مراحل دریافت درگاه پرداخت DJI برای همه مشاغل آنلاین

شرکت ایرانی مبتکران پرداخت مجازی که با مارک دیجیپی فعالیت می کنند ، مجوز یارانه را از بانک مرکزی دریافت کرده و آماده ارائه خدمات پرداخت الکترونیکی به کلیه مشاغل معتبر است. فروشگاه های آنلاین می توانند از رابط Digipi بدون نیاز به نشان اعتماد الکترونیکی و بدون پرداخت هزینه اولیه استفاده کنند.

همه اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند به وب سایت DJP و صفحه پرداخت مراجعه کنند ، فرم درخواست رابط را پر کنید. کارشناسان این شرکت پس از بررسی های اولیه و در اسرع وقت به نامزدها پاسخ خواهند داد.

سرویس پرداخت DJP ویژگی های دیگری نیز دارد که آن را به گزینه ای ایده آل برای همه مشاغل کوچک و بزرگ تبدیل می کند. برخی از مهمترین ویژگیهای این رابط عبارتند از:

  • با پرداخت با DJP در هزینه و وقت خود صرفه جویی کنید: با خدمات DJP و پشتیبانی کارشناسان شرکت می توانید به سرعت درگاه پرداخت خود را دریافت و تنظیم کنید.
  • با رابط DJI از امنیت و سرعت بالا لذت ببرید: رابط پرداخت DJI از امنیت و سرعت بالایی برخوردار است. فروشگاه بزرگ دیجی کالا از خدمات پرداخت همان شرکت نیز استفاده می کند.
  • درگاه پرداخت رابط نیازی به علامت اعتماد الکترونیکی ندارد: استفاده از سرویس پرداخت DJP نیازی به علامت اعتماد الکترونیکی یا مجوز دیگری ندارد!
  • هیچ هزینه راه اندازی وجود ندارد: DJP تمام مدارک لازم را برای راه اندازی درگاه پرداخت خود به شما ارائه می دهد تا بتوانید به سرعت و بدون هیچ گونه هزینه ای رابط وب سایت یا برنامه خود را فعال کنید.
  • DJI همچنین تسویه حساب خودکار دارد: در صورت تمایل می توانید کل معاملات انجام شده در درگاه پرداخت وب سایت خود را به صورت خودکار و روزانه دریافت کنید.
  • پشتیبانی از DJP واقعاً حرفه ای است: کارشناسان DJP در تمام مراحل دریافت برای استفاده از درگاه پرداخت شرکت در دسترس هستند. بنابراین ، در صورت نیاز می توانید به کمک متخصصان دی جی نیز اعتماد کنید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *