Fyrirbyggjum sykursýki 2

جلوگیری دیابت 2

تخمین زده می شود که از هر 3 نفر 1 نفر دیابت نوع 2 و حتی بدون اطلاع از آن داشته باشد. دیابت II بیشتر یک مشکل سلامتی اکتسابی است که در این کشور مانند سایر نقاط جهان غرب در حال رشد است.

دیابت نوع 2 یک بیماری همه گیر محسوب می شود 21 قرن آیا دوست دارید در معکوس کردن این روند شرکت کنید؟

همه تشویق می شوند که پیشگیری از دیابت را تقویت کنند. بهتر است با خود شروع کنید ، از عوامل خطر دیابت نوع II آگاه باشید و سبک زندگی سالمی را انتخاب کنید. خوب است که در مورد سلامتی با خانواده و دوستان صحبت کنیم و بر سلامتی تأثیر بگذاریم ، افرادی را که عادت های سالم دارند “آلوده” کنیم.

پنج نکته برای پیشگیری از دیابت

1 ورزش و ورزش را افزایش دهید. به کاهش وزن ، کاهش قند خون و فشار خون و بهبود حساسیت به انسولین کمک می کند ، که به طبیعی نگه داشتن سطح قند خون کمک می کند. توصیه شده – 60 حداقل دقیقه ورزش فعال است 5 روز در هفته.

2. با توجه به نیاز و متابولیسم ، در مقاطع زمانی مناسب از یک رژیم غذایی متنوع و سالم استفاده کنید. در اینجا می توانید نکاتی در مورد تغذیه را ببینید.

3. رژیم غذایی سرشار از فیبر داشته باشید. کنترل قند خون را بهبود می بخشد و احساس گرسنگی را کاهش می دهد که خطر افزایش وزن را کاهش می دهد.

4. غلات سبوس دار را انتخاب کنید. آنها به حفظ سطح طبیعی قند خون کمک می کنند.

5. از شر پوند اضافی خلاص شوید. هر گرمی که از دست می دهید می تواند تغییری ایجاد کند. در زنان با دور کمر در بالا 81 سانتی متر و در مردان با دور کمر در بالا افزایش بروز دیابت نشان داده شده است 94 به دلیل افزایش مقاومت به انسولین.

اگر می خواهید در مورد این بیماری بیشتر بدانید ، پیشنهاد می کنیم شما باید این فیلم منتشر شده توسط انجمن دیابت را ببینید. نامیده می شود “دیابت یک بیماری همه گیر است “. قرن) و در اینجا یافت می شود .

منابع: Diabetes II، Mayo Clinic

انجمن دیابت .

در اینجا پیوندی به ویدیویی درباره اسرار قند موجود است که تماشای آن جالب است.

منابع: heil.is