کلیک کنید & amp؛ در فروشگاه ما جمع آوری کنید!

کلیک-کنید-&-amp؛-در-فروشگاه-ما-جمع-آوری-کنید!

کلیک کنید و در فروشگاه Meyrin ما جمع آوری کنید: آیا تاکنون نام آن را شنیده اید؟ فقط 30 دقایقی پس از سفارش شماست که از شما دعوت می کنیم سفارش خود را از فروشگاه ما جمع آوری کنید. درست مثل حمل و نقل ، آماده سازی سفارش ما در حال شکستن رکوردها است: در کمتر از 30 دقیقه: سفارش ، به فروشگاه بیایید ، جمع کنید! به همین سادگی. چگونه قهوه خود را در Click & Collect برداشت کنم؟ چگونه می توانیم بسته های خود را از کارگاه خود در میرین مدیریت کنیم؟ همه شما را در پشت صحنه دانه ای که در فروشگاه در جستجوی دقیقه 30 دقیقه (دقیقه) می آورید. در بدو ورود ، سفارش آماده جمع آوری است. انتظار در … صفر ثانیه تخمین زده می شود! روش ما را در مورد سفارشات جمع آوری شده در فروشگاه منحصر به فرد ما کافه در Meyrin ، Rue Emma-Kammacher 4 ، 1217 ژنو ، جایی که ما کباب می کنیم ، بدون تأخیر کشف کنید. در کمتر از یک ساعت بسته بندی ، حمل و سفارشات تحویل بگیرید!

کلیک و جمع آوری ، کارآمد و سریع

کالای خود را جمع آوری کنید توسط تمام سادگی و سرعت فروشگاه ما در میرین بدون تاخیر! سفارش دهید ، جمع کنید! نه بیشتر نه کمتر. چگونه چنین آماده سازی سریعی را مدیریت کنیم؟ به لطف پیشرفته ترین سیستم رایانه ای ما ، جدیدترین سفارشات ، سفارشات حمل و نقل و سفارشات برای مدیریت هرچه بهتر آنها از هم جدا شده اند. پس از ورود سفارش به فروشگاه ما ، ما در حالت “CLICK & COLLECT” فعال می شویم تا سفارش خود را در اسرع وقت آماده کنیم تا دیگر منتظر نمانید. به محض ورود ، شما پر از قهوه و لوازم جانبی می شوید! ما خدمات سریع را تضمین می کنیم. در حالی که ما حمل سفارش سریع را در 24 در 48 ساعت تضمین می کنیم ، وانت را در 48 ذخیره کنید دقیقه تمام رکوردها را می شکند. از سفارش آنلاین بهره مند شوید و کلیه محصولات خود را بدون تأخیر مستقیماً از فروشگاه Meyrin ما جمع آوری کنید.

کلیک کنید و جمع آوری کنید ، ما چه چیزی ارائه می دهیم؟

کلیک و جمع آوری ما به منظور دستیابی به ایده آل فروشگاه اینترنتی ما با همان دقت ، اما در فیزیک تنظیم شده است! بنابراین ، تمام محصولات موجود بصورت آنلاین در فروشگاه ما در کلیک و جمع آوری موجود است. چگونه؟ یا ‘چه؟ با مدیریت یک سهام کامل و بدون واسطه در کارخانه بو دادن ، این امتیاز را داریم: ذخیره قهوه سبز ، بو داده ، تهویه و بسته بندی آن. این تضمین می کند که محصول برای حمل و نقل و همچنین جمع آوری آماده است ، و تقریباً هیچ زمان انتظار را تضمین نمی کند. برداشت و جمع آوری برداشت به شما امکان می دهد یک فروشگاه فیزیکی مشابه فروشگاه آنلاین ما مشاهده کنید ، برای کسانی که در مورد قهوه کنجکاو هستند و می خواهند قهوه خود را بلافاصله پس بگیرند ، بدون اینکه منتظر تحویل در خانه باشند!

کلیک و جمع آوری: برداشت در عرض 30 دقیقه. آزمایش را امتحان کنید. محصولات خود را بصورت آنلاین سفارش دهید ، بدون تأخیر در فروشگاه Meyrin ما ، جایی که پارکینگ رایگان مشتری دارید ، تحویل بگیرید!

وانت ایمن در فروشگاه

با توجه به بیماری همه گیر ویروس کرونا ، ما برای محافظت از کارمندان خود امنیتی را اجرا کرده ایم و همچنین مشتریان ما که مایل به جمع آوری در فروشگاه هستند. سیستم جمع آوری ما تغییر نکرده است: پس گرفتن بسته خود در عرض 30 دقیقه ممکن است … با اقدامات بهداشتی! به فروشگاه ما در ژنو بیایید ، قهوه های خود را جمع کنید! به دلیل همه گیری ، هنگام ورود به فروشگاه ما برای جمع آوری بسته خود ، از شما خواسته می شود تا استانداردهای بهداشتی را رعایت کنید تا در ایمنی و سلامت کامل خرید کنید!

ما کجا هستیم؟

به فروشگاه ما در Meyrin بروید: Rue Emma – Kammacher 4، 1217 ژنو.

پارکینگ مشتری برای جمع آوری کالاهای شما رایگان است.

هنگام ورود ، از بوی قهوه ما در راهروهای ما لذت ببرید … جایی که ما تازه قهوه هایمان را روزانه تفت می دهیم.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *