نمایشگاه های فناوری و فناوری ارمنستان و امارات متحده عربی 2022

جشنواره های ارمنی 2021

هر ساله جشنواره های زیادی در مناطق مختلف ارمنستان برگزار می شود. این جشنواره ها شما را با غذاهای سنتی ارمنی ، محصولات ، نمادها ، صنایع دستی داخل و خارج از کشور آشنا می کند. با حضور حتی در یکی از جشنواره های متعدد ارمنی که هر ساله برگزار می شود ، می توانید غذاهای سنتی این کشور کوهستانی را امتحان کنید ، آهنگ های آن را بشنوید و رقص های آن را تماشا کنید ، آداب و رسوم و سنت های قدیمی آن را تجربه کنید. و البته از غذای خوب لذت ببرید تور ارمنستان این فرصت خاصی را در برخی از روزهای سال که جشنواره ها برگزار می شود فراهم می کند.

سومین نمایشگاه بین المللی سلاح ها و فناوری های دفاعی “ArmHiTec-2022” از 31 مارس تا آوریل 2022 برگزار می شود.

این نمایشگاه توسط وزارت صنعت عالی فناوری جمهوری ارمنستان ، کمیته دولتی نظامی-صنعتی تحت رهبری وزارت دفاع جمهوری ارمنستان و شرکت های نمایشگاهی ZAO برگزار می شود.

آخرین دوره نمایشگاه ArmHiTec در سال 2018 به یک رویداد کلیدی در بازار نظامی ارمنستان تبدیل شد و به عنوان بستری برای جلسات تجاری نمایندگان بین المللی و نمایندگان صنعت امنیت محقق شد.

بیش از 50 شرکت از لهستان ، بلغارستان ، بلژیک ، آلمان ، ایتالیا ، قزاقستان ، ایالات متحده و روسیه بیش از 120 محصول با تکنولوژی بالا و راه حل های نظامی و دفاعی را به نمایش گذاشته اند.

روسا و نمایندگان ادارات مختلف وزارت دفاع و ستاد کل ارمنستان ، دیگر ساختارهای دولتی و همچنین مقامات وزارتخانه های دفاع و وزارت امور خارجه کشورهای عضو CSTO از این نمایشگاه بازدید کردند. در مجموع بیش از 7000 متخصص ، از جمله تجار اروپایی و خاورمیانه ، در نمایشگاه 2018 شرکت کردند.

برنامه تجاری ArmHiTec-2018 مبنایی برای بیش از 40 بحث پنل دوجانبه و بین المللی شد. رویداد کلیدی این برنامه توسط وزارت دفاع ارمنستان ارائه شد و به موضوع “فناوری های قرن 21 برای توسعه نیروهای مسلح ارمنستان” اختصاص داشت. ایجاد همکاری بین المللی یکی دیگر از نشستهای مهم این کنفرانس موضوع هشداردهنده “حفظ امنیت اطلاعات کشورهای عضو CSTO با استفاده از فناوریهای اطلاعاتی مدرن” بود. بیش از 500 کارشناس در رویدادهای مختلف برنامه های تجاری شرکت کردند.

فن آوری ها و نمایشگاه های فناوری ارمنستان
نمایشگاه یک ساله لوگوی 2018

دبی

مهم نیست که در کدام ماه از سال هستید ، دبی همیشه یک رویداد منحصر به فرد برای شما رقم می زند. از نمایش های مد تا جشن ها در دبی. اگر قصد دارید به زودی از یکی از این رویدادهای شگفت انگیز در دبی دیدن کنید ، می توانید خیالتان راحت باشد که در تابستان آژانس مسافرتی آلفا از تور دبی استفاده نکنید و از شرکت در جشنواره خرید در دبی لذت ببرید.

نمایشگاه دبی 2020

بزرگترین نمایشگاه جهان بیش از 190 کشور را برای 182 روز سرگرمی ، نوآوری و موارد دیگر گرد هم می آورد.

تاریخ نمایشگاه دبی

نمایشگاه جهانی ، که هر پنج سال یکبار برگزار می شود ، معمولاً از 1 مه تا 31 اکتبر برگزار می شود. به دلیل گرمای تابستان در خلیج فارس ، نمایشگاه دبی 2020 قرار بود در اکتبر افتتاح شود. این اپیدمی سپس منجر به تاخیر یکساله شد ، که نعمت الهی برای کشورها – از جمله ایالات متحده – بود که امکانات خود را به موقع تکمیل نکردند. نمایشگاه ، هنوز برچسب دبی 2020 ،

Expo 2020 یک نمایشگاه جهانی است که در حال حاضر به میزبانی دبی در امارات متحده عربی برگزار می شود ، در ابتدا برای 20 اکتبر 2020 تا 10 آوریل 2021 برنامه ریزی شده بود. با این حال ، به دلیل همه گیری COVID-19 در امارات ، تاریخهای جدیدی برای این نمایشگاه برنامه ریزی شده است. 1 اکتبر ، 2021 تا 31 مارس 2022. علیرغم تاخیر ، سازمان دهندگان نام Expo 2020 را برای اهداف بازاریابی و تجاری به کار گرفتند. این اولین بار است که نمایشگاه جهانی به جای لغو به تاریخ بعدی موکول می شود. مجمع عمومی دفتر نمایشگاههای بین المللی (BIE) در پاریس در 27 نوامبر 2013 دبی را به عنوان میزبان اعلام کرد.

فضای نمایشگاه
فضای نمایشگاه

نمایشگاه دبی چیست؟

موقعیت نمایشگاه دبی 2020 1083 هکتار است که بین شهرهای دبی و ابوظبی و در نزدیکی مرز جنوبی دبی با ابوظبی واقع شده است. طرح جامع توسط شرکت آمریکایی HOK طراحی شده است. این میدان در اطراف یک میدان مرکزی به نام الوصل ، که توسط سه منطقه بزرگ احاطه شده است ، سازماندهی شده است. هر یک از آنها به یکی از موضوعات فرعی سال 2020 اختصاص داده شده است: فرصت ها ، تحرک و پایداری

دبی همچنین بر سرمایه گذاری در بخش هایی مانند رشد اقتصادی ، املاک ، جاده های محیط زیست و امور عمومی تأکید می کند. به تازگی ، دبی سرمایه گذاری زیادی در زمینه املاک و مستغلات کرده و بزرگترین پروژه خورشیدی جهان را معرفی کرده است که قرار است در سال 2020 آغاز شود. دبی همچنین به روابط عمومی علاقه مند است. این ابتکار که برنامه شادی دبی نامیده می شود ، دارای 16 برنامه در چهار موضوع است که شامل 82 پروژه در شهر است و هدف آن تبدیل شدن به شادترین شهر تا سال 2020 است. طبق اعلام صندوق بین المللی پول ، نمایشگاه دبی 2020 با افزایش تولید ناخالص داخلی امارات

نمایشگاه دبی

با ما در Expo 2020 دبی همراه باشید تور دبی برای الفبای سفر آماده شوید

اگر بین 1 اکتبر 2021 تا 31 مارس 2022 با خطوط هوایی امارات به دبی پرواز می کنید ، برای رزرو خود بلیط Expo 2020 رایگان برای هر نفر دریافت خواهید کرد. از بلیط خود برای لذت بردن از نمایش 2020 هر روز که انتخاب می کنید استفاده کنید.

این رویداد به احتمال زیاد با بی میلی جهانی برای سفر روبرو می شود و بسیاری از رویدادها به صورت آنلاین به صورت زنده پخش می شوند. اما هنوز انتظار می رود که این نمایشگاه بازدیدکنندگان بیشتری از میلان و بیش از دو برابر جمعیت امارات را به خود جذب کند.

نمایشگاه های فناوری و فناوری ارمنستان
لوگوی اکسپو

با رزرو تورهای ترکیبی ، داخلی یا خارجی ، آژانس مسافرتی Alphabet ، یک سفر عالی رزرو کنید و جهان را کاوش کنید. ارزان ترین بسته ها تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی ، تور تایلند ، تور چین ، تورهای اروپایی و تور آژانس های مسافرتی لوکس الفبای سفر الفبای مسافرتی پلی است بین شما و رویاهایتان. بنابراین به آدرس می رسد (www.alefbatour.com) نگاه کن

منبع: آژانس مسافرتی الفبا| www.alefbatour.com

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *