ویژگی ها و روش های یادگیری پایتون بهترین زبان شی گرا

یادگیری پایتون که یک زبان شی گرا است بسیار ساده است ، اما یادگیری این زبان نیاز به دید برنامه نویسی دقیق دارد. اگرچه زبانهای شی گرا بسیاری وجود دارد که هرکدام از آنها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند ، اما پایتون یکی از محبوب ترین زبان های شی گرا است.

سپس سایت TakTip را دنبال کنید تا با ویژگی ها و روش های یادگیری پایتون آشنا شوید و ما بهترین مجموعه آموزش ها را در زیر در سایت فرادرس قرار داده ایم تا بتوانید با کلیک روی آنها به آموزش پایتون دسترسی کامل داشته باشید.

با توجه به چارچوب های مختلف آموزش پایتون بسیار آسان تر و در دسترس تر از زبانهای دیگر این است که وب سایت Faradres دارای بسیاری از این آموزشها با مثالهای فراوان است که در صورت علاقه می توانید از آنها استفاده کنید. چارچوب های رایگان و پولی متنوعی برای نوشتن برنامه ها به این زبان وجود دارد ، بر اساس سلیقه و سابقه خود ، می توانید بهترین برنامه های نوشتاری را در پایتون انتخاب کنید.

زبان پایتون چیست؟

زبان پایتون چیست؟

پایتون یک زبان شی گرا در سطح بالا است که دارای ویژگی های جذاب و ویژه ای است که هنگام نوشتن هوش مصنوعی بسیار مفید است.

یادگیری این زبان به دلیل ساختار ساده ، خوانایی زیاد و شی گرا بودن برای کسانی که قبلاً برنامه نویسی را با زبان های دیگر انجام داده اند بسیار آسان خواهد بود.

این زبان کاملاً متن باز است ، بنابراین می توان آن را به راحتی سفارشی کرد و البته توسط بنیانگذاران Python مدیریت و به روز رسانی کرد تا هر روز گسترش یابد.

این اولین بار در سال 1991 توسعه و معرفی شد و بتدریج توسط همان تیم Python توسعه یافت تا خود را به عنوان یکی از بهترین و خوش ساخت ترین زبانهای شی گرا معرفی کند.

دارای یک زبان برنامه نویسی پایتون است

یادگیری پایتون علاوه بر اینکه بسیار آسان و راحت است ، دارای ویژگی های جذاب و منحصر به فردی است که از آن در ساخت هر نوع برنامه ای استفاده می کند.

علاوه بر سهولت این زبان ، می توان چند ویژگی مهم را برای آن ذکر کرد که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد.

برنامه نویسی با سرعت بالا

از آنجا که این زبان برنامه نویسی بسیار ساده است و مفهوم آن با زبان انگلیسی سازگار است ، سرعت ارتباط هر برنامه نویس با آن بیشتر خواهد شد و علاوه بر این سرعت نوشتن برنامه به طور قابل توجهی کاهش می یابد. آموزش برنامه نویسی پایتون نیز بسیار سریعتر از سایر زبانهای شی گرا خواهد بود.

انعطاف پذیری بالا در یادگیری پایتون

یکی از مهمترین ویژگیهای پایتون انعطاف پذیری آن است. زیرا این زبان با سایر زبانهای برنامه نویسی تعامل خوبی دارد

از آنجا که پایتون بر اساس زبانهای اصلی C و Java است ، انعطاف پذیری بالایی با این زبانها دارد.

قاب های قوی و بی شمار

به دلیل انعطاف پذیری زیاد پایتون ، چارچوب ها و محیط های کوچک و بزرگ برنامه نویسی به برنامه نویسان پایتون اجازه داده است تا برنامه خود را در محیط خود بنویسند.

به همین دلیل ، اگر قبلاً در زبان برنامه نویسی دیگری کار کرده اید و با چارچوب های خاص آن آشنایی دارید ، می توانید به راحتی برنامه های پایتون خود را در همان چارچوب ها پیاده سازی کنید.

درسی در مورد چارچوب جنگو

یکی از مهمترین و قدرتمندترین چارچوب های معرفی شده برای پایتون ، چارچوب Django است ، یک محیط برنامه نویسی بسیار کاربرپسند و کاربردی که معمولاً برای همه برنامه نویسان شناخته شده است ، اما اگر با آن آشنایی ندارید ، می توانید او را در وب سایت Faradres با استفاده از عنوان درسی در مورد چارچوب جنگو چیزی هست که می توانید با قیمت بسیار کمی تهیه کنید.

خوانایی بالا

ویژگی دیگر خوانایی و سادگی کدها است ، به طوری که هر کسی که انگلیسی بلد باشد می تواند کدها را به خوبی درک کند.

آموزش زبان پایتون

هنگامی که با ویژگی های جذاب این زبان برنامه نویسی آشنا شدید ، بهتر است با روش های آموزش این زبان آشنا شوید. کیت آموزش برنامه نویسی پایتون استفاده از سایت آموزشی مجازی Faradres and University.

این سایت یکی از بهترین سایت ها برای آموزش مهارت های آموزشی و مهارت های یادگیری آنلاین است. معلمان محترم از هر منطقه و منطقه چند ساعت آموزش رایگان و پولی را در این سایت قرار داده اند که یکی از مهمترین قسمتهای آن کیت آموزش برنامه نویسی این که آیا انواع زبان های برنامه نویسی توسط استادان حرفه ای و واجد شرایط آموزش داده می شوند.

Python AI

Python AI

یکی از بهترین زبانهای برنامه نویسی برای طراحی هوش مصنوعی پایتون است ، که دارای کتابخانه های بسیاری است که به نوشتن هوش مصنوعی از مهمترین کتابخانه های شناخته شده به این زبان کمک می کنند و برای همه مجاز به استفاده از موارد زیر است.

  1. کتابخانه Pandas: برای تجزیه و تحلیل داده ها استفاده می شود.
  2. کتابخانه TensorFlow
  3. کتابخانه NLTK

و بسیاری از کتابخانه های دیگر که نوشتن و طراحی هوش مصنوعی را بسیار آسان و قابل درک می کنند.

پایتون را در فارادرس بیاموزید

Faradres یکی از بهترین سایت های کشور در زمینه آموزش آنلاین است که بیشترین محتوای آموزشی را به صورت رایگان و با هزینه در تمام زمینه ها ارائه داده است.

انواع مختلف دروس رایگان برنامه نویسی سایت فرادرس راهی وجود دارد که می توانید با ورود به سایت از این آموزش ها به صورت رایگان استفاده کنید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *