قهوه ایرلندی – همه چیز شما باید بدانید

قهوه-ایرلندی-–-همه-چیز-شما-باید-بدانید

قهوه ایرلندی دو عشق آشپزی را ترکیب می کند – قهوه و الکل. وی در 110 ، در یک روز سرد و باد ، در فرودگاه پوند ، ایرلند به دنیا آمد. بسیاری از مسافران منتظر میدان بودند و با ناامیدی زیادی برای پرواز تأخیر خود منتظر ماندند. سرآشپز در محل ، جو شریدان ، متوجه روحیه پایین و سعی در ترغیب مسافران با نوشیدنی جدید با افزودن یک ماده منحصر به فرد شد. هوا همانطور که بود باقی مانده است ، اما شکی نیست که بسیاری از مسافران دقیقاً به آنچه در آن لحظه نیاز داشتند ، بدست آوردند. بنابراین ، چگونه می توانید قهوه کلاسیک ایرلندی را درست کنید ، و راه های ارتقاء آن چیست؟ همه جزئیات اینجا.

دستورالعمل کلاسیک

قهوه ایرلندی واقعی حاوی مقدار مناسبی از ویسکی خوب و لمس شیرین از خامه است. با این حال ، دستور العمل کلاسیک ارائه شده در اینجا فقط یک پیشنهاد است ، و توصیه می شود هر کس تعادل مناسب مواد تشکیل دهنده را پیدا کند.

مولفه:

  • 40 میلی لیتر قهوه با کیفیت
  • 30 میلی لیتر ویسکی مورد علاقه شما
  • 2 قاشق چایخوری شکر قهوه ای قهوه ای

    )

آماده سازی:

قهوه ایرلندی معمولاً در خانه تهیه می شود ، اما اگر عصرانه تیمی را در محل کار برگزار می کنید ، تهیه آن نیز با کمک یک دستگاه قهوه اداری امکان پذیر است. و به این ترتیب بخشی از قهوه تازه را نوشیدنی می کند که نوشیدنی را حتی بیشتر غنی می کند.

برای لذت بردن از یک نوشیدنی واقعا گرم ، توصیه می شود فنجان را با آب گرم گرم کنید. سپس قهوه و شکر را اضافه کرده و مطمئن شوید که شکر به درستی ذوب می شود. در مرحله بعد ، قسمت ویسکی را اضافه کنید – می توانید مطابق با سلیقه ، بیشتر یا کمتر از آنچه در اینجا لیست کردیم ، بریزید. در آخر اینکه بعد از مخلوط کردن قهوه و ویسکی خوب ، خامه را در بالا و برای سلامتی اضافه کنید!

همچنین در غیر این صورت امکان پذیر است

بعد از تمرین دستور العمل کلاسیک و آماده تنوع کمی ، می توانید با تغییرات مختلف قهوه ایرلندی آزمایش کنید. یک چیز به خطر بیفتد – اگر در یک رویداد شرکت ، قهوه را سرو می کنید ، ظرف اسپرسو باید با استفاده از دستگاه های اسپرسو اداری دم کرده شود. بنابراین در اینجا دو پیشنهاد نمونه وجود دارد:

قهوه ایرلندی و بیلیس

این دستور غذا به شما امکان می دهد تا طعم های قهوه کلاسیک ایرلندی را عمیق تر کنید. لیست مواد تشکیل دهنده همانطور که بود باقی مانده است ، اما البته یک لیکور بیلیس به آن اضافه شد ، و در صورت امکان – چند تراشه شکلات برای تزئین. در اینجا نیز تهیه آن ساده است: قهوه را درون یک لیوان داغ بریزید ، ویسکی و بیلی را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. در این مرحله شما باید نوشیدنی را قبل از اضافه کردن شکر مزه دار کنید – ممکن است به اندازه کافی شیرین باشد. برای اینکه واقعاً دلهره آور باشد ، خامه را اضافه کرده و روی تراشه های شکلات تیره بزنید.

قهوه سرد ایرلندی

اگرچه قهوه کلاسیک ایرلندی نوشیدنی طراحی شده برای گرم نگه داشتن ما در شب های سرد است ، اما ترکیب قهوه و الکل حتی در دماهای گرم بسیار عالی عمل می کند. کافی است قهوه را از لوبیای تازه دم کرده ، شکر و ویسکی را اضافه کرده و سپس مقداری مکعب یخ اضافه کنید. در آخر خامه را اضافه کنید و در اینجا قرار دهید – نوشیدنی خنک کننده و خنک برای یک روز گرم.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *