آب و هوای ایده آل برای تولید قهوه

آب-و-هوای-ایده-آل-برای-تولید-قهوه

آب و هوای ایده آل برای تولید قهوه موضوعی بسیار گسترده است و بزرگترین محققان قهوه شناسی را مجذوب خود می کند. دمای مناسب و خاک مناسب به این معنی است که قهوه از کیفیت خاصی برخوردار است. از طریق مقاله ما ، نه تنها در مورد آب و هوای ایده آل بلکه در مورد ضرورت آن برای تولید خوب قهوه نیز بحث خواهیم کرد. کاشت قهوه باید بتواند در خاکی متناسب با آن رشد کند تا تمام خصوصیات لازم برای رشد آن را فراهم کند. تمام ایده های دریافت شده از محققان برجسته جهان در جهان قهوه را کشف کنید. یک متخصص واقعی قهوه شوید.

آب و هوای ایده آل ، چه چیزی را باید بخاطر بسپاریم


در مبحث آب و هوای ایده آل برای تولید قهوه ، اکثر ما این نکته را نادیده می گیریم که آب و هوا و همچنین نوع خاک مناطق گرمسیری مختلف دچار نوسانات بسیار مهمی می شوند. در مورد آب و هوا و خاک ، درختان قهوه بسیار طاقت فرسا هستند. علاوه بر این ، لازم به یادآوری است که عدم رعایت برخی از قوانین دما می تواند عواقب عمده ای بر تولید ، به ویژه کیفیت داشته باشد. کافه ها نمی توانند در زمین خود رشد کنند ، در صورتی که درجه حرارت به زیر 22 درجه یا بیش از 30 درجه.

آب و هوای مناسب و قهوه


درخت قهوه گیاهی است که محیط آن بسیار گرمسیری ، حتی معتدل است. در زمستان ، پرورش دهنده برای جلوگیری از آسیب رساندن به گیاهان از تمام دمای زمستان اجتناب می کند. علاوه بر این ، برخی می گویند که رویکرد درجه صفر برای تولید قهوه به یک خطر واقعی تبدیل می شود. در پدیده معکوس دقیقاً به همین ترتیب است: محیطی که بیش از 30 تا 35 درجه در طول روز باشد ، بر خشکسالی و جنگل زدایی. تولیدکنندگان گزینه های دیگری برای تولید قهوه خود به روشی پایدار و با کیفیت پیدا می کنند.

قهوه و باران


آیا می دانید درختان قهوه برای دستیابی به آب و هوای ایده آل برای قهوه به میزان کافی باران نیاز دارند؟ مراقب باشید ، دوره های بارانی باید در طول روز پخش شود ، به خصوص در طول شب. به عنوان مثال در پاناما باران های شدید در شب رخ می دهد به همین دلیل قهوه بسیار کمیاب و خوشمزه است.


آب و هوای ایده آل و خاک


قهوه فقط وقتی گیلاس زیبا ارائه می دهد آن را در یک خاک نسبتا غنی کاشته شده است. در سرزمین فقیر ، قهوه خراب می شود و گاهی اوقات برداشت محصول امکان پذیر نیست. ما به طور خاص در مورد خاک رس یا خاک شنی صحبت می کنیم. این بهترین نوع خاک ممکن برای پرورش محصول قهوه است.

دمای مناسب


تولیدکنندگان برای به دست آوردن کیفیت درجه های مختلف 22 و 22 به درجه قهوه ای که آنها به دنبال آن هستند.


تهدید آب و هوا


در حال حاضر ، اکثر تولیدکنندگان با گرم شدن کره زمین روبرو هستند. در واقع ، درجه ها در حال افزایش است ، بنابراین تولیدکنندگان علاوه بر نوابغ قهوه ، خود را به نوابغ اقلیم تبدیل می کنند. در دمای بسیار بالا ، بوته ها خشک می شوند و بعضی اوقات برداشت محلی ندارند. در حال حاضر ، تولیدکنندگان پیش بینی می کنند که سطح زیر کشت خود را بگیرند و سایه بازی کنند: چگونه؟ سپس تولیدکنندگان برای محافظت از خشک شدن برگهای قهوه ، درختانی می کارند که روی سایه درختان قهوه آنها می شود.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *