پنج وسیله خانگی که بدون آنها نمی توانید زندگی کنید

لوازم خانگی به گونه ای طراحی شده اند که امروزه زندگی را آسان تر و سریعتر انجام می دهند و اگرچه برخی از آنها اختیاری هستند اما زندگی بدون برخی از آنها بسیار دشوار است. در این مقاله ما پنج وسیله خانگی را به شما معرفی می کنیم که می توانید برای سازماندهی مناطق مختلف زندگی مانند نظافت ، مرتب سازی و پخت و پز از آنها استفاده کنید.

  1. آسیاب های برقی

آسیاب برقی دستگاهی به ظاهر ساده و کوچک است که غالباً دست کم گرفته می شود بدون اینکه بدانید دیر یا زود ضروری خواهد بود. آسیاب برقی برای پاشش مواد غذایی خشک ، به ویژه غلات طراحی شده است. این ماده برای آسیاب قهوه ، مغزهایی مانند بادام و پسته ، سویا ، نخود فرنگی و مانند آن استفاده می شود و می تواند مکمل بخشی از دستور العمل کیک یا شیرینی یا یک غذای خوشمزه باشد. نکته مهم در هنگام خرید این دستگاه توجه به مصرف برق و توان آن است. به خاطر داشته باشید که گزینه های ارزان از مارک های ناشناخته اغلب به سرعت خراب می شوند و توانایی خرد کردن دانه های چرب مانند گردو را ندارند. بنابراین هنگام خرید سعی کنید بهترین گزینه را انتخاب کنید که برای مدت طولانی برای شما مفید باشد.

  1. جارو شارژی بی سیم

جارو برقی بی سیم ابزار دیگری است که زندگی بدون آن را دشوار می کند. مخصوصاً اگر فرزند كوچكی دارید یا از حیوانات خانگی نگهداری می كنید. با خرید جارو شارژی بی سیم قدرتمند و مناسب می توانید در مدت زمان بسیار کوتاهی تمام نتایج کارشکنی کودک و سمپاشی حیوانات را تمیز کرده و اثری از آن باقی نگذارید. با استفاده از این جاروبرقی دیگر نیازی به جارو برقی هر دقیقه ، روشن ، روشن و تمیز کردن آن نیست. خیلی سریع می توانید دکمه جارو برقی بی سیم را فشار داده و آوار سطوح را تمیز کنید.

برخی از انواع جاروها مانند برخی از مدل های بی سیم جاروبرقی از برند بلک و دکر آنها همچنین به قدرت مکش آب مجهز هستند که امتیاز خلوص بیشتر خواهد بود. با توجه به اینکه متاسفانه کالاهای تقلبی افزایش یافته و برخی افراد سودجو در تلاشند محصولات بی کیفیت را با استفاده از آرم های مشابه مارک های اصلی به فروش برسانند ، خوب است که خرید خود را از نمایندگی های فروش انجام دهید و فریب کالاهای ارزان قیمت را نخورید.

  1. همزن برقی

در آشپزخانه از همزن برقی استفاده کنید
در آشپزخانه از همزن برقی استفاده کنید

برای بسیاری از ما ، روزهای قرنطینه با پخت انواع نان ، شیرینی و کیک آغاز شد و خیلی زود بخشی از آخر هفته شد. این عادت ها به ما نشان داده اند که زندگی بدون همزن برقی مناسب به هیچ وجه کار آسانی نیست و بافت بسیاری از غذاها با همزن دستی به هیچ وجه به نرمی لازم دست پیدا نمی کند. این امر همچنین در نتیجه نهایی تلاشها تأثیرگذار خواهد بود. به همین دلیل ، پیشنهاد ما این است که می توانید از دستور العمل های متنوعی استفاده کرده و گزینه های خوشمزه تری را روی میز قرار دهید ، حتما خرید میکسر برقی را در لیست خود بگنجانید. این دستگاه به زودی به پرسنل آشپزی و شیرینی پزی شما تبدیل خواهد شد و نتایج حرفه ای به دنبال خواهد داشت.

  1. بخار پز

وجود انواع مختلف آهن برای شرایط مختلف ضروری است. به عنوان مثال می توان از اتو های ایستاده برای اتو پرده استفاده کرد و با اتو بخار می توان چین و چروک های پارچه ها و لباس های کوچکتر را باز کرد ، اما در این بین اتو بخار چیز دیگری است! این اتو می تواند به راحتی لباس های آویز به آویز را با استفاده از نیروی بخار آهن بکشد و کاملاً اتو کنید ، همانطور که لباس خود را در خشکشویی قرار می دهید. اینجا با تفاوت بین اتوی معمولی و اتو بخار بیشتر خواهید آموخت

در ازای این سرویس ، قیمت اتوهای بخار اغلب مقرون به صرفه است و آنها می توانند به مرور تعداد شمارنده های شستشوی ماشین شما را کاهش دهند و پول بیشتری را در جیب شما نگه دارند! برای خرید می توانید به مارک هایی مانند اتو پاناسونیک و تفال نیز بروید که سال هاست آزمون را به خوبی پشت سر گذاشته اند.

برای مشاهده و خرید در میان جدیدترین مدل های اتو از برند پاناسونیک از این صفحه در وب سایت دیجی کالا دیدن کنید.

  1. میکسر

استفاده از همزن در خانه
استفاده از همزن در خانه

نمی توانید درمورد زندگی راحتتر صحبت کنید و به دنبال میکسر برقی نباشید. دستگاهی که اگر به درستی از بین مدل های یک برند معتبر انتخاب شود ، می تواند سالها با قدرت و بدون آسیب برای شما کار کند.

  • در هنگام خرید میکسر علاوه بر این که باید به توان و مصرف انرژی آن نیز توجه کنید ، بهتر است از داشتن دکمه هایی برای تنظیم سرعت اطمینان حاصل کنید. آنها همچنین بهترین میکسرهای ضد لرزش برقی هستند و نباید روی سطوح بلغزانند.
  • ظرفیت ظرف یا میکسر چیز دیگری است که باید بخاطر بسپارید. هرچه ظرفیت بیشتر باشد ، مایعات بیشتری در آن می تواند آب و نوشیدنی بیشتری داشته باشید. معمولاً ظرفیت هر یک و نیم لیتر می تواند چهار لیوان نوشیدنی برای شما فراهم کند.
  • توجه داشته باشید که برخی از انواع شیرهای آب با یک آسیاب کوچک برقی نیز عرضه می شوند. اگر این مورد در دستگاه شما وجود دارد ، می توانید خرید آسیاب برقی را جدا از لیست خود حذف کنید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *