چه مانتو بهاری بخریم؟ | نوع تک

بی شک بهار یکی از بهترین فصل های سال است که با شکوفایی طبیعت، مردان نیز عاشق نو بودن هستند و بهترین استایل و لباس های بهاری را برای خود دارند، مخصوصا خانم هایی که همیشه به دنبال مد و مناسب هر فصل هستند. . آنها یک کت شیک و زیبا می پوشند.

اما مهم ترین سوالی که هنگام خرید مانتو بهاره پیش می آید این است که چه مدلی مناسب تر است یا چه رنگی برای این فصل مناسب است، همه این سوالات برای یک خانم خوش پوش و خوش سلیقه پیش می آید و تولیدکنندگان همیشه سعی کرده اند. بهترین مدل مانتو بهاره متناسب با نیاز بانوان که بتواند بخش مهمی از نیاز یک بانوی ایرانی را تامین کند.

برندها و حروف بسیاری در این بازار وجود دارند که بهترین و برترین مدل های سال را ارائه می دهند. بسیاری از این برندها مدل های مختلفی از بهترین برندهای پوشاک را به صورت آنلاین و آفلاین عرضه می کنند. و مدل های فوق العاده زیبایی را وارد بازار مصرف می کنند. پیشنهادات و تمامی محصولاتی که ارائه می دهند. متناسب با سلیقه خانم های گران قیمت است و هرکسی با هر نظر و پوششی می تواند مدلی مناسب برای خود بسازد.

مانتو بهاره

مانتو بهاره چه ویژگی هایی دارد؟

برای تهیه مانتو بهاره و انواع مانتو تابستانی باید توجه داشته باشید که در این فصل نه خیلی گرم است که خیلی لاغر بپوشید و نه خیلی خنک، پس به دنبال کتی با بافت خوب باشید که از تعریق جلوگیری کند و خیلی سرد نباشد.

لباس های بهاری معمولا رنگ های بسیار شادی دارند. سعی کنید در این فصل از رنگ های تیره استفاده نکنید. طرح های زیادی با توجه به فرم اندام تان وجود دارد که اگر کمی چاق هستید مدل های مناسب بخرید و از خرید مدل های کلوش خودداری کنید اما اگر اندام دارید مدل های کلوش انتخاب خوبی برای شما خواهند بود.

آقایان قدبلند می توانند کت های بلند و کوتاه بپوشند اما خانم های کوتاه قد بهتر است مدل های بلند قد بخرند که بلندتر به نظر می رسند. می توانید بسته به سلیقه خود رنگ های شاد و زیبا و طرح های گلدار یا ساده سفارش دهید.

در موارد دیگر باید به جنس این محصول توجه کنید تا قابل شستشو باشد و رنگ آن تغییر نکند که برای کیفیت کت بسیار مهم است.

مانتو بهاره

مانتو بهاره از کجا بخریم؟

خرید در نوروز در فصل بهار رنگ و بوی دیگری دارد و در بازارهای مختلف جایی برای سوزن انداختن نیست. اما با توجه به اینکه امروزه به دلیل بیماری عروق کرونر قلب رفتن به این بازارها مشکل است، خانم ها تمایل بیشتری به خرید اینترنتی دارند. برای این کار می توانید سایت های آنلاین را مرور کنید و الگوهای روز را ببینید و انتخاب درستی داشته باشید.

برای اینکه بتوانید از یک مرکز معتبر خرید خود را انجام دهید و تمامی محصولات را به صورت تضمینی دریافت کنید، می توانید از نام برند استفاده کنید. فروش کالا اعتماد کنید و خریدی مطمئن با ضمانت و آرامش داشته باشید.

اگر به دنبال بهترین کیفیت هستید و مد سال نو را می پسندید، حتما به این فروشگاه سر بزنید تا از بین طرح های شگفت انگیز آن انتخاب مناسبی برای خود داشته باشید.

مانتو مهم ترین قسمت خرید خانم است و از آنجایی که انواع مختلفی از این مدل در بازار وجود دارد می توانیم تعدادی از آنها را ارائه دهیم تا بهتر با این محصول آشنا شوید.

یکی از زیباترین مانتوهایی که در فصل بهار استفاده می شود، مانتوهای نخی هستند که از جلو باز بوده و جریان هوای خوبی در این مانتو دارند و از تعریق جلوگیری می کنند. نمونه های دیگری نیز از این مانتو وجود دارد مانند مانتو پفی که برای خانم های لاغر و جوان مناسب است.

مانتوهای چاک دار در پشت یا پهلو نیز از نمونه های مختلف این مانتو هستند که برای تمامی سنین مناسب است. اما با توجه به محیطی که نیاز به پوشیدن کت دارید، باید مدل مناسبی را انتخاب کنید. به عنوان مثال مانتو خانگی با مانتو رسمی متفاوت است و باید از نمونه مناسب در محیط کار و اداری استفاده کرد و یا از نمونه های زیباتر و جذاب تری در محیط مهمانی و عروسی استفاده کرد پس المان های مختلفی برای خرید آن وجود دارد. به عنوان رنگ، اندازه، سبک و طرح در نظر گرفته شود و سپس اقدام به خرید نمایید

برای پاسخ به این سوال که چه مانتو بهاری بخرم باید ببینم مانتوهای فنری از چه موادی ساخته می شوند؟ برای ذکر این پارچه ها با ما همراه باشید.

مانتو بهاره

انواع پارچه های فنری:

الیاف کتان از گیاه همنام به دست می آید.این پارچه نرم و بادوام است.الیاف کتان 100% طبیعی بوده و در انواع ضخیم، متوسط ​​و نازک تولید می شود.این پارچه به دلیل جذب رطوبت عالی برای فصل بهار بسیار مناسب است، زیرا با انتقال هوای داخل از تعریق بدن جلوگیری می کند یا عرق انسان را جذب می کند و از این نظر نسبت به پارچه نخی مناسب تر است.

پنبه یکی از پرطرفدارترین پارچه ها برای فصل بهار و تابستان به خصوص در مناطق گرمسیری است، الیاف پنبه از گیاه پنبه که گیاهی استوایی است و در آب و هوای گرمسیری رشد می کند، تولید می شود. یکی از مراکز مهم تولید پنبه در هند از دیرباز این بوده است که این گیاه و الیاف با تاریخ این کشور گره خورده است، این پارچه به دلیل رنگرزی بالا در رنگ ها و طرح های بسیار متنوعی تولید و به بازار عرضه می شود.

پارچه کرپ پارچه ای است که منبع و منشأ خاصی ندارد و در واقع نوعی پارچه است که از نخ های هر الیافی مانند ابریشم، کتان، پنبه یا هر الیاف دیگر می توان آن را تهیه کرد و حاصل آن پارچه ای نرم و لطیف است. کمی براق می شود که برای فصل بهار بسیار مناسب است.

  • پارچه ابری و بادگیر
  • حوله میکرو
  • پارچه های ابریشمی
  • پارچه لنین

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *