موضوع ، محتوای شما را برای Google علامت گذاری می کنند. این باعث می شود Google صفحات سایت شما را بهتر بشناسد و مخاطبان و کاربران شما ارتباط بهتری با سایت داشته باشند. متوجه شدی همچنین دسترسی به موضوعات مختلف در سایت شما را آسان می کند که یک امتیاز مثبت است.

چگونه می توانم محتوا ایجاد کنم؟

در مرحله اول شما باید خاص و متفاوت باشید ، سعی کنید ذهن خود را از مشکلات روزمره رها کنید و باید ذهن آزاد از محتوا ایجاد کنید. در محتوای خود ، سعی کنید صحبت کنید و به س questionsالاتی که ممکن است برای کاربران ایجاد شود پاسخ دهید. با این کار می توانید کاربران بیشتری را به سمت سایت خود جذب کنید.همچنین کاربران سایت شما را برای رفع نیازهای خود انتخاب می کنند.

مرحله دوم صحبت در مورد آنچه مشتری ها به دنبال آن هستند ، است. شاید شما از موقعیتی استفاده می کنید که کاربران اصلاً بدنبال آن نیستند و برای آنها اهمیتی ندارد ، در این صورت شما فقط وقت خود را تلف می کنید و برای شما مفید نخواهد بود. اما اگر قبل از ایجاد محتوا بیشترین جستجوهای کاربر را تحقیق و تحقیق کنید ، می توانید مخاطبان هدف خود را به راحتی به سایت جذب کنید.

در مرحله سوم ، هنگام ایجاد محتوا ، باید خود را جای کاربران قرار دهید و س askال کنید. آیا این مقاله می تواند پاسخگوی نیازهای مصرف کنندگان باشد؟ آیا این مقاله مفید است؟ آیا این محتوا می تواند در آینده محتوای هدف کاربر باشد؟ این س questionsالات به شما کمک می کند تا به تنظیمات برگزیده کاربر خود پایبند باشید و این همان چیزی است که گوگل می خواهد و می توانید مطمئن باشید که این محتوا از نظر Google پنهان نمی ماند.

قدم چهارم سئو و بهینه سازی است. برای به دست آوردن جایگاه خوب در Google باید سئو کنید و محتوای خود را بهینه کنید. اگر محتوا ایجاد کنید اما موقعیت خوبی در Google پیدا نکنید ، محتوای شما هیچ ارزشی نخواهد داشت ، حتی اگر روزها و ماهها برای آن زحمت کشیده باشید ، بنابراین باید به طور جدی درباره سئو فکر کنید و از آن در محتوای خود استفاده کنید .

چگونه محتوای خود را جستجو کنیم؟

همانطور که در مقالات قبلی ذکر شد ، SEO مهمترین استراتژی در تولید محتوا است. و محتوای بدون SEO معنی ندارد و نمی تواند در Google رتبه بالایی داشته باشد. اما چگونه می توانیم محتوای خود را بهینه کنیم؟ برای اینکه SEO را استراتژی محتوای خود قرار دهیم ، باید SEO را بیاموزیم. پس از یادگیری استراتژی سئو ، باید کلماتی را پیدا کنید که بیشترین دنبال کننده را داشته باشند ، به عبارت دیگر ، کلمات مورد نظر کاربران باشد.

ابزارهای زیادی برای یافتن کلمات کلیدی هدفمند برای کاربران وجود دارد ، اما یکی از بهترین ابزارها تحقیق در مورد کلمات کلیدی و ارائه بهترین پیشنهادات کلمات کلیدی برای ابزار جستجوگر Google Adwords است. این ابزار توسط گوگل ایجاد شده و کاملا رایگان است اما به دلیل محدودیت در ایران ، شما باید با IP دیگری غیر از ایران وارد سایت شوید و سپس ثبت نام کنید.

پس از انتخاب کلمات کلیدی مورد نظر خود ، باید هرکدام را دسته بندی کنید. سعی کنید از کلماتی استفاده نکنید که رقابت با آنها یا استفاده کمتر از آنها بسیار دشوار است. با کلمات کلیدی طولانی تر می توانید نتایج بهتری بگیرید و به مرور زمان با کلمات کلیدی کوتاه در رتبه بالاتری در Google قرار می گیرید اما ابتدا باید از کلمات کوتاه استفاده کنید.

همیشه سعی کنید از عناوین تحریک آمیز برای ایجاد انگیزه در کاربران برای کلیک بر روی محتوای سایت خود استفاده کنید. عنوان ها در کلیک کاربر نقش بسیار مهمی دارند و شما می توانید فقط با یک کار کوچک بازدید بیشتری را به سایت خود هدایت کنید. به عنوان مثال می توانید از عناوین زیر برای محتوای خود استفاده کنید.

  • بهترین
  • کامل ترین
  • جامع ترین
  • صفر تا صد تمرین
  • استراتژی
چگونه محتوای SEO ایجاد کنیم؟  استراتژی محتوا

مطالب طولانی یا کوتاه

حداقل تعداد کلمات در محتوا 500 کلمه است. و اگر کمتر از این مقدار محتوا ایجاد کنید ، Google به آن توجه نمی کند و نمی تواند جایی در Google پیدا کند. اما شما می توانید شانس خود را برای محتوای طولانی ایجاد کنید رتبه بندی سایت را افزایش دهید همچنین جذب ترافیک را افزایش دهید. Google محتوای طولانی را دوست دارد و به طور مکرر توصیه می کند که از محتوای طولانی در سایت خود استفاده کنید.

محتوای طولانی مدت اعتبار و ارزش سایت شما را افزایش می دهد. زیرا با داشتن محتوای طولانی می توانید از زوایای مختلف به مطالب خود نگاه کرده و به س questionsالاتی که ممکن است به طور کامل برای کاربران بوجود آید پاسخ دهید. این خود باعث ایجاد یک تجربه کاربری می شود و حتی باعث افزایش تجربه کاربری سایت شما می شود زیرا شما به س questionsالاتی که در ذهن کاربران بوده پاسخ داده اید تا کاربران سپس سایت شما را برای پاسخگویی به نیازهای خود انتخاب کنند.

ارزش ایجاد محتوای طولانی

علاوه بر این ، محتوای طولانی بسیار ارزشمندتر از محتوای کوتاه است. محتوای طولانی نشان می دهد که شما برای کاربران خود ارزش قائل هستید و همیشه سعی می کنید برای تأمین نیازهای آنها محتوا ایجاد کنید. می توانید بگویید که محتوای طولانی خسته کننده شده است و کاربران دیگر تمایلی به خواندن آن ندارند. اما به یاد داشته باشید کاربری که به محتوای سایت شما می رسد به دنبال پاسخ نیازها و خواسته های خود است و تا زمانی که جواب آن را پیدا نکند سایت شما را ترک نخواهد کرد.

اما استفاده از محتوای طولانی و جذاب به نحوه ایجاد محتوا برای ایجاد انگیزه در کاربران برای خواندن محتوا و تشویق کاربر به مطالعه محتوای سایت شما بستگی دارد. با تجربه بیشتر ، شما می توانید محتوای طولانی و جذاب ایجاد کنید که ، هرچقدر هم طولانی باشد ، کاربر می تواند آن را بخواند.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *